Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-03
- 2024/BZP 00581758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
- 2024/BZP 00590188/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podedwórze
1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48833795011
1.5.8.) Numer faksu: +48833795008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-podedworze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c12e8f81-6bf5-4cf3-81bf-cf3452376de01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c12e8f81-6bf5-4cf3-81bf-cf3452376de0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058766/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1592828,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1294982,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie:1) oczyszczalni ścieków bytowo-gospodarczych wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj.
wylotem ścieków oczyszczonych do rowu, przepompownią ścieków surowych, studnią rozprężną, połączeniami międzyobiektowymi sanitarnymi i elektrycznymi, zasilaniem zalicznikowym projektowanych obiektów, oświetleniem, ogrodzeniem z bramą wjazdową, uzyskaniem przyłączenia obiektu do sieci energetycznej, niwelacją terenu, siewem trawy na działce nr 291/1 w m. Podedwórze w gm. Podedwórze. Do przedmiotowej oczyszczalni ścieków będą spływać ścieki projektowaną według odrębnego opracowania siecią kanalizacji sanitarnej dla m. Podedwórze.
2) Sieci wodociągowej na dz. nr 291/1 i 292 w m. Podedwórze, gm. Podedwórze. Przedmiotowa sieć wodociągowa będzie stanowiła zabezpieczenie p-poż. oraz będzie zasilać w wodę teren oczyszczalni ścieków na dz. 291/1 w m. Podedwórze.
Wykonawca uzyska prawomocne decyzje: pozwolenia wodnoprawne na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z przedmiotowej oczyszczalni ścieków do rowu oraz na budowę wylotu kanalizacyjnego do rowu, prawomocne pozwolenia na budowę, prawomocne pozwolenia na użytkowanie, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.
Zamawiający wymaga aby moc zainstalowanych urządzeń w oczyszczalni ścieków nie przekraczała łącznie 1,5 kW.
Lokalizacja inwestycji: gmina Podedwórze, m. Podedwórze na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 291/1, 292. UWAGA: W związku z trwającymi pracami polegającymi na budowie drogi na działce nr 292 w . Podedwórze, na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311) numeracja działek może ulec zmianie. Zmiany te, nie wpływają na zakres zamówienia. Ponadto należy wziąć pod uwagę koncepcję projektowanej drogi przy projektowaniu przebiegu sieci wodociągowej.
Ścieki oczyszczone będą skierowane do istniejącego rowu za pomocą projektowanego wylotu kanalizacyjnego na działce nr 291/1.
Na kanale grawitacyjnym przed oczyszczalnią zaplanowano przepompownię ścieków surowych ze względu na głębokość dopływów. Za przepompownią a przed oczyszczalnią ścieki zostaną rozprężone w studni rozprężnej, a dalej grawitacyjnie spłyną do oczyszczalni.
UWAGA: Do przepompowni ścieków należy doprowadzić ścieki z istniejącej linii kanalizacji.
Wydzielony teren wokół oczyszczalni i przepompowni należy odgrodzić z zabezpieczeniem dostępu osób postronnych. W ogrodzeniu należy zamontować bramę szerokości min. 3,0m.
Ogrodzenie panelowe o wysokości min. 1,6m.
3.2. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu (PZT);
b) projekt architektoniczno-budowlany (PAB);
c) projekt techniczny (PT);
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
e) przedmiar i kosztorys inwestorski
3.3 Zamówienie należy wykonać zgodnie programem, funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 8 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 1088734,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest „Montaż instalacji fotowoltaicznych dedykowanych urządzeniom do uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków” w systemie zaprojektuj i wybuduj.4.1 Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz:
1) Montaż instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze
2) Montaż instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w Nowych Mostach.
Na dwóch obiektach przewidziano instalację paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 36 kWp o mocach dla pojedynczych instalacji:
1) Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze – 27 kWp
2) Oczyszczalnia ścieków w Nowych Mostach – 9 kWp
4.2 Zakres prac:
1) Stacja Uzdatniania Wody Podedwórze
a) opracowanie projektu na montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 27 kWp na gruncie
b) opracowanie projektu na montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla obiektu
c) opracowanie projektu na przebudowę układów pomiarowych
d) uzyskanie warunków od gestorów sieci na przebudowę układów pomiarowych
e) uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych
f) wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z podłączeniem
g) montaż modułowego licznika energii elektrycznej dla potrzeb instalacji PV
h) wykonanie przebudowy układów zasilających – układ pomiarowy
i) wykonanie zasilania nowych tablic
j) wykonanie pomiarów powykonawczych
k) wybudowanie nowego złącza kablowego na zewnętrznej ścianie budynku
l) podłączenie instalacji fotowoltaicznej w sposób niezakłócający pracy agregatu
2) Oczyszczalnia ścieków w Nowych Mostach
a) opracowanie projektu na montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 9 kWp na gruncie
b) opracowanie projektu na montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla obiektu
c) uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych
d) wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z podłączeniem
e) montaż modułowego licznika energii elektrycznej dla potrzeb instalacji PV
f) wybudowanie nowego złącza kablowego w linii ogrodzenia
g) wykonanie pomiarów powykonawczych
4.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o własne projekty techniczno-
Wykonawcze przygotowane przez osoby do tego uprawnione (zlecone przez Wykonawcę i
uzgodnione z Zamawiającym). Projekty należy wykonać zgodnie z:
• Wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
• Programem funkcjonalno-użytkowym
Instalacja fotowoltaiczna wykorzystywać będzie energię słońca do wspomagania produkcji energii elektrycznej. W skład zadania wchodzi między innymi zakup i montaż paneli fotowoltaicznych monokrystalicznych, inwerterów, rozdzielnic elektrycznych, połączeń elektrycznych i komunikacyjnych, zabezpieczeń przepięciowych oraz uziemienia, wykonanie pomiarów przed rozpoczęciem prac oraz po zakończeniu.
4.4 Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie Programem Funkcjonalno-Użytkowym załącznik nr 8 b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71314100-3 - Usługi elektryczne
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 273000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 988000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 988000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARSTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5390002497
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 988000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający odrzucił wszystkie oferty złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183417,60 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja elewacji od podwórka Remont dachu przy ul. Piastowskiej 64
- Efektywne systemy ciepłownicze - wymiana źródeł ciepła na kotły na biomasę w czterech budynkach użyteczności publicznej
- Kompleksowe wykonanie tynków cem.-wap. kat.III na ścianach i sufitach
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Pustynach
- ROZWÓJ ENERGETYKI ROZPROSZONEJ OPARTEJ O ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W MIEŚCIE KALETY
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.