Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480956/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00484933/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rękawic roboczych oraz obuwia roboczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/170626/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rękawic roboczych oraz obuwia roboczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a59909bf-d819-49c9-a8b4-b32bac349565
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.29.2024.AHZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 770100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic roboczych.1. Rękawice drelichowe, nakrapiane - Planowane ilości (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 3 500 par;
2. Rękawice ocieplane z lateksem - Planowane ilości (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 16 000 par;
3. Rękawice poliestrowe powlekane lateksem - Planowane ilości (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 100 000 par;
4. Rękawice typu GRIP (szorstkie) - Planowane ilości (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 20 000 par;
5. Rękawice RNIT z mankietem - Planowane ilości (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 100 par;
6. Rękawice typu RW Grip - Planowane ilości (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 75 000 par.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 315950,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego.1. Obuwie bezpieczne w kat. S3, całoroczne wraz z dodatkowymi 2 wkładkami wymiennymi - Planowane ilości par obuwia (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 1 500 par;
2. Obuwie bezpieczne dla spawaczy w kat. S3 - Planowane ilości par obuwia (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 20 par;
3. Buty filcowo - gumowe - Planowane ilości par obuwia (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 500 par;
4. Kalosze robocze bezpieczne w kat. S 5. - Planowane ilości par obuwia (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 30 par;
5. Klapki kąpielowe - Planowane ilości par obuwia (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i prawa opcji) - 1 500 par
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 454150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321919,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409532,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321919,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne „Supon” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-23-33-444
7.3.3) Ulica: Sandomierska 105
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388618,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443637,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534395,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443637,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558604,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i bhp roku 2025
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
- Dostawa odzieży dla edukatorów w ramach Kampanii Kolejowe ABC III
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.