eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecSprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-401b763c-a5f3-43b1-8985-3dbcc805f44b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-401b763c-a5f3-43b1-8985-3dbcc805f44b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051558/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS Zameczek w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589081

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.3.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 427210,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71778,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Boczek surowy b/k kg 5
Karczek b/k kg 100
Kości wędzone kg 3
Łopatka b/k kg 500
Ozorki wieprzowe kg 45
Rolady wieprzowe kg 30
Szynkówka b/k kg 70
Schab b/k kg 230
Słonina biała kg 80
Słonina wędzona kg 10
Serca wieprzowe kg 50
Wątróbka wieprzowa kg 10
Żeberka wieprzowe (chude) kg 80
Pręga wołowa b/k kg 30
Wołowina rosołowa z/k kg 1
Baleron kg 40
Baton szynkowy drobiowy kg 50
Blok szynkowy kg 60
Rolada szynkowa kg 60
Boczek wedzony (bez żeber) kg 130
Boczek rolowany kg 50
Kiełbasa podsuszana żywiecka /dębicka kg 60
Kiełbasa krakowska parzona kg 60
Kiełbasa gruba kminkowa kg 60
Pasta szynkowo-boczkowa kg 30
Przysmak marynarski kg 30
Filet z indyka gotowany kg 60
Kiełbasa mortadela, bez dodatków kg 150
Metka cebulowa/tatarska kg 50
Przysmak śniadaniowy kg 20
Pasztet firmowy kg 50
Pasztet pieczony z foremki kg 50
Pasztet borowikowy kg 50
Pieczeń rzymska kg 40
Polędwica drobiowa kg 60
Polędwica sopocka kg 60
Salami kg 20
Salceson włoski kg 30
Golonka w galarecie kg 25
Filet z indyka faszerowany kg 50
Szynka biała kg 50
Szynka chłopska kg 60
Szynka ogonówka kg 60
Szynka wiejska kg 60
Szynka konserwowa (blok) kg 50
Schab gotowany kg 60
Schab pieczony kg 60
Frankfurterki surowe kg 25
Kaszanka w jelicie kg 50
Kiełbasa biała, parzona kg 70
Kiełbasa grillowa kg 70
Kiełbasa śląska kg 100
Kiełbasa zwyczajna kg 150
Kiełbaski typu wiedeńskie kg 130
Kiełbaski drobiowe kg 70
Kiełbaski debreczyńskie kg 40
Parówki drobiowe kg 50
Parówki cienkie wieprzowe kg 50
Kiełbasa gruba parówkowa kg 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72232,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77833,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72232,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" Paweł John

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957

7.3.3) Ulica: Źródlana

7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72232,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.