eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiCzęść I - Rozbudowa placu zabaw w Parku Zamkowym o dodatkowe urządzenie zabawowe. Część II - Zakup i montaż 2 elementów na jednym pylonie siłowni na wolnym powietrzu przy ul. Pałacowej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I - Rozbudowa placu zabaw w Parku Zamkowym o dodatkowe urządzenie zabawowe.
Część II – Zakup i montaż 2 elementów na jednym pylonie siłowni na wolnym powietrzu przy ul. Pałacowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,176401,bcf5eade9255bc16c52a2f27ca84a902.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I - Rozbudowa placu zabaw w Parku Zamkowym o dodatkowe urządzenie zabawowe.
Część II – Zakup i montaż 2 elementów na jednym pylonie siłowni na wolnym powietrzu przy ul. Pałacowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16ca3e35-d527-4687-827f-b726ad0dcba2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043350/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozb. placu zabaw w Parku Zamkowym o urządzenia zabawowe. Zakup i montaż 2 elementów na jednym pylonie siłowni na wolnym powietrzu przy ul. Pałacowej. Siłownie zewnętrzne na os. Dąbrówki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-I.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124933,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw o dwa urządzenia zabawowe w Parku Zamkowym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wilhelma Kubsza na działce nr 529/113 i 2443/111.
2. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót objętych niniejszą umową dla części I znajdują się w Rozdziale II pkt. 1.2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 100373,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw o dodatkowe urządzenia siłowni zewnętrznej, tj. biegacz i orbitrek na jednym pylonie, przy ul. Pałacowej w Wodzisławiu Śląskim, na działce nr 429/39.
2. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót objętych niniejszą umową dla części II znajdują się w Rozdziale II pkt. 1.3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

4.5.5.) Wartość części: 24560,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126443,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209969,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126443,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weran Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943007267

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126443,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Po otwarciu ofert zwrócono uwagę, że w Dokumentacji Cz. 2 -> PT -> Opis techniczny – Pałacowa – PT, Projektant zawarł informację, w której to Wykonawca na etapie składania ofert, „w celu umożliwienia ich oceny, powinien przedstawić - wraz z ofertą - karty techniczne wszystkich urządzeń ćwiczeniowych oraz kopie certyfikatów potwierdzających zgodność urządzeń z normą PN-EN 16630:2015-06E. Karty techniczne powinny zawierać dane techniczne oraz ilustracje urządzeń aby stanowić mogły podstawę oceny ofert.” Zamawiający, w opublikowanych na stronie prowadzonego postepowania dokumentach, tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział II pkt 7 – informacja o przedmiotowych środkach dowodowych) ani w ogłoszeniu o zamówieniu, nie uwzględnił ww. informacji, jak również nie wymagał od Wykonawców złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Zaistniałe okoliczności są wadą niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania. Postępowanie ww. części obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na sprzecznym określeniu przez Zamawiającego wymogów stawianych Wykonawcom w dokumentacji postępowania dotyczących przedmiotowych środków dowodowych. Przyjmując, iż dokumentacja techniczna stanowi część SWZ występuje brak uwzględnienia tej informacji w ogłoszeniu o zamówieniu. Zaistniała wada ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, jest przy tym na tyle poważna, że powoduje niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnienia część II postępowania.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi dla:
a) Części I - 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.