Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w Ośrodku Szkolenia PSP w Słupsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sosnowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 347 78 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 347 78 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-gdansk/komenda-wojewodzka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwpsp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w Ośrodku Szkolenia PSP w Słupsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1bf1cd2-8dd4-48b1-9dea-54c8ba2c7cd9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223128/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w Ośrodku Szkolenia PSP w Słupsku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 213 w zw. z 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Przedmiotowe Zamówienie podobne spełnia wszystkie przesłanki wymagane w ww. przepisie:
1) nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego (Umowa nr WT.2372.1.2024 w sprawie zamówienia podstawowego na „Przebudowę pomieszczeń w Ośrodku Szkolenia PSP w Słupsku” WT.2370.2.2024, została zawarta 23.08.2024 r.),
2) zamówienie zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego,
3) zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
5) wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6ddece24-1cd3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w Ośrodku Szkolenia PSP w Słupsku”. Zamówienie podstawowe jest realizowane pn. „Przebudowa pomieszczeń w Ośrodka Szkolenia PSP
w Słupsku”, nr sprawy: WT.2370.2.2024.
Zakres robót budowlanych:
- roboty budowlane w zakresie sufitów podwieszanych kasetonowych, parapetów wewnętrznych z konglomeratu, posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych i dywanowych;
- robót elektrycznych w zakresie wykonania instalacji i osprzętu kontroli dostępu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do Zaproszenia do negocjacji – Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 4 do Zaproszenia do negocjacji – Przedmiar robót, załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji – STWiORB. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMA Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393182024
7.3.3) Ulica: Poznańska 53
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.