Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00610460/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10216251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e932b503-0f29-4579-9981-170481152e19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077208/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.8.2024.MOSiR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120928,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. siedzących min. 20 osób) na trasach krajowych w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025 roku oraz usługa doraźnego wynajęcia przyczepy do transportu bagażu i sprzętu sportowego, przewidywana ilość km – ok. 13 800 km w tym:
• na trasach do 30 km – ok. 1 200 km
• na trasach od 31 do 70 km – ok. 6 100 km
• na trasach od 71 do 150 km – ok. 4 200 km
• na trasach powyżej 150 km – ok. 2 300 km
plus transport z przyczepą na wyżej wymienionych trasach - ok. 2 000 km
2. Opłata za jeden przewóz będzie liczona od miejsca podstawienia mikrobusu wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu przewozowym do miejsca dowozu i z powrotem.
3. Jeżeli Zamawiający zleci przewóz osób z innej miejscowości aniżeli Mikołów – opłata za przewóz liczona będzie w obie strony,
4. Wykonawca może liczyć się z dłuższym wyjazdem zajmującym 3-4 dni (turnieje mistrzowskie itp.) wówczas Zamawiający zapewni nocleg oraz pełne wyżywienie dla kierowców,
5. W razie potrzeby Wykonawca musi zapewnić obsługę min. 10 wyjazdów w ciągu jednego dnia, wykonawca musi tak zaplanować godzinę wyjazdu by stawić się w miejscu podstawienia punktualnie,
6. Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcę o terminie i trasie przewozu osób na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi drogą elektroniczną na adres e-mail: ………………………………………
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających np. z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy tez przełożonych meczów Wykonawca powinien podstawić mikrobus „z dnia na dzień”,
8. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego potwierdzenia otrzymanego zlecenia przewozowego drogą elektroniczną na adres sport@mosir.mikolow.eu lub imprezy@mosir.mikolow.eu
9. Każdy wyjazd musi zostać potwierdzony na piśmie przez trenera/opiekuna grupy z podaniem daty, miejsca i odległości przejazdu „tam i z powrotem” na druku stanowiącym zał. nr 1 do umowy.
10. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu, w przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia zastępczego środka transportu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych i w czasie podanym w ofercie (pojazd zastępczy ma posiadać parametry nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i określone w Ogłoszeniu).
11. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania dbałości i estetyki pojazdów.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego stanu technicznego pojazdów, poprzez dokonywanie kontroli stanu technicznego oraz okresowe przeglądy techniczne w autoryzowanych stacjach obsługi.
13. Wykonawca wyraża zgodę na kontrole doraźne Zamawiającego w każdym momencie trwania umowy w miejscu realizacji usługi.
14. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje odpowiednimi dokumentami zezwoleniami, licencjami właściwych organów w zakresie krajowego transportu drogowego z obowiązkiem przedłożenia aktualnych dokumentów na wniosek Zamawiającego.
15. Wszelkie informacje i wiadomości dotyczące zleconych usług i uzyskane w trakcie wykonywania usługi strony traktować będą jako poufne, a pracownicy zobowiązani są do zachowania tajemnicy służbowej.
16. Strony w toku wykonywania niniejszej umowy zobowiązują się wykonywać swoje obowiązki z należytą starannością.
17. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy realizowany będzie przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie oraz umiejętności, kwalifikacje oraz dobry stan zdrowia umożliwiający wypełnianie przewidzianych zadań.
18. Zamawiający zobowiązuje się informować Wykonawcę o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody na osobach i mieniu.
19. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z ubezpieczeniem, opłatami drogowymi, viatoll itp. Koszty te winny być uwzględnione przez Wykonawcę w cenie ofertowej.
20. Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia ma charakter jednorodny, podział zamówienia na części może spowodować nadmierne trudności techniczne, zarówno dla Zamawiającego jak i Wykonawcy, potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących te same zadanie może zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia i zwiększyć koszt jego wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe JAGER Jacek Germel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6431030960
7.3.3) Ulica: ul. Józefowska 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE JAGER Jacek Germel
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE JAGER Jacek Germel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA W MIKOŁOWIE
- Paniowska Chata Pokoleń - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Mikołowie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Usługa przewozu osób
- Transport uczestników wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. na trasie Warszawa- Przasnysz - Warszawa dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- 271.3.2025 Świadczenie usługi door to door
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.