Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567370/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00586824/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00589716/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót z branży drogowej w ramach zadania pn.: „Budowa drogi powiatowej w Sokółce od ul. Mickiewicza do ulic Witosa i Mariańskiej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10053941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót z branży drogowej w ramach zadania pn.: „Budowa drogi powiatowej w Sokółce od ul. Mickiewicza do ulic Witosa i Mariańskiej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-529b0cff-0ed1-472d-8b18-4350c76cf588
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DB.Rb.263.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6508270,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót z branży drogowej w ramach zadania pn.: „Budowa drogi powiatowej w Sokółce od ul. Mickiewicza do ulic Witosa i Mariańskiej"
Zadanie realizowane jest w ramach udzielonego zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego przez Inwestora – Powiat Sokólski z siedzibą władz w Sokółce, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka pn.: „Remont dróg powiatowych w Gminie Szudziałowo i Sokółka zniszczonych wskutek kryzysu na granicy, Część 5 Budowa drogi powiatowej w Sokółce od ul. Mickiewicza do ulic Witosa i Mariańskiej".
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja:
Część 1. Budowa drogi powiatowej w Sokółce o przebiegu od ulicy Adama Mickiewicza DG Nr 103783B do ulicy Mariańskiej DW Nr 673”;
Część 2. Budowa drogi powiatowej w Sokółce od cmentarza rzymskokatolickiego do ulicy Wincentego Witosa DG Nr 103833B.
2. Zamówienie obejmuje branżę drogową z wyłączeniem robót bitumicznych:
1) roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; usunięcie drzew i krzaków; karczowanie pni i krzaków; zdjęcie warstw humusu; roboty rozbiórkowe;
2) roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów, nasypów;
3) regulacja pionowa studni sanitarnych i zaworów wodociągowych;
4) podbudowy, w tym: wykonanie warstwy mrozoochronnej, wykonanie podbudowy zasadniczej, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża;
5) nawierzchnie, w tym; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchnie z kostki kamiennej;
6) roboty wykończeniowe, w tym: humusowanie skarp z obsianiem, umocnienie skarp brukowcem i geokratą z wypełnieniem humusem;
7) ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami;
8) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie poziome cienkowarstwowe, bariery ochronne chodnikowe;
9) elementy ulic i dróg, w tym: krawężnik betonowy, krawężnik kamienny, chodnik z koski betonowej, obrzeża betonowe i kamienne.
3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób korzystających z niego, w tym zaplecza socjalnego w ramach prac własnych wykonawcy,
2) przestrzegania przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP)
3) poniesienia kosztów włączeń i włączeń energii elektrycznej,
4) poniesienia kosztów poboru wody i energii, ewentualnego zajęcia pasa drogowego,
5) wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),
6) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie prowadzonych robót, w tym zabezpieczenia punktów osnowy geodezyjnej.
7) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
8) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci i zagospodarowania ich zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), dalej ustawa o odpadach.
9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedsięwzięcia – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
10) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
11) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
12) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
13) zabezpieczenia drzewostanu znajdującego się bezpośrednio w sąsiedztwie prowadzonych robót i prowadzenia tych prac w sposób mu niezagrażający,
14) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
15) umożliwienia badań i nadzoru archeologicznego przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego,
16) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
17) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego lub zgodnych z SST) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
18) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi,
19) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
20) wykonania mapy poinwentaryzacyjnej wykonanych robót.
4. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej.
6. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II – VI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6582313,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8272324,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6582313,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAR-TRANS Sp. z o.o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362356682
7.3.3) Ulica: Rolna 5
7.3.4) Miejscowość: Fasty
7.3.5) Kod pocztowy: 15-964
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAR-TRANS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KAR-TRANS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6582313,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-10INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze z wyłączeniem robót bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Zakup i dostawa kruszyw do realizacji zad. inw. pn. "Przebudowa dróg pow. nr1321B na odc. Zwierzyniec Wlk.-Bagny i nr1245B a odc. DW 670-Harasimowicze i przeb. drogi gm.na odc. Nierośno-kol. Nierośno"
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.