eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanBUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 15

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/998485

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7a60941-00d6-44ae-9964-f29678ebb241

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046410/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zwiększenie dostępności transportowej na terenie Gminy Kościan w szczególności poprzez budowę ścieżek rowerowych oraz punktów przesiadkowych w miejscowości Stare Oborzyska i Widziszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcia dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach: Priorytet 03 „Fundusze europejskie dla zrównoważonej mobilności miejskiej w Wielkopolsce” Działania 03.01 „Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej” Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis dot. 1. części zamówienia pn. : „Budowa punktu przesiadkowego wraz z drogą rowerową w Starych Oborzyskach”

Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami oraz decyzjami umożlwiającymi realizację przedsięwzięcia budowy punktu przesiadkowego wraz z drogą rowerową oraz wykonanie prac budowlanych.

1.1. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe
Podstawowe parametry punktu przesiadkowego wraz ze ścieżką rowerową:
1.1.1. Przystanek autobusowy – 120 m2 (nawierzchnia bitumiczna),
1.1.2. Parking – 1189,18 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.3. Miejsca postojowe dla niepełnosprawnych – 108 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.4. Jezdnia – 2724,46 m2 (nawierzchnia bitumiczna,
1.1.5. Droga rowerowa – 629,13 m2 (nawierzchnia bitumiczna)
1.1.6. Wiata rowerowa – 152,99 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.7. Chodnik – 767,14 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.8. Trawa – 1779,85 m2,
1.1.9. Klomb z trawy ozdobnej – 31,28 m2
1.1.10. Mała architektura w tym ławki – 7 szt., stacja naprawy rowerów – 1 szt., wiata autobusowa – 2 szt.
Dopuszczalne odchyłki zostały opisane w PFU.

1.2. Szczegółowe właściwości funkcjonalno- użytkowe

1.2.1. Roboty przygotowawcze:
- rozbiórki i demontaże,
- wycinka istniejącej zieleni,
-zabezpieczenie drzew na terenie inwestycji na czas budowy,
- usunięcie humusu, korytowanie,
1.2.2. Roboty budowlane:
- wydłużenie przepustów pod drogą;
- zakrycie cieku wodnego na działce nr 91/4 (skanalizowanie cieku);
- niwelacja gruntu;
- wykonanie wykopu pod fundamenty;
- wykonanie robót fundamentowych pod wiaty;
- montaż wiat: przystankowych, rowerowych i wiaty parkowej;
- montaż stacji naprawy rowerów;
- budowa chodników, jezdni i dróg rowerowych;
- malowanie pasów i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami;
- montaż znaków drogowych (oznaczenie przystanków, wjazd i wyjazd z parkingu).
1.2.3. Roboty elektryczne
- montaż lamp zasilanych fotowoltaiką.
1.2.4. Zagospodarowanie terenu:
- zagospodarowanie terenu działki z obsianiem trawą, nasadzeniami zieleni (drzewa i krzewy, trawy ozdobne), założeniem klombu, wycinką drzew i krzewów lub ich przesadzeniem;
- wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej, przeznaczonej do ruchu pieszego i kołowego wraz z wjazdem i wyjazdem na drogę publiczną;
- montaż małej architektury: ławek, koszy na odpady;
1.2.5. Odwodnienie
Wody opadowe z dachów projektowanych wiat należy rozprowadzić po terenie. Wody z parkingu i ciągów komunikacyjnych po uprzednim oczyszczeniu (za pomocą istniejącej studni lub innych urządzeń itp. – jeżeli przepisy prawa lub zasadami wiedzy technicznej tego wymagają) odprowadzić do rowu zgodnie z projektem i pozwoleniem wodno-prawny (jeśli jest wymagane). Możliwe jest też zaprojektowanie rozsączania części miejsc parkingowych.
1.2.6. Projektowany wewnętrzny układ komunikacyjny: Parametry techniczne
− Drogi - min 3,50 m do 5.00 m,
− Szerokość dróg rowerowych - min 2,00 m (jeżeli warunki terenowe nie pozwolą osiągnąć tego parametru dopuszcza się odpowiednie zmiany zgodnie z odpowiedzią z dnia 29.10.2024 r.),
− Szerokość chodników - min 1,50 m,
1.2.7. Konstrukcja nawierzchni
- Dla projektowanej konstrukcji drogi przewidziano nawierzchnię asfaltową;
- miejsca parkingowe z kostki betonowej z odpowiednią podbudową przeznaczoną dla transportu ciężkiego (nacisk min. 50 kN). Obramowanie nawierzchni komunikacji kołowej stanowi krawężnik betonowy o wym. 15x30x100 cm ułożony na ławie oporowej z betonu z podbudową i warstwą odsączającą.
- Drogi rowerowe - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm; warstwa wiążąca o grubości 3 cm; podbudowa z tłucznia łamanego o grubości 10 cm; warstwa odsączająca z piasku średniego o grubości 10 cm.
- Ciągi piesze z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, podbudowa z betonu gr. 10 cm lub kruszywa gr. 15 cm ; na wyjazdach z posesji z kostki grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, podbudowa z betonu gr. 10 cm i kruszywa gr. 15 cm.
1.2.8. Stacja naprawy rowerów
Samoobsługowa stacja naprawy rowerów, z pompką 10 barów i wyposażoną w manometr i podwójną głowicę, umożliwiającą dopasowanie do każdego typu wentyla. Konstrukcja stacji wykonana jest z profili stalowych, starannie zabezpieczonych przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe oraz lakierowanie proszkowe. Dodatkowe elementy konstrukcyjne, takie jak śruby, linki i tablice, wykonane są ze stali nierdzewnej, co gwarantuje ich długotrwałą trwałość.
Stacja musi być wyposażona w dwa rodzaje uchwytów
- na koło oraz pod siodło, co zapewnia bezpieczne odstawienie roweru.

Zestawienie narzędzi:
− wkrętak krzyżowy PH2 ze stali nierdzewnej na łączniku obrotowym
− klucze płaskie: ze stali nierdzewnej 8x10/13x15mm na łączniku obrotowym − klucze imbusowe w zestawie, w rękojeści 10,8,5,4,3mm na łączniku
obrotowym
− klucze torks w zestawie T7/79/T15/T20/T25/T27/T30/T40
− pompka ręczna kompatybilna z zaworami Presta i Schradera
− klucz nastawny 0-24mm
− szczypce uniwersalne LP-7
− 2 szt łyżki stalowe do opon przystosowane do zdejmowania opon
bezdętkowych i opon drutowych powlekanych.
− klucz płaski 15mm do przykręcenia pedałów.
− tacka magnetyczna do tymczasowego przechowania drobnych elementów
(śrubek, podkładek itp)
Wszystkie narzędzia w stacji napraw rowerów są zawieszone na linkach ze stali nierdzewnej Ø 4mm w otulinie gumowej.
Specyfikacja:
Materiał - stal ocynkowana i malowana, stal nierdzewna
Komponenty - blacha 1mm ,2 mm, zestaw narzędzi naprawczych
Mocowanie - do przykręcenia
Sposób oznakowania - folia samoprzylepna

1.2.9. Wiata rowerowa
Wiata na rowery zapewniająca zadaszenie dla rowerów z pełnym oszalowaniem bocznym i tylnym.
Specyfikacja:
− zadaszenie materiał - poliwęglan komorowy-przeźroczysty 0,8cm;
− konstrukcja nośna: profile 80x80x5mm;
− konstrukcja zadaszenia: profile 50x30x3mm;
− materiał konstrukcji: stal ocynkowana m. ogniową, stal ocynkowana i malowana, stal
nierdzewna;
− mocowanie: do wbetonowania.

1.2.10. Wiata autobusowa
Specyfikacja:
− zadaszenie materiał - poliwęglan komorowy-przeźroczysty 0,8cm;
− konstrukcja nośna: profile 80x80x5mm;
− konstrukcja zadaszenia: profile 50x30x3mm;
− materiał konstrukcji: stal ocynkowana m. ogniową, stal ocynkowana i malowana, stal
nierdzewna;
− mocowanie: do wbetonowania.
1.2.11. Wiata parkowa- postojowa
Specyfikacja:
- konstrukcja drewniana

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71243000-3 - Projekty planów (systemy i integracja)

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71353000-7 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71356000-8 - Usługi techniczne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 2997552,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1a. Opis dot. 2 części zamówienia: pn. „Budowa parkingu dla rowerów w Nowym Dębcu, gmina Kościan”.
Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami oraz decyzjami umożliwiającymi realizację przedsięwzięcia budowy parkingu dla rowerów oraz wykonanie prac budowlanych.

1a.1. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe
1a.1.1. Zieleń – 46,63 m2
1a.1.2. Wiata rowerowa (min 40 miejsc) 123,92 m2
1a.1.3. Chodnik – 133,99 m2
1a.1.4. Stacja naprawy rowerów – 1 szt.
1a.1.5. Kosz na śmieci – 1 szt.
Dopuszczalne odchyłki zostały opisane w PFU.

Stan istniejący:
Teren objęty opracowaniem jest - terenem komunikacji publicznej (droga gminna) w Nowym Dębcu. Usytuowany jest przy drodze publicznej - ul. Główna od strony północno-zachodniej. Przedmiotowa działka jest własnością inwestora. Istniejąca zieleń – drzewa liściaste i iglaste znajdujące się w różnych miejscach działki. Wzdłuż drogi znajdują się miejsca parkingowe. Istniejący teren z nawierzchnią asfaltową, obok znajduje się nawierzchnia z kostki betonowej i z płyt betonowych ażurowych. Pozostała powierzchnia zajmuje zniszczona zieleń, piasek z kamieniami i niewielkimi obszarami trawiastymi.

Prace demontażowe:
Demontaż kostki – około 60 m2;
Demontaż ogrodzenia z siatką - około 70 m.b.
Demontaż barierek, stojaków na rowery, znaków drogowych, elementów betonowych.
Materiały z demontażu należy przekazać zamawiającemu:
- kostka brukowa oraz elementy betonowe (należy przekazać na składowisko zamawiającego w Starych Oborzyskach)
- el. ogrodzenia, stojaki rowerowe, słupki stalowe (magazyn zamawiającego w Nowym Dębcu)

Zakres prac:
Roboty przygotowawcze:
 usunięcie humusu;
 demontaż kostki – około 60 m2;
 demontaż ogrodzenia z siatką - około 70 m.b.
 demontaż barierek, stojaków na rowery, znaków drogowych, elementów betonowych.
Roboty budowlane:
 wykonanie wykopu pod fundamenty wiat;
 wykonanie robót fundamentowych;
 wykonanie chodników;
 montaż wiat;
 montaż stojaków na rowery
Zagospodarowanie terenu
- zagospodarowanie terenu działki z obsianiem trawą i ewentualnie nasadzeniami zieleni uzgodnionej z Inwestorem,
- montaż stacji naprawy rowerów;
Wykonanie nowej nawierzchni trawiastej
Wykonanie trawników od podstaw.
Wytyczne wykonania nawierzchni trawiastej:
- trawnik powinien być zakładany lub poddany renowacji po wykonaniu prac,
- lokalizacja wg dokumentacji technicznej,
- teren pod trawniki musi być oczyszczony z zanieczyszczeń, wyrównany i splantowany,
- właściwa warstwa ziemi urodzajnej powinna być rozścielona równą warstwą minimum 20 cm, wymieszana z nawozami mineralnymi oraz starannie wyrównana,
- przed siewem nasion traw ziemię należy wałować wałem gładkim, a potem wałem - kolczatką lub zagrabić,
- przykrycie nasion - przez przemieszanie z ziemią grabiami lub wałem kolczatką.

Mała architektura
- montaż stacji naprawy rowerów,
- montaż kosza na śmieci.

Roboty ziemne
Fundamenty pod wiaty wykonać zgodnie z projektem wykonawcy wiaty.
Wykonawca może przystąpić do wykonywania profilowania i zagęszczenia podłoża dopiero po zakończeniu prac fundamentowych.

Odwodnienie
Wody opadowe z powierzchni utwardzonej odprowadzić w kierunku drogi. Wody z wiat rozprowadzić po powierzchni trawiastej.

Konstrukcja nawierzchni
Dla projektowanej konstrukcji chodnika przewidziano nawierzchnię z kostki betonowej (8 cm) z podsypką z piasku (3cm) i podbudową z kruszywa łamanego (25 cm).
Obramowanie nawierzchni komunikacji stanowi krawężnik betonowy o wym. 15x30x100 cm ułożony na ławie oporowej z betonu C12/15 z podbudową i warstwą odsączającą – od strony drogi i krawężnik lub obrzeże na fundamencie od strony zieleni.

Stacja naprawy rowerów
Samoobsługowa stacja naprawy rowerów, z pompką 10 barów i wyposażoną w manometr i podwójną głowicę, umożliwiającą dopasowanie do każdego typu wentyla. Konstrukcja stacji wykonana jest z profili stalowych, starannie zabezpieczonych przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe oraz lakierowanie proszkowe. Dodatkowe elementy konstrukcyjne, takie jak śruby, linki i tablice, wykonane są ze stali nierdzewnej, co gwarantuje ich długotrwałą trwałość.
Stacja musi być wyposażona w dwa rodzaje uchwytów
- na koło oraz pod siodło, co zapewnia bezpieczne odstawienie roweru.

Zestawienie narzędzi:
− wkrętak krzyżowy PH2 ze stali nierdzewnej na łączniku obrotowym
− klucze płaskie: ze stali nierdzewnej 8x10/13x15mm na łączniku obrotowym − klucze imbusowe w zestawie, w rękojeści 10,8,5,4,3mm na łączniku
obrotowym
− klucze torks w zestawie T7/79/T15/T20/T25/T27/T30/T40
− pompka ręczna kompatybilna z zaworami Presta i Schradera
− klucz nastawny 0-24mm
− szczypce uniwersalne LP-7
− 2 szt łyżki stalowe do opon przystosowane do zdejmowania opon
bezdętkowych i opon drutowych powlekanych.
− klucz płaski 15mm do przykręcenia pedałów.
− tacka magnetyczna do tymczasowego przechowania drobnych elementów
(śrubek, podkładek itp)
Wszystkie narzędzia w stacji napraw rowerów są zawieszone na linkach ze stali nierdzewnej Ø 4mm w otulinie gumowej.
Specyfikacja:
Materiał - stal ocynkowana i malowana, stal nierdzewna
Komponenty - blacha 1mm ,2 mm, zestaw narzędzi naprawczych
Mocowanie - do przykręcenia
Sposób oznakowania - folia samoprzylepna

Wiata rowerowa
Wiata na rowery zapewniająca zadaszenie dla rowerów z pełnym oszalowaniem bocznym i tylnym.
Specyfikacja:
 zadaszenie materiał - – szkło hartowane białe 10 mm,
 konstrukcja nośna: profile 80x80x5mm;
 konstrukcja zadaszenia: profile 50x30x3mm;
 materiał konstrukcji: stal ocynkowana m. ogniową, stal ocynkowana i malowana, stal
 nierdzewna;
 mocowanie: do wbetonowania
 oszalowanie – szkło hartowane białe 8 mm
 logo na ścianach bocznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71353000-7 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71356000-8 - Usługi techniczne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 153837,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6370047,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MARDROG Maciej Kubacha

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU BUD-BRUK Ryszard Mielcarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851604598

7.3.3) Ulica: Bułgarska

7.3.4) Miejscowość: Piechanin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Prace projektowe -
Branża sanitarna - Maciej Zdziabek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRO-INSTALSAN Maciej Zdziabek
Branża drogowa - Eliza Jankowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PRACOWNIA PROJEKTOWA Eliza Jankowska
Branża elektryczna - Andrzej Kuroczycki-Saniutycz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą KS-ELEKTRO Andrzej Kuroczycki-Saniutycz
Branża konstrukcyjna – Bartosz Szymlik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BIURO PROJEKTÓW OPTIPROJEKT Bartosz Szymlik
2. Roboty bitumiczne
3. Roboty teletechniczne i elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB HAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972375127

7.3.3) Ulica: Wilkowicka

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.