Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609692/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015249601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181 C
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-222
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@urpl.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/urpl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urpl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d6d4bf3-37c0-4ab1-8445-73037b58dd12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068197/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa licencji w formie subskrypcji na oprogramowanie VMware Horizon
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG-AGZ.26.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 12-miesięcznych licencji na oprogramowanie VMware vSphere Foundation wraz ze wsparciem technicznym producenta trwającym w całym okresie obowiązywania licencji albo dostawa, wdrożenie oraz wsparcie w ww. okresie oprogramowania równoważnego do VMware vSphere Foundation; usługi wsparcia świadczonego dotychczas przez producenta Oprogramowania wygasły w grudniu 2023 r. Opis przedmiotu zamówienia oraz PPU (załącznik nr 5 i 5a do SWZ) stanowią określenie przez zamawiającego wymagań jakościowych, które odnoszą się do głównych cech składających się na przedmiot tej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 12-miesięcznych licencji na oprogramowanie Omnissa Horizon Advanced wraz ze wsparciem technicznym producenta trwającym w całym okresie obowiązywania licencji albo dostawa, wdrożenie oraz wsparcie w ww. okresie oprogramowania równoważnego do Omnissa Horizon Advanced; usługi wsparcia świadczonego dotychczas przez producenta oprogramowania wygasają w dniu 1 grudnia 2024 r. Opis przedmiotu zamówienia oraz PPU (załącznik nr 5 i 5a do SWZ) stanowią określenie przez zamawiającego wymagań jakościowych, które odnoszą się do głównych cech składających się na przedmiot tej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLARCOM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362491782
7.3.3) Ulica: Henryka II Pobożnego 42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111782,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111782,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111782,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STATIM Piotr Wypijewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011173829
7.3.3) Ulica: Głogowska 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-743
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111782,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- Zakup usług wsparcia technicznego oraz usług rozwoju dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu EZD TiMSI e-Biuro.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związaną z realizacją projektu w ramach grantu ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.