Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przywrócenie przepustowości koryt oraz zabudowa wyrw brzegowych - Lokalne przywrócenie przepustowości koryt oraz zabudowa wyrw brzegowych powstałych w wyniku powodzi na odcinku rzeki Białej Lądeckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.szawelska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21429,Przywrocenie-przepustowosci-koryt-oraz-zabudowa-wyrw-brzegowych-Lokalne-przywroc.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przywrócenie przepustowości koryt oraz zabudowa wyrw brzegowych - Lokalne przywrócenie przepustowości koryt oraz zabudowa wyrw brzegowych powstałych w wyniku powodzi na odcinku rzeki Białej Lądeckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad7582b6-d9ae-4062-9e01-4187d21e0fb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa zastosowania trybu negocjacji bez ogłoszenia: Art. 301 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp - ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego
Uzasadnienie faktyczne: W wyniku przejścia we wrześniu 2024 r. katastrofalnej - powodującej rozległe straty w mieniu prywatnym i publicznym - fali powodziowej na rzekach zlewni Nysy Kłodzkiej, m. in. na obszarach które były objęte Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia stanu klęski żywiołowej na obszarze części województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz śląskiego, w tym na rzece Biała Lądecka i potoku Morawka oraz powstaniem wielu szkód w postaci m. in. wyrw, obsunięć, nanosów, odsypisk, przebić - wystąpiła pilna, konieczna i niezwłoczna potrzeba lokalnego przywrócenia przepustowości koryta rzecznego (cieku) i jego otoczenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V.ROZ.2710.115.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16246575,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia: „Przywrócenie przepustowości koryt oraz zabudowa wyrw brzegowych” - Lokalne przywrócenie przepustowości koryt oraz zabudowa wyrw brzegowych powstałych w wyniku powodzi na odcinku rzeki Białej Lądeckiej od profilu mostu drogowego w miejscowości Bielice do profilu mostu drogowego w Radochowie oraz na potoku Morawka
Głównym celem zadania jest prowadzenie działań ratowniczych i zapewnienie bezpieczeństwa cywilnego w związku z przeciwdziałaniem lub usunięciem bezpośredniego zagrożenia dla ludności, poprzez:
1. przywrócenie koryta rzecznego i jego otoczenia do stanu umożliwiającego swobodny przepływ wody i w parametrach sprzed wystąpienia katastrofalnej powodzi we wrześniu 2024 r. - powodującej rozległe straty w mieniu prywatnym i publicznym, m. in. na obszarach które były objęte Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia stanu klęski żywiołowej na obszarze części województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz śląskiego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1395), poprzez:
• usunięcie odsypisk i rumowisk utrudniających swobodny przepływ;
• zasypanie materiałem z odsypisk i rumowisk przestrzeni za istniejącymi murami oporowymi, które zostały wymyte w czasie wezbrania;
• likwidację przebić w wyniku których woda wydrążyła nowe koryto i płynie przez tereny zurbanizowane;
• zabudowę wyrw brzegowych w miejscach szczególnie wrażliwych tj. w sąsiedztwie budynków, dróg, gazociągów, wodociągów, linii energetycznych, przyczółków mostowych itp.
2. zabezpieczenie przed dalszymi szkodami:
• eliminacja zagrożeń związanych z niebezpiecznym ryzykiem powstania dalszych uszkodzeń w krótkiej perspektywie czasowej, które mogą powstać nawet w wyniku niewielkiego wezbrania, szczególnie przy braku ochrony przed powodzią w związku ze zniszczeniem zbiornika w Stroniu Śląskim;
• przygotowanie koryta pod zaprojektowanie i wykonanie docelowych robót regulacyjnych niezbędnych dla uniknięcia dalszych zniszczeń w przyszłości.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, przy udziale przedstawicieli Nadzoru Wodnego w Kłodzku, celem zapoznania się ze stanem faktycznym w miejscu realizacji zadania i koniecznymi do wykonania pracami.
Zamawiający spisze protokół z potencjalnymi Wykonawcami prac, który będzie stanowił dokument niezbędny do złożenia kompletnej oferty przez Wykonawcę, w celu przeprowadzenia wizji w terenie należy umówić się z Przedstawicielem Zamawiającego pod numerem tel. 606 950 928.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13496544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16476311,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13496544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Ferenc Zakład Usług Hydrotechniczno-Melioracyjnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 532324191; NIP: 7541956021
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 1-82
7.3.4) Miejscowość: Ozimek
7.3.5) Kod pocztowy: 46-040
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie z ofertą Wykonawca Oświadczył, że zakres zamówienia: wykonanie części robót ziemnych zamierza powierzyć podwykonawcom: firma nieznana na tym etapie zamówienia.
……….
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Ferenc Zakład Usług Hydrotechniczno-Melioracyjnych
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Ferenc Zakład Usług Hydrotechniczno-Melioracyjnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13496544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji na sieci PSHM
- Usuwanie skutków pow. na c. i w infra. będącej w adm. PGW WPw2025r. Udroż. i nap. koryt c.oraz przy. funk.urz.wod. w ramach usu.skut. pow. na wybranych c. ZZ L. Śl., p. kar. i Jelenia G. cz. 1-12
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4426S, w km 6+547 w m. Ligota nad potokiem Jasienica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Usuwanie skutków powodzi na ciekach i w infrastrukturze będącej w administracji PGW Wody Polskie w 2025 r. Przywrócenie funk. zb. p.pow, jazów i wałów na wybranych ciekach ZZ Lwówek Śl. cz.1-10
- Naprawy urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 2
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Zalesie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.