Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00643894/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie systemu do zarządzania pasem i infrastrukturą drogową, obiektami inżynierskimi oraz organizacją ruchu na drogach administrowanych wraz z pozyskaniem danych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.4.2.) Miejscowość: Rybnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654611
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00643894
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
i. co najmniej dwie usługi wdrożenia systemu zarządzania infrastrukturą drogową działające w przeglądarce internetowej, każda z nich pozwalająca w szczególności na automatyczne generowanie książek drogi na podstawie istniejącej ewidencji dróg, przeglądanie fotorejestracji oraz mobilnego skaningu laserowego, zarządzanie zajęciem pasa drogowego. Przynajmniej w ramach jednej z usług wdrażany system został zintegrowany przez API z systemem obiegiem dokumentów,
ii. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie fotorejestracji sferycznej wysokiej rozdzielczości (rozdzielczość minimalna sfery - 90 megapikseli) dla dróg publicznych w gminach miejskich o długości minimum 200 km,
iii. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie ewidencji dróg publicznych w formie danych przestrzennych GIS na podstawie inwentaryzacji terenowej dla dróg publicznych w gminach miejskich o długości minimum 200 km,
iv. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie ortofotomapy jezdni dla dróg publicznych opracowanej na podstawie danych fotorejestracji sferycznej oraz mobilnego skaningu laserowego pozyskanych z wykorzystaniem mobilnego systemu mapowania dla dróg publicznych w gminach miejskich o długości minimum 200 km,
v. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie cyfrowej ewidencji reklam 3D zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej w formie danych przestrzennych GIS 3D – poligonów 3D - na podstawie chmury punktów 3D oraz fotorejestracji sferycznej pochodzących z mobilnego systemu mapowania dla dróg o długości minimum 50 km,
vi. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie inwentaryzacji miejsc postojowych oraz badań zachowań parkingowych i obliczenie na ich podstawie wskaźników rotacji miejsc parkingowych w ujęciu przestrzennym i czasowym dla gmin miejskich na prawach powiatu obejmujące swoim zasięgiem drogi różnej kategorii.
Zamawiający uzna powyższe warunki udziału za spełnione zarówno jeżeli zostały wykonane w ramach jednego zamówienia, jak i odrębnych zamówień.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli skieruje do realizacji zamówienia:
i. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne
- kierowała minimum dwoma projektami, z których każdy obejmował wykonanie wdrożenie systemu zarządzania pasem drogowym działającym bezpośrednio w przeglądarce internetowej, wykonanie ewidencji pasa drogowego, fotorejestracji oraz chmur punktów dróg publicznych,
- kierowała minimum dwoma projektami, z których każdy obejmował wykonanie inwentaryzacji reklam na potrzeby wdrażania uchwał krajobrazowych,
- posiada aktualny certyfikat potwierdzający metodykę zarządzania projektami,
ii. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty GIS ds. inwentaryzacji reklam, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna,
- wykonała minimum dwa projekty, każdy z nich polegający na cyfrowym ewidencjonowaniu reklam w formie bazy danych GIS 3D na chmurze punktów z mobilnego skaningu laserowego,
iii. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję analityka systemu informatycznego zespołu, która spełnia łącznie następujące wymagania
- posiada wyższe wykształcenie informatyczne,
- wykonała minimum dwa projekty, każdy z nich polegający na projektowaniu i wdrażaniu systemu zarządzania pasem drogowym,
iv. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. skanowania laserowego, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- wykonała minimum dwa pomiary za pomocą mobilnego systemu pomiarowego,
- wykonała minimum dwa mobilnego skany laserowe, każde z nich obejmujące drogi o długości minimum 200 km,
- wykonała minimum dwie fotorejestracji dróg gminnych lub wyższej kategorii, każda z nich o długości minimum 200 km,
v. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. chmur punktów LIDAR, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna,
- wykonała minimum dwie usługi przetwarzania i analizy chmur punktów z mobilnego skaningu laserowego, każda z nich obejmując swym zakresem wyrównanie, łączenie i klasyfikację chmur punktów dla dróg publicznych o długości minimum 200 km,
vi. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. dróg publicznych, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna,
- wykonywała minimum dwie usługi, każda z nich polegająca na komputerowym ewidencjonowaniu dróg publicznych w formie bazy danych GIS dla przynajmniej 200 km dróg.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji, o których mowa w punktach i-vi.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje co najmniej jednym samochodem, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- jest wyposażony w mobilny systemem mapowania umożliwiający jednoczesne wykonywanie fotorejestracji sferycznej, kadrowej oraz mobilnego skanowania laserowego w promieniu minimum 100 m, precyzji do 3 cm, przy wydajności pozyskiwania punktów minimum 600 punktów na sekundę, zapewniając wzajemną ich synchronizację w czasie i przestrzeni oraz wysoką precyzję geopozycjonowania,
- jest wyposażony w urządzenie do fotorejestracji sferycznej składające się z minimum 5 zintegrowanych ze sobą kamer, które umożliwia wykonywanie zdjęć sferycznych zapewniając następujące pola widzenia: poziome 360 stopni, pionowe 180 stopni, które zapewni panoramy sferyczne o rozdzielczości minimum min. 12 960 x 6 480 (minimum 90 megapikseli),
- jest wyposażony w układ geopozycjonowania składający się z odbiornika GNSS-RTK umożliwiający wyznaczanie pozycji w oparciu o sygnał z satelitów min. GPS, GLONAS, Galileo, BeiDo. systemu inercyjnego (IMU), umożliwiający precyzyjny pomiar przebytej drogi, który umożliwi wyznaczenie lokalizacji nawet w przypadku utracenia sygnału GNSS. IMU musi współpracować z urządzeniem skanującym i wykonującym fotorejestrację.
2. Zamawiający dopuszcza aby warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej dotyczące wykonanych usług określone w pkt i-vi były spełnione przez różne podmioty, czyli w przypadku gdy Wykonawcy składają ofertę wspólną (konsorcjum lub spółka cywilna) lub Wykonawca korzysta z podmiotu udostępniającego zasoby, Zamawiający uzna te warunki za spełnione, w przypadku gdy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub Wykonawca wraz z podmiotem udostępniającym wykażą wskazane powyżej doświadczenie, z zastrzeżeniem, że w ramach usług/wskazanych w poszczególnych punktach i–vi., doświadczenie nie sumuje się, np.: Wykonawca A, będący członkiem konsorcjum, wykazuje doświadczenie np. w zakresie wskazanym w pkt. i-iv, a Wykonawca B, lider konsorcjum, wykazuje doświadczenie w zakresie usług wskazanych w pkt. v-vi,
Natomiast nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia, tj. nie można sumować doświadczenia różnych podmiotów np. w zakresie warunku i) czyli niedopuszczalna jest sytuacja, gdzie Wykonawca A składa doświadczenie w zakresie jednego zamówienia wskazanego w pkt. i), a Wykonawca B w zakresie drugiego zamówienia wskazanego w pkt. i) itp.
3. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Po zmianie:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
i. co najmniej dwie usługi wdrożenia systemu zarządzania infrastrukturą drogową działające w przeglądarce internetowej, każda z nich pozwalająca w szczególności na automatyczne generowanie książek drogi na podstawie istniejącej ewidencji dróg, przeglądanie fotorejestracji oraz mobilnego skaningu laserowego, zarządzanie zajęciem pasa drogowego. Przynajmniej w ramach jednej z usług wdrażany system został zintegrowany przez API z systemem obiegiem dokumentów,
ii. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie fotorejestracji sferycznej wysokiej rozdzielczości (rozdzielczość minimalna sfery - 90 megapikseli) dla dróg publicznych w gminach miejskich o długości minimum 200 km,
iii. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie ewidencji dróg publicznych w formie danych przestrzennych GIS na podstawie inwentaryzacji terenowej dla dróg publicznych w gminach miejskich o długości minimum 200 km,
iv. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie ortofotomapy jezdni dla dróg publicznych opracowanej na podstawie danych fotorejestracji sferycznej oraz mobilnego skaningu laserowego pozyskanych z wykorzystaniem mobilnego systemu mapowania dla dróg publicznych w gminach miejskich o długości minimum 200 km,
v. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie cyfrowej ewidencji reklam 3D zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej w formie danych przestrzennych GIS 3D – poligonów 3D - na podstawie chmury punktów 3D oraz fotorejestracji sferycznej pochodzących z mobilnego systemu mapowania dla dróg o długości minimum 50 km,
vi. co najmniej dwie usługi, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie inwentaryzacji miejsc postojowych oraz badań zachowań parkingowych i obliczenie na ich podstawie wskaźników rotacji miejsc parkingowych w ujęciu przestrzennym i czasowym dla gmin miejskich na prawach powiatu obejmujące swoim zasięgiem drogi różnej kategorii.
Zamawiający uzna powyższe warunki udziału za spełnione zarówno jeżeli zostały wykonane w ramach jednego zamówienia, jak i odrębnych zamówień.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli skieruje do realizacji zamówienia:
i. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne
- kierowała minimum dwoma projektami, z których każdy obejmował wykonanie wdrożenie systemu zarządzania pasem drogowym działającym bezpośrednio w przeglądarce internetowej, wykonanie ewidencji pasa drogowego, fotorejestracji oraz chmur punktów dróg publicznych,
- kierowała minimum dwoma projektami, z których każdy obejmował wykonanie inwentaryzacji reklam na potrzeby wdrażania uchwał krajobrazowych,
- posiada aktualny certyfikat potwierdzający metodykę zarządzania projektami,
ii. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty GIS ds. inwentaryzacji reklam, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna,
- wykonała minimum dwa projekty, każdy z nich polegający na cyfrowym ewidencjonowaniu reklam w formie bazy danych GIS 3D na chmurze punktów z mobilnego skaningu laserowego,
iii. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję analityka systemu informatycznego zespołu, która spełnia łącznie następujące wymagania
- posiada wyższe wykształcenie informatyczne,
- wykonała minimum dwa projekty, każdy z nich polegający na projektowaniu i wdrażaniu systemu zarządzania pasem drogowym,
iv. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. skanowania laserowego, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- wykonała minimum dwa pomiary za pomocą mobilnego systemu pomiarowego,
- wykonała minimum dwa mobilnego skany laserowe, każde z nich obejmujące drogi o długości minimum 200 km,
- wykonała minimum dwie fotorejestracji dróg gminnych lub wyższej kategorii, każda z nich o długości minimum 200 km,
v. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. chmur punktów LIDAR, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna,
- wykonała minimum dwie usługi przetwarzania i analizy chmur punktów z mobilnego skaningu laserowego, każda z nich obejmując swym zakresem wyrównanie, łączenie i klasyfikację chmur punktów dla dróg publicznych o długości minimum 200 km,
vi. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. dróg publicznych, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna,
- wykonywała minimum dwie usługi, każda z nich polegająca na komputerowym ewidencjonowaniu dróg publicznych w formie bazy danych GIS dla przynajmniej 200 km dróg.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji, o których mowa w punktach i-vi.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje co najmniej jednym samochodem, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- jest wyposażony w mobilny systemem mapowania umożliwiający jednoczesne wykonywanie fotorejestracji sferycznej, kadrowej oraz mobilnego skanowania laserowego w promieniu minimum 100 m, precyzji do 3 cm, przy wydajności pozyskiwania punktów minimum 600 punktów na sekundę, zapewniając wzajemną ich synchronizację w czasie i przestrzeni oraz wysoką precyzję geopozycjonowania,
- jest wyposażony w urządzenie do fotorejestracji sferycznej składające się z minimum 5 zintegrowanych ze sobą kamer, które umożliwia wykonywanie zdjęć sferycznych zapewniając następujące pola widzenia: poziome 360 stopni, pionowe 180 stopni, które zapewni panoramy sferyczne o rozdzielczości minimum min. 12 960 x 6 480 (minimum 90 megapikseli),
- jest wyposażony w układ geopozycjonowania składający się z odbiornika GNSS-RTK umożliwiający wyznaczanie pozycji w oparciu o sygnał z satelitów min. GPS, GLONAS, Galileo, BeiDo. systemu inercyjnego (IMU), umożliwiający precyzyjny pomiar przebytej drogi, który umożliwi wyznaczenie lokalizacji nawet w przypadku utracenia sygnału GNSS. IMU musi współpracować z urządzeniem skanującym i wykonującym fotorejestrację.
2. Zamawiający dopuszcza aby warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej dotyczące wykonanych usług określone w pkt i-vi były spełnione przez różne podmioty, czyli w przypadku gdy Wykonawcy składają ofertę wspólną (konsorcjum lub spółka cywilna) lub Wykonawca korzysta z podmiotu udostępniającego zasoby, Zamawiający uzna te warunki za spełnione, w przypadku gdy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub Wykonawca wraz z podmiotem udostępniającym wykażą wskazane powyżej doświadczenie, z zastrzeżeniem, że w ramach usług/wskazanych w poszczególnych punktach i–vi., doświadczenie nie sumuje się, np.: Wykonawca A, będący członkiem konsorcjum, wykazuje doświadczenie np. w zakresie wskazanym w pkt. i-iv, a Wykonawca B, lider konsorcjum, wykazuje doświadczenie w zakresie usług wskazanych w pkt. v-vi,
Natomiast nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia, tj. nie można sumować doświadczenia różnych podmiotów np. w zakresie warunku i) czyli niedopuszczalna jest sytuacja, gdzie Wykonawca A składa doświadczenie w zakresie jednego zamówienia wskazanego w pkt. i), a Wykonawca B w zakresie drugiego zamówienia wskazanego w pkt. i) itp.
3. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-18 09:00
Po zmianie:
2024-12-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-18 10:00
Po zmianie:
2024-12-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-16
Po zmianie:
2025-01-28
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
- Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
- Dostawa jednostek transportowych kopalnianej kolei podziemnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na zadania
- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej.
- Modernizacja systemu odprowadzania wody do pompowni PGWiR S.A. Jastrzębie Zdrój z osadnika wód dołowych nr 1 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie opieki serwisowej systemu HIS Eskulap (Producent Nexus Polska Sp. z o. o.) oraz dostęp do nowych wersji
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - II
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
- Zakup licencji wieczystych Microsoft SQL Server 2022 Enterprise, zapewniających obsługę m.in. danych medycznych PIM MSWiA.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.