eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikUsługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090735ed-440d-45ad-90b2-4a1bb97b8369

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050868/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DK-2478-TP/51-2024.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 526195,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usługi sanitariusza/noszowego w Transporcie Sanitarnym, polegającej w szczególności na:
a) przyjmowaniu zleceń transportu sanitarnego z oddziałów i komórek organizacyjnych Szpitala,
b) udzielaniu pomocy pacjentom w przemieszczaniu i sprawowania opieki nad nimi w czasie realizacji transportu sanitarnego,
c) przewozu chorych w pozycji leżącej i siedzącej wymagających konsultacji lekarza specjalisty, wykonania badań specjalistycznych w innym podmiocie leczniczym lub w celu kontynuacji leczenia,
d) zapobieganiu zakażeniom szpitalnym poprzez mycie i dezynfekcje sprzętu oraz powierzchni ambulansu, dokonywania dezynfekcji rąk zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1.1. tj. Opis przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów) oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy wraz z załącznikami (dot. wszystkich pakietów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 47835,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Juraszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84112607018

7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 55B

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Mikusiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 93011314833

7.3.3) Ulica: Mirowska 247/251/3

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kapuściok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91070410358

7.3.3) Ulica: Chopina 4B/20

7.3.4) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

7.3.5) Kod pocztowy: 44-238

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Krzyżowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71083109599

7.3.3) Ulica: Nałkowskiej 19Ł

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-213

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04311606319

7.3.3) Ulica: Gotartowicka 38C

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04311606319

7.3.3) Ulica: Gotartowicka 38C

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04311606319

7.3.3) Ulica: Gotartowicka 38C

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 96051807338

7.3.3) Ulica: Oborska 4

7.3.4) Miejscowość: Czernica

7.3.5) Kod pocztowy: 44-282

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 96051807338

7.3.3) Ulica: Oborska 4

7.3.4) Miejscowość: Czernica

7.3.5) Kod pocztowy: 44-282

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Szeraszewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04251006271

7.3.3) Ulica: Śląska 81

7.3.4) Miejscowość: Pszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Szeraszewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 04251006271

7.3.3) Ulica: Śląska 81

7.3.4) Miejscowość: Pszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24278,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.