eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów MałopolskiOdbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Głogów Małopolski pochodzących z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Głogów Małopolski pochodzących z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Głogów Małopolski pochodzących z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-475e05fb-8f2f-4dab-b177-0e2d6f9b4d2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071333/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Głogów Małopolski pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.34.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 952087,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Głogów Małopolski pochodzących z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne wraz z zagospodarowaniem odpadów selektywnie zbieranych.
2. Usługa odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Głogów Małopolski pochodzących z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne wraz z zagospodarowaniem odpadów selektywnie zbieranych, obejmuje:
1) odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głogów Małopolski, zwanym w dalszej części Regulaminem) w następujących frakcjach:
a) papier i tektura,
b) szkło,
c) tworzywo sztuczne,
d) metal (puszki, drobny złom),
e) opakowania wielomateriałowe,
f) bioodpady,
g) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
2) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych segregowanych.
3) transport celem zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych zmieszanych do właściwej w tym celu instalacji wskazanej przez Zamawiającego, która będzie znajdować się na terenie województwa podkarpackiego (zwanej dalej: „Wskazaną Instalacją”).
3. Przewidywana liczba obsługiwanych nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne wynosi – 393. Dane podane w pkt 3 mogą się zmienić w trakcie trwania umowy. Szacunek zmiany liczby nieruchomości winien zostać uwzględniony przy sporządzaniu oferty.
4. Ilość wytworzonych na terenie Gminy odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Szacuje się, że ilość odpadów komunalnych przewidzianych do odbioru i transportu w trakcie czasu realizacji zamówienia wynosi szacunkowo 1 550,00 Mg.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych ust. 4 bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu przy czym zmniejszenie nie powinno przekroczyć 30% od ilości szacowanej.
6. Na podstawie art. 68a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2024, poz. 1289 ze zm.) zwanej dalej „ustawy o Eipa” Zamawiający wymaga aby udział pojazdów kategorii N2, N3, o których mowa w art. 4 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2018/858, napędzanych paliwami alternatywnymi w całkowitej liczbie pojazdów tych kategorii objętych zamówieniem, o których mowa w art. 68b ustawy o Eipa, (tj. o kodzie CPV 90511000-2, wywóz odpadów), wynosił co najmniej:
a) 7% - do dnia 31 grudnia 2025 r.,
b) 9% - od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2030 r.;
Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie o procentowym udziale pojazdów objętych zamówieniem.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - stanowi Załącznik nr 1 do SWZ..

8. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 uPzp – określa:
1) ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),
2) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399),
3) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90511400-6 - Usługi zbierania papieru

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1065253,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1065253,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1065253,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoGłog Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170361395

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1065253,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.