eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówZakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Sulejów i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Sulejów i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Komunalny w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-289-35-35

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 797712504

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzk.sulejow.pl/asp/start,0

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004710112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446162033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.sulejow.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Działając na podstawie art. 38 ust. 1, ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Sulejów wraz z podległymi jej jednostkami (Miejskim Zarządem Komunalnym w Sulejowie, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sulejowie) przeprowadza wspólne postępowanie o udzielenie zamówienia na zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego w 2025 roku. Gmina Sulejów przeprowadza postępowanie w swoim imieniu oraz w imieniu wyżej wymienionych jednostek.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Sulejów i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cf1b530-3d0b-4f62-a580-33b609f3562b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041854/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Sulejów i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038064

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038064. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@sulejow.pl. W tym celu zaleca się, aby Wykonawca w Formularzu Ofertowym podał adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Sulejów.
Zgodnie z SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda (INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW). Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy
komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar pliku podpisywany za pomocą podpisu zaufanego na stronie https://moj.gov.pl wynosi 10 MB (UWAGA: wielkość pliku liczona jest wraz z podpisem).
Maksymalny rozmiar pliku podpisywanego w aplikacji „eDoApp” wynosi 5 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 80 MB. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platforma zakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038064.
Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. W procesie składania oferty za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
20.1 Administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Burmistrz Sulejowa, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów;
20.2 Kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@sulejow.pl;
20.3 Dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
20.4 Odbiorcami danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
20.5 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy;
20.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
20.7 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
20.8 Każdy Wykonawca uczestniczący w postępowaniu posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. RODO (obowiązek informacyjny) Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Gminy Sulejów, w szczególności firma Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.
20.10 Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
20.11 W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20.12 W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów i pojazdów Urzędu Miejskiego w Sulejowie i jednostek OSP
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliw płynnych w 2025 roku do samochodów i pojazdów Urzędu Miejskiego w Sulejowie, jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych realizowana na stacjach paliw znajdujących się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi:
– zakup benzyny bezołowiowej Pb95 (E10) – 4.500 litrów, oleju napędowego – 6.200 litrów.
Przewidywana liczba kart flotowych, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć Zamawiającemu wynosi 47.
Dostarczone karty flotowe muszą umożliwiać Zamawiającemu zakup innych produktów
i usług związanych z obsługą samochodów, oferowanych przez stację benzynową (np. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, żarówki, wycieraczki, bezpieczniki). Niniejsze będzie uregulowane w umowie zawieranej przez Wykonawcę z Zamawiającym.
Zamawiającemu przysługuje prawo do:
• zrealizowania dostawy lub części dostawy co najmniej w 50% szacunkowej wartości brutto umowy.
Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018) oraz normy PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej i PN-EN 590:2022-08 lub równoważnej.
Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na:
• bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego,
• zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych również w niedziele i święta,
• bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem rodzaj zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości i ceny zakupionego paliwa, daty zakupu, miejscowości i numeru stacji
• rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminami płatności 21 dni od daty wystawienia Zamawiającemu faktury VAT.
Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe zabezpieczone PIN-em.
Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 14 (czternastego) dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego.
Za wydanie pierwszych kart paliwowych Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Wykonawca wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Opłata nie może przekroczyć 50 zł brutto za 1 kartę.
Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania, która jest ilością szacunkową. Dostawy paliwa - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 (E10) odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia paliw.
Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego
w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 24 lipca 2023 r. Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 1707).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującym kryterium oceny ofert w każdej części:
Cena - 100 % (100 pkt)
W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, tj. dostarczanego paliwa oraz wymagań dla stacji paliw. Parametry techniczne szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, dostarczone paliwo będzie tożsame, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Punktacja przyznana Wykonawcom zostanie obliczona na podstawie wzoru:
C= (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x100

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów i pojazdów Miejskiego Zarządu Komunalnego w Sulejowie
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliw płynnych w 2025 roku do samochodów i pojazdów Miejskiego Zarządu Komunalnego w Sulejowie w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych realizowana na stacjach paliw znajdujących się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi:
– zakup benzyny bezołowiowej Pb95 (E10) – 5.700 litrów, oleju napędowego – 53.245 litrów.
Przewidywana liczba kart flotowych, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć Zamawiającemu wynosi 30.
Dostarczone karty flotowe muszą umożliwiać Zamawiającemu zakup innych produktów i usług związanych z obsługą samochodów, oferowanych przez stację benzynową (np. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, żarówki, wycieraczki, bezpieczniki). Niniejsze będzie uregulowane w umowie zawieranej przez Wykonawcę z Zamawiającym.
Zamawiającemu przysługuje prawo do:
• zrealizowania dostawy lub części dostawy co najmniej w 50% szacunkowej wartości brutto umowy.
Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018) oraz normy PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej i PN-EN 590:2022-08 lub równoważnej.
Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na:
• bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego,
• zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych również w niedziele i święta,
• bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem rodzaj zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości i ceny zakupionego paliwa, daty zakupu, miejscowości i numeru stacji
• rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminami płatności 21 dni od daty wystawienia Zamawiającemu faktury VAT.
Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe zabezpieczone PIN-em.
Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 14 (czternastego) dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego.
Za wydanie pierwszych kart paliwowych Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Wykonawca wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Opłata nie może przekroczyć 50 zł brutto za 1 kartę.
Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania, która jest ilością szacunkową. Dostawy paliwa - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 (E10) odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia paliw.
Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 24 lipca 2023 r. Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 1707).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującym kryterium oceny ofert w każdej części:
Cena - 100 % (100 pkt)
W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, tj. dostarczanego paliwa oraz wymagań dla stacji paliw. Parametry techniczne szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, dostarczone paliwo będzie tożsame, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Punktacja przyznana Wykonawcom zostanie obliczona na podstawie wzoru:
C= (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x100

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Sukcesywna sprzedaż paliwa płynnego do samochodu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulejowie
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliwa płynnego w 2025 roku do samochodu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulejowie w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych realizowana na stacjach paliw znajdujących się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi:
– zakup benzyny bezołowiowej Pb95 (E10) – 800 litrów.
Przewidywana liczba kart flotowych, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć Zamawiającemu wynosi 1.
Dostarczone karty flotowe muszą umożliwiać Zamawiającemu zakup innych produktów i usług związanych z obsługą samochodów, oferowanych przez stację benzynową (np. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, żarówki, wycieraczki, bezpieczniki). Niniejsze będzie uregulowane w umowie zawieranej przez Wykonawcę z Zamawiającym.
Zamawiającemu przysługuje prawo do:
• zrealizowania dostawy lub części dostawy co najmniej w 50% szacunkowej wartości brutto umowy.
Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018) oraz normy PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej i PN-EN 590:2022-08 lub równoważnej.
Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na:
• bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego,
• zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych również w niedziele i święta,
• bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem rodzaj zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości i ceny zakupionego paliwa, daty zakupu, miejscowości i numeru stacji
• rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminami płatności 21 dni od daty wystawienia Zamawiającemu faktury VAT.
Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe zabezpieczone PIN-em.
Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 14 (czternastego) dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego.
Za wydanie pierwszych kart paliwowych Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Wykonawca wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Opłata nie może przekroczyć 50 zł brutto za 1 kartę.
Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania, która jest ilością szacunkową. Dostawy paliwa - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 (E10) odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia paliw.
Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 24 lipca 2023 r. Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 1707).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującym kryterium oceny ofert w każdej części:
Cena - 100 % (100 pkt)
W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, tj. dostarczanego paliwa oraz wymagań dla stacji paliw. Parametry techniczne szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, dostarczone paliwo będzie tożsame, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Punktacja przyznana Wykonawcom zostanie obliczona na podstawie wzoru:
C= (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x100

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
Dokumenty wspólne złożone dla jednej części zamówienia są skuteczne dla pozostałych części zamówienia,
zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Dotyczy Części 1 i 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 10 stacjami paliw w województwie łódzkim, posiadającymi w ciągłej sprzedaży benzynę bezołowiową Pb 95 (E10) oraz olej napędowy (ON), umożliwiającymi zakup także w niedziele i święta, w tym co najmniej jedną stacją paliw w gminie Sulejów.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część może przedstawić tylko jeden wykaz.
Dotyczy Części 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 10 stacjami paliw w województwie łódzkim, posiadającymi w ciągłej sprzedaży benzynę bezołowiową Pb 95 (E10), umożliwiającymi zakup także w niedziele i święta, w tym co najmniej jedną stacją paliw w gminie Sulejów.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część może przedstawić tylko jeden wykaz spełniający warunek określony przez Zamawiającego dla Części 1 i 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022r. poz. 1385 ze zm.) – dokument wspólny dla wszystkich części.
• wykaz co najmniej 10 stacji paliw w województwie łódzkim, posiadających w ciągłej sprzedaży benzynę bezołowiową Pb 95 (E10) oraz olej napędowy (ON), umożliwiającymi zakup także w niedziele i święta, w tym co najmniej jedną stacją paliw w gminie Sulejów (wg Załącznika nr 3 do SWZ) – dotyczy Części 1 i 2;
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część może przedstawić jeden wykaz.
• wykaz co najmniej 10 stacji paliw w województwie łódzkim, posiadających w ciągłej sprzedaży benzynę bezołowiową Pb 95 (E10), umożliwiającymi zakup także w niedziele i święta, w tym co najmniej jedną stacją paliw w gminie Sulejów (wg Załącznika nr 3 do SWZ) – dotyczy Części 3;
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część może przedstawić tylko jeden wykaz spełniający warunek określony przez Zamawiającego dla Części 1 i 2.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Ceną oferty odpowiednio dla Części 1 lub Części 2 będzie łączna cena oferty brutto w zł za zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 (E10) oraz oleju napędowego ON wpisana w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) zawierająca podatek VAT, a dla Części 3 cena oferty brutto w zł za zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 (E10) wpisana w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) zawierająca podatek VAT.
Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisuje następujące dane:
• Stały rabat w zł (do dwóch miejsc po przecinku) od ceny za 1l danego paliwa w rafinerii ORLEN S.A. z dn. 14.12.2024 r. (hurtowa cena paliwa), która została wskazana przez Zamawiającego;
• Cena netto za 1 l danego paliwa po uwzględnieniu rabatu (zł);
• Wartość netto (zł);
• Stawka podatku VAT (%);
• Wartość brutto (zł);
• Cena brutto oferty (suma poszczególnych wartości brutto za dane paliwo – dot. Części 1 i 2, dla Części 3 będzie to wartość brutto wskazana w kol. 8 tabeli).
Ceny jednostkowe benzyny Pb 95 (E10), oleju napędowego mogą ulegać zmianie w czasie trwania umowy w przypadku zmian cen hurtowych dokonywanych przez producenta, na skutek wzrostu lub obniżenia stawek podatku od towarów i usług oraz akcyzowego oraz ruchu cen ropy naftowej na rynku. Przedmiotowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Natomiast oferowany upust musi być stały przez cały okres trwania umowy, tzn. taki, jaki wskazał Wykonawca w ofercie. Upust udzielony na paliwa będzie wyrażony w zł/l do dwóch miejsc po przecinku.
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna cena oferty brutto w zł za zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 (E10) oraz oleju napędowego ON – dla Części 1 i 2, natomiast dla Części 3 - wartość brutto wskazana w kol. 8 tabeli w formularzu ofertowym.
Cena oferty musi być podana cyfrowo, wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza
się wariantowości cen.
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
Pozostałe postanowienia w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, należy przekazać cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy - Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4 i ust. 2 ustawy Pzp, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) obniżenia wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia przez strony zakresu wykonywanego zamówienia;
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wtedy wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3) nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę pod warunkiem spełniania wszystkich warunków wymaganych w postępowaniu;
4) zmian organizacyjnych Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy;
5) zmian korzystnych dla Zamawiającego w przypadku, gdy potrzeba zmiany wynika ze zmiany przepisów;
6) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ (przez siłę wyższą uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze Stron, które powstały po zawarciu Umowy, których żadna ze Stron nie mogła przewidzieć, nie miała na nie wpływu takie jak: strajk, wojna, działania wojenne, atak terrorystyczny, zarządzenia i zakazy wydane przez władze, katastrofy naturalne, w tym pożar, powódź, trzęsienie ziemi);
7) prawa lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności będących podstawą do zmiany postanowień umowy, Strony zobowiązują poinformować drugą stroną, niezwłocznie w formie pisemnej.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zmian opisanych w § 5, dla których nie jest wymagane zawarcie aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038064

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-24 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zwanej dalej „ustawą Ukraina” - Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina.
Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2025 r. lub gdy ilość zakupionego paliwa osiągnie maksymalną wysokość, określoną w danej Części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.