eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraŚwiadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu karkonoskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu karkonoskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-832a5414-cfdc-4691-a419-1ddf143fd8d5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu karkonoskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-832a5414-cfdc-4691-a419-1ddf143fd8d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060382/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Karkonoskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu, polegająca na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu karkonoskiego w trybie art. 130a i 140ad ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), zwanej dalej P.r.d oraz art. 95 ustawy z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 728 ze zm.) o transporcie drogowym zwanej dalej u.t.d., do czasu odbioru pojazdu przez właściciela pojazdu (przez, którego rozumie się właściciela pojazdu na dzień usunięcia pojazdu z drogi) lub osobę uprawnioną. Ponadto – w stosunku do pojazdów nieodebranych przez właścicieli po upływie 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia – wobec, których Zamawiający może wystąpić do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze z wnioskiem o orzeczenie przepadku na rzecz Powiatu Karkonoskiego – przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na sprawowaniu przez Wykonawcę dozoru nad tymi pojazdami do chwili ich odbioru przez uprawnione osoby.
2. Zakres przedmiotowego Zamówienia będzie obejmował w szczególności:
1) zabezpieczenie pojazdu usuniętego w trybie art. 130a i 140ad P.r.d oraz art. 95 u.t.d. – zgodnie z dyspozycją wydaną przez uprawniony podmiot, od chwili przyjęcia pojazdu na parking strzeżony Wykonawcy;
2) przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym Wykonawcy;
3) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, jego części lub innych elementów, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdu;
4) zabezpieczenie pojazdu z uszkodzeniami powypadkowymi – zapewnienie postoju takiego pojazdu pod zadaszeniem;
5) wydanie pojazdu osobie uprawnionej;
6) prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych pojazdów;
7) prowadzenie (w formie pisemnej lub elektronicznej dokumentacji przyjmowanych pojazdów, w zakres której wchodzi sporządzenie protokołu przyjęcia pojazdu wraz z opisem stanu technicznego przyjmowanego pojazdu oraz dokumentacja fotograficzna każdego pojazdu, wykonana w dniu przyjęcia pojazdu na parking).
3. Wykonawca w zakresie przechowywania pojazdów zobowiązany jest:
1) zapewnić 24-godzinną dyspozycyjność oraz ciągłość świadczonych usług przez 7 dni w tygodniu, przez co należy rozumieć obecność pracownika, na parkingu 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę;
2) zapewnić na prowadzonym parkingu strzeżonym zabezpieczone pomieszczenie, w którym przechowywane będzie wyposażenie pojazdu, jego części lub inne elementy, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu;
3) zabezpieczyć na parkingu każdy pojazd z uszkodzeniami powypadkowymi przed działaniem warunków atmosferycznych;
4) przechowywać pojazdy w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska naturalnego (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), a w przypadku pojazdów z wyciekiem oleju, paliwa lub innych płynów eksploatacyjnych, osuszyć z nich pojazd poprzez zastosowanie specjalistycznego sprzętu;
5) zapewnić na prowadzonym parkingu strzeżonym co najmniej 231 (dwieście trzydzieści jeden) stanowisk parkingowych, w tym co najmniej:
 195 (sto dziewięćdziesiąt pięć) miejsc dostosowanych do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony;
 4 (cztery) miejsca dostosowane do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony do 16 ton;
 3 (trzy) miejsca dostosowane do przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton;
 25 (dwadzieścia pięć) miejsc dostosowanych do przechowywania rowerów, motorowerów, motocykli, hulajnóg elektrycznych oraz urządzeń transportu osobistego;
 3 (trzy) zadaszone miejsca dla pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi;
 1 (jedno) miejsce dla pojazdu
Wykonawca potwierdza powyższe wypełniając Załącznik Nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy).
6) posiadać opłaconą przez pełny okres realizacji zamówienia polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia przechowywanych pojazdów od kradzieży z włamaniem i rabunkiem, a także od ognia i innych zdarzeń losowych na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł, +a w przypadku gdy ważność polisy upłynie, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia kolejnej umowy ubezpieczeniowej oraz jej opłacenia – czym potwierdzi ciągłość ubezpieczenia – oraz do przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 10 dni licząc od daty upłynięcia dotychczasowej polisy, potwierdzonej za zgodność
z oryginałem kserokopii kolejnej (opłaconej) polisy ubezpieczeniowej.
4. Wymagania dotyczące miejsca przechowywania pojazdów (parkingu strzeżonego):
1) usytuowanie parkingu – granice administracyjne Miasta Jeleniej Góry lub powiatu karkonoskiego (woj. dolnośląskie);
2) Wykonawca musi być właścicielem parkingu lub posiadać w stosunku do niego inny tytuł prawny do dysponowania;
3) Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego musi dopuszczać prowadzenie działalności w zakresie parkingu strzeżonego;
4) parking musi:
a) posiadać urządzenie do osuszania pojazdów z wyciekiem oleju, paliwa oraz innych płynów eksploatacyjnych;
b) być utwardzony, tj. posiadać wyrównaną i utwardzoną nawierzchnię
(bez względu na warunki pogodowe), która uniemożliwi zarastanie miejsc parkingowych roślinnością wysoką i niską;
c) być trwale ogrodzony i zamykany w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieupoważnionych na teren parkingu;
d) być oświetlony;
e) być wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy i sanitarny;
f) być całodobowo dozorowany oraz całodobowo obsługiwany przez osoby, które będą przyjmować i wydawać pojazdy (przez co należy rozumieć obecność pracownika na parkingu przez 7 dni w tygodniu, 24 h/d);
g) posiadać obsługę komunikacyjną poprzez drogę publiczną bez ograniczeń tonażowych;
Szczegółowy opis jest zawarty w dziale VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414824,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414824,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414824,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMAR DOMINIK SIWACKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112476099

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyca

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414824,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Okres realizacji umowy wynosi 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2025 r.) – z zastrzeżeniem, że w przypadku skorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO ze wznowienia, o którym mowa w ust. 2, okres realizacji umowy zostanie przedłużony o kolejne 12 miesięcy.
2. ZAMAWIAJĄCY zastrzega możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przedłużenia realizacji przedmiotu umowy na kolejny, maksymalnie 12-miesięczny okres, w odniesieniu do tego samego zakresu usług przewidzianych pierwotnie w umowie. Wznowienie nie oznacza zmiany i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, a jedynie jednostronnego oświadczenia woli ZAMAWIAJĄCEGO wystosowanego do WYKONAWCY przed upływem terminu obowiązywania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.