eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówPrzebudowa i modernizacja budynków należących do Gminy Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja budynków należących do Gminy Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja budynków należących do Gminy Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10cb2440-35d3-443f-9afd-5f5613c52f18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041700/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja budynku szkolnego Łysaków

1.1.31 Budowa budynku Domu Kultury w msc. Dąbrowa etap 3

1.1.33 Rozbudowa i modernizacja budynku zaplecza sanitarno - szatniowego KS Huragan Zdziechowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Budowa budynku Domu Kultury w msc. Dąbrowa etap 3”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej wraz z przyłączem, instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem i zbiornikiem bezodpływowym oraz posadzek i tynków ścian i sufitów, bez elementów wykończeniowych, w szczególności:
1) Wykonanie instalacji elektrycznej, w tym:
a) Wykonanie instalacji zewnętrznej pomiędzy budynkiem a skrzynką elektryczną zlokalizowaną w ogrodzeniu
b) Montaż tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem
c) Wykonanie obwodu oświetlenia bez elementów wyposażenia (oprawy i łączniki)
d) Wykonanie systemu przyzywowego
e) Wykonanie obwodu gniazd wtykowych
f) Wykonanie instalacji odgromowej ziemne
g) Wykonanie wymaganych badań i prób
2) Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, w tym:
a) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe
b) Wykonanie przyłącza wodociągowego
c) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej bez elementów wyposażenia
d) Wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej bez elementów wyposażenia
e) Montaż grzejników elektrycznych
3) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) Montaż stolarki drzwiowej
b) Montaż podokienników
c) Wykonanie tynków ścian i sufitów bez warstwy wykończeniowej (okładzin)
d) Wykonanie posadzek bez warstwy wykończeniowej (okładzin)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 216835,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Modernizacja budynku szkolnego Łysaków”.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej w budynku, w szczególności:
1) kompleksową przebudowę (wymianę) instalacji elektrycznej
2) wykonanie instalacji elektrycznej ogrzewania promiennikowego wraz z częściowym montażem grzejników (w pomieszczeniach 104, 105, 108, 109, 110 i 111)
3) wykonanie I ETAPU instalacji fotowoltaicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 37957,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia – „Rozbudowa i modernizacja budynku zaplecza sanitarno - szatniowego KS Huragan Zdziechowice”.
Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę budynku zaplecza sanitarno-szatniowego klubu sportowego Huragan Zdziechowice o część gospodarczo-garażową, w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej,
3) Wykonanie fundamentów,
4) Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
5) Wykonanie stropodachu
6) Wykonanie izolacji ścian i stropodachu
7) Wykonanie pokrycia dachowego
8) Wykonanie instalacji elektrycznej
9) Wykonanie robót wykończeniowych (tynki, okładziny, malowanie)
10) Częściowa wymiana pokrycia dachowego istniejącego budynku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262620-3 - Ściany nośne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 171666,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210344,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239284,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210344,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Dąbrowski" Arkadiusz Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151570615

7.3.4) Miejscowość: Annopol

7.3.5) Kod pocztowy: 23-235

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210344,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.