Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090735ed-440d-45ad-90b2-4a1bb97b8369
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050868/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DK-2478-TP/51-2024.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 526195,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Juraszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84112607018
7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 55B
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Mikusiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 93011314833
7.3.3) Ulica: Mirowska 247/251/3
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kapuściok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91070410358
7.3.3) Ulica: Chopina 4B/20
7.3.4) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
7.3.5) Kod pocztowy: 44-238
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Krzyżowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71083109599
7.3.3) Ulica: Nałkowskiej 19Ł
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-213
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04311606319
7.3.3) Ulica: Gotartowicka 38C
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04311606319
7.3.3) Ulica: Gotartowicka 38C
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04311606319
7.3.3) Ulica: Gotartowicka 38C
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Gruszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 96051807338
7.3.3) Ulica: Oborska 4
7.3.4) Miejscowość: Czernica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-282
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Gruszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 96051807338
7.3.3) Ulica: Oborska 4
7.3.4) Miejscowość: Czernica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-282
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Szeraszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04251006271
7.3.3) Ulica: Śląska 81
7.3.4) Miejscowość: Pszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Szeraszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04251006271
7.3.3) Ulica: Śląska 81
7.3.4) Miejscowość: Pszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu i aktualizacji oprogramowania oraz subskrypcji dla systemu zabezpieczającego sieć informatyczną dla 2 urządzeń firewall PA-3220 przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków technicz.
- Usługi żurawiem samochodowym o udźwigu min 15 ton dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych sprzęgieł i układów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.