Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Kościelnej w Żerkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10321161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. Kościelnej w Żerkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2143d17-ede2-43e0-bf49-4dd342296e25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035419/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont ul. Kościelnej w Żerkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Tryb zam. z wolnej ręki – art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne zastosowania proponowanego trybu:
- przedmiotowe zam. udzielone było w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych,
- przedmiotowe zam. polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych, które były wykonywane w ramach zamówienia podstawowego,
- przedmiotowe zam. było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem,
- całkowita wartość przedmiotowego zam. została uwzględniona przy obliczaniu wartości zam. podstawowego.
Zamówieniem podstawowym było:
- Nr postępowania: A-OZPI.272.2.7.2024.JM3,
- Nazwa postępowania: „Remonty dróg”,
- Nr części postęp. i nazwa części: Część II – Remont ul. Kościelnej w Żerkowie,
- Nr ogłoszenia o zamówieniu: 2024/BZP 00361590/01 z dnia 11.06.2024 r.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-82e12fc8-2326-11ef-a500-1a0072d5d2bd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-ZPI.272.2.16.2024.GM1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52361,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu jezdni ul. Kościelnej w Żerkowie o długości około 83 m w zakresie nawierzchni asfaltowej, dotyczącego zadania w km od 0+557,00 do 0+639,70.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej „PFU”, stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
2. Wymienione zamierzenie budowlane Wykonawca ma zrealizować na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, zweryfikowanej i zaopiniowanej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, wymogami Zaproszenia i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje; remont drogi odpowiadać musi wymaganiom ujętym w PFU i w dokumentach, do których PFU się odwołuje.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) w zakresie dokumentacji projektowej do opracowania przez Wykonawcę, zobowiązany jest on opracować:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
- materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,
- zgłoszenie robót wraz ze wszelkimi niezbędnymi opracowaniami, decyzjami i uzgodnieniami,
- dokumentację projektową usunięcia kolizji z urządzeniami towarzyszącymi (obcymi) kolidującymi z projektowaną trasą drogi oraz innymi przebudowywanymi elementami infrastruktury w ramach niniejszego zadania,
- informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- projekt wykonawczy wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,
- projekt organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- przedmiar robót i kosztorys wykonawczy,
- dokumentację powykonawczą,
- szczegółową inwentaryzację istniejących obiektów budowalnych w otoczeniu inwestycji przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót,
- opracowania, harmonogramy i inwentaryzacje na potrzeby raportów z wykonanych prac,
b) w zakresie zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do wykonania, Wykonawca jest zobowiązany wybudować i oddać do użytkowania, w tym wykonać następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe wraz z zastabilizowaniem granic pasa drogowego,
- odhumusowanie terenu robót,
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni,
- wykonać roboty ziemne,
- rozbiórkę elementów dróg i przepustów,
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni jezdni,
- przebudowę i budowę zjazdów,
- budowę systemu odwodnienia drogi i chodnika,
- w razie potrzeb ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w razie potrzeb ustawienie barier zabezpieczających ruch pieszy i rowerowy,
- wykonać oznakowanie poziome i pionowe,
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i odprowadzającej ścieki, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych, urządzeń kolejowych i innych, zgodnie z podanymi przez ich właścicieli warunkami technicznymi,
- oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych, kanalizacyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
- regulację wysokościową elementów uzbrojenia obcego,
- humusowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- w razie potrzeb uzyskanie zgody na prowadzenie i przeprowadzenie badań archeologicznych,
- przygotować dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzić inwentaryzację powykonawczą,
- po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonać naprawy w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Do użytych w dokumencie wymienionym w punkcie 1 słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodaje się w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
5. Wskazanie w dokumencie wymienionym w punkcie 1 znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę ma jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone są rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
6. Ilekroć w dokumencie wymienionym w punkcie 1 przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
8. Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, rozwiązań, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
10. Wszelkie dokumenty złożone przez Wykonawcę w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski.
11. Zamówienie nie jest udzielane w częściach.
Zamówienie nie jest udzielane w częściach z uwagi na to, iż remont dotyczy tylko nawierzchni jednego krótkiego odcinka jezdni.
12. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 60 miesięcy, z wyjątkiem oznakowania poziomego, którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
13. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku wykonywania przedmiotu zamówienia odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
14. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172196713
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Przebudowa budynku szkoły w Potarzycy wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.