Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00626670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Bieruńskiego Przedsiębiorstwa Inżynierii Komunalnej w grupie taryfowej C11 wraz z odkupem części wyprodukowanej energii elektrycznej (wprowadzonej do sieci)...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpik@bpik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10268131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla Bieruńskiego Przedsiębiorstwa Inżynierii Komunalnej w grupie taryfowej C11 wraz z odkupem części wyprodukowanej energii elektrycznej (wprowadzonej do sieci)...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5bf5ea6-2e09-4fa1-91ed-56858c6535e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEE/11/2024 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup energii elektrycznej dla Bieruńskiego Przedsiębiorstwa Inżynierii Komunalnej w grupie taryfowej C11 wraz z odkupem części wyprodukowanej energii elektrycznej (wprowadzonej do sieci) i bilansowaniem wytworzonej energii elektrycznej dla dwóch punktów.
Zakup energii elektrycznej dla BPIK Sp. z o.o. – punkty C11 wraz z odkupem części wyprodukowanej energii elektrycznej (wprowadzonej do sieci) i bilansowaniem wytworzonej energii elektrycznej dla BPIK Sp. z o.o. Bieruniu przy ul. Jagiełły 13, na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne wraz z późniejszymi zmianami oraz przepisami wykonawczymi w tym na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
Szczegółowe dane techniczne w tym poszczególne adresy punktów, numery liczników oraz numery umów znajdują się w załączniku nr – 5 - Przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający nie jest nabywcą końcowym w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym i jest płatnikiem podatku akcyzowego, jako podmiot posiadający koncesję na wytwarzanie energii elektrycznej.
3. Prognozowane zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia tj. od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. (12 miesięcy): 1261,00 MWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wymagał aby Wykonawca wyliczył cenę i w pisał w formularzu oferty wg następującego wzoru:- Do formularza oferty należy wpisać cenę z notowania giełdy z dnia 04.12.2024 r. oraz dodać marżę Wykonawcy. Wykonawca fakturując Zamawiającego będzie brał średnią cenę MWh dla danego miesiąca powiększoną o stałą marżę Wykonawcy.
Państwa firma w formularzu oferty podała ceny wg następującego wzoru:
- Cena oferty brutto za 1 MWh: 624,84 zł. Cena: wysokość prowizji za odkup: Odkup = notowanie Rynku Dnia Następnego (RDN) Fixing I.
Taki zapis powoduje, iż treść oferty nie odpowiada warunkom zamówienie, a w konsekwencji prowadzi do odrzucenia Państwa oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe ze względu na fakt, iż ceny pozostałych ofert złożone przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-02.
- Dostawa przecinarki taśmowej wraz z osprzętem oraz wdrożeniem do produkcji dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny
- Kompleksowa obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci kolei wąskotorowych) w okresie 24 m-cy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast - Ziemowit z podziałem na zadania.
- Dostawa 2 szt. górniczych agregatów hydraulicznych z silnikiem elektrycznym dla PGG S.A. Oddział Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WYRYKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów KWP w Lublinie.
- Zakup energii cieplnej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.