eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 29 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 29 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/laznianowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 29 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23694af8-dcc5-49d8-af0b-9e64d63b79c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056012/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług hotelarskich na terenie miasta Krakowa dla Teatru Łaźnia Nowa w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568961

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPT-271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 4-8.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 7
Ilość noclegów: 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: ODSTK Cricoteka, ul. Nadwislańska 2-4, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 6-9.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 3
Ilość noclegów: 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul. Jagiellońska 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 4-8.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 4
Ilość noclegów: 4

Daty: 5-8.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 12
Ilość noclegów: 3

Daty: 5-8.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 8
Ilość noclegów: 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 23760 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Studio TVP Łęg, ul. Nowohucka 44, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 1-9.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 9

Daty: 1-9.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 9

Daty: 1-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 15
Ilość noclegów: 10

Daty: 4-9.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 16
Ilość noclegów: 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 104760 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 7-9.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 8-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul. Starowiślna 21, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 7-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 16
Ilość noclegów: 3

Daty: 6-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 3
Ilość noclegów: 4

Daty: 6-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 6
Ilość noclegów: 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 26160 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 8-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 11
Ilość noclegów: 2

Daty: 8-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 3
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 8640 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul.Jagiellońska 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 8-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 12
Ilość noclegów: 2

Daty: 8-10.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 2
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 8560 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 8-11.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 20
Ilość noclegów: 3

Daty: 9-11.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 12
Ilość noclegów: 2

Daty: 9-11.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 25880 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 11 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Małopolski Ogród Sztuki, Rajska 12, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 9-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 25
Ilość noclegów: 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 12 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 9-11.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 4
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 13 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: ODSTK Cricoteka, ul. Nadwislańska 2-4, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 9-11.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 14 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie, Straszewskiego 22, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 9-11.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 2
Ilość noclegów: 2

Daty: 10-11.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 4
Ilość noclegów: 1

Daty: 10-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 8
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 7840 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 15 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Nowohuckie Centrum Kultury, Al. Jana Pawła II 232, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 10-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 18
Ilość noclegów: 2

Daty: 10-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 3
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 12840 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 16 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 9-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 23
Ilość noclegów: 3

Daty: 10-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 15
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 29700 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 17 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul. Starowiślna 21, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 10-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 4
Ilość noclegów: 2

Daty: 10-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 2
Ilość noclegów: 2

Daty: 11-12.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 4
Ilość noclegów: 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 5120 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 18 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 10-13.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 4
Ilość noclegów: 3

Daty: 10-13.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 3

Daty: 11-13.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 2
Ilość noclegów: 2

Daty: 11-13.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 2

Daty: 10-12.12.2014
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 2

Daty: 11-13.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 14500 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 19 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Małopolski Ogród Sztuki, Rajska 12, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 11-13.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 20 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 11-13.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 21 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 4 gwiazdki

Daty: 11-16.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 15
Ilość noclegów: 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 33750 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 22 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Małopolski Ogród Sztuki, Rajska 12, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 13-15.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 6
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 23 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Studio TVP Łęg, ul. Nowohucka 44, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki

Daty: 9-16.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 9
Ilość noclegów: 7

Daty: 9-15.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 6

Daty: 10-15.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 3
Ilość noclegów: 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 25200 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 24 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Bunkier Sztuki, Plac Szczepański 3a, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 4 gwiazdki

Daty: 11-15.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 20
Ilość noclegów: 4

Daty: 11-15.12.2024
Rodzaj pokoju: apartament 2 os.
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 39200 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 25 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 4 gwiazdki

Daty: 6-16.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 7
Ilość noclegów: 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 31500 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 26 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Bunkier Sztuki, Plac Szczepański 3a, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 4 gwiazdki

Daty: 6-16.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 7
Ilość noclegów: 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 31500 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 27 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul. Starowiślna 21, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 4 gwiazdki

Daty: 6-16.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 7
Ilość noclegów: 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 31500 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 28 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Bunkier Sztuki, Plac Szczepański 3a, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 5 gwiazdek

Daty: 6-16.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 10
Ilość noclegów: 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 29 ZAMÓWIENIA
Miejsce wydarzeń: Bunkier Sztuki, Plac Szczepański 3a, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 4 gwiazdki

Daty: 5-8.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 7
Ilość noclegów: 3

Daty: 5-8.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 2-osobowy
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 3

Daty: 5-7.12.2024
Rodzaj pokoju: Pokój 1-osobowy
Liczba pokoi: 1
Ilość noclegów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 11820 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8068,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8068,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8068,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905

7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-091

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8068,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2250,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2250,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2250,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotels by HR Easy Cracow Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751720301

7.3.3) Ulica: ul. Przy Rondzie 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-547

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2250,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21480,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21480,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21480,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21480,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65995,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76131,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65995,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotels by HR Easy Cracow Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751720301

7.3.3) Ulica: ul. Przy Rondzie 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-547

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65995,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2881,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2881,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2881,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905

7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-091

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2881,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23640,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23640,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23640,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23640,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7120,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9200,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7720,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7720,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21561,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23300,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23300,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23300,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18751,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18751,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18751,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotels by HR Easy Cracow Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751720301

7.3.3) Ulica: Przy Rondzie 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-547

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18751,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3200,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3200,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762463351

7.3.3) Ulica: ul. Łobzowska 8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3200,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10320,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10320,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762463351

7.3.3) Ulica: ul. Łobzowska 8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10320,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10680,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12364,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12364,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905

7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-091

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12364,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29837,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29837,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29837,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905,

7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-091

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29837,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4240,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5119,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4640,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4640,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12001,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13150,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13150,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13150,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086

7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-033

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21001,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21001,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21001,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotels by HR Easy Cracow Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751720301

7.3.3) Ulica: ul. Przy Rondzie 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-547

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21001,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37120,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37120,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37120,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762463351

7.3.3) Ulica: ul. Łobzowska 8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37120,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UBM – HPG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762394696

7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.