eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaKredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz emisji obligacji



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz emisji obligacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia 136

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 55 91

1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fa981ed-0e9e-4d9b-bdfb-439239f174f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz emisji obligacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa981ed-0e9e-4d9b-bdfb-439239f174f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.14.2024.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu Zamawiającemu kredytu długoterminowego zgodnie z poniższymi warunkami:
1) kredyt długoterminowy do kwoty 750.000,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt tysięcy 00/100),
2) cel kredytowania – na finansowanie planowanego deficytu budżetu 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów, pożyczek i emisji obligacji,
3) okres kredytowania do 31.12.2035 r.,
4) uruchomienie kredytu jednorazowo w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego, w miarę zaistniałych potrzeb płatniczych nie później niż do dnia 13.12.2024 r.,
5) kredyt zostanie przekazany na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej Oddział w Słupi o numerze 52 9288 1079 1720 0446 3000 0010.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu,
7) kwota przekazanych środków na konto Zamawiającego do 13.12.2024 r. stanowić będzie faktyczną kwotę udzielonego kredytu,
8) od niewykorzystanej części kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje odrębna prowizja,
9) odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia,
10) oprocentowanie - stawka depozytów międzybankowych WIBOR - 1M plus marża Banku,
11) spłata odsetek będzie dokonywana do 10 - go dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca.
12) spłata rat kapitału będzie następować w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym, począwszy od miesiąca stycznia 2025 r. do grudnia 2035 r., przy czym ostatnia rata w 2035 roku będzie ratą wyrównującą,
13) Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania tj. przed końcem 31.12.2035 r., jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż przedstawione w harmonogramie spłaty. Zmiana harmonogramu spłaty kapitału wymaga uprzedniego poinformowania Wykonawcy. Za powyższe czynności Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat lub prowizji,
14) wszelkie zmiany w umowie będą wprowadzane w formie pisemnego aneksu akceptowanego przez obie strony,
15) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu,
16) poza oprocentowaniem kredytu Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielonego zamówienia,
17) zabezpieczeniem kredytu wraz z odsetkami wynikającymi z oprocentowania kredytu, w okresie kredytowania będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową,
18) w okresie spłaty kredytu stawka WIBOR 1M ustalona będzie dla każdego okresu obrachunkowego według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego do wyliczenia stopy procentowej stosowane będą odpowiednio notowania z ostatniego dnia poprzedzającego rozpoczęcie okresu obrachunkowego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 1M,
19) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia do umowy kredytowej klauzuli określającej sposób postępowania w przypadku likwidacji stawki WIBOR wskazanej w umowie - zmianę stawki WIBOR na stawkę, która jako wskaźnik referencyjny zastąpi stawkę WIBOR albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR, bez dodatkowych kosztów obciążających Zamawiającego. Wszystkie ww. zmiany będą możliwe w trakcie realizacji umowy przy zachowaniu pozostałych postanowień, określonych w ofercie i treści umowy, w trybie określonym w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257597,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257597,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257597,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI ŁOWICKIEJ W ŁOWICZU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000502581

7.3.3) Ulica: pl. Stary Rynek 18

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257597,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2035-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.