eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonkadostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182611100

1.5.8.) Numer faksu: 182652468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2090c63f-c47f-4936-9c98-d52aaf5ec938

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026818/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 zakup specjalistycznych urządzeń do analizy jakości i uzdatniania wody pitnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.2.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce z przeznaczeniem do wykonywania zadań związanych całoroczną obsługą, budową, rozbudową, przebudową, modernizacją i konserwacją gminnej stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej.
- PROFESJONALNA WIERTNICA DIAMENTOWA STACJONARNA
- PRZEWOŹNA MYJKA WYSOKOCIŚNIENIOWA ZE ZBIORNIKIEM NA KOŁACH
- PRZECINARKA JEZDNA DO ASFALTU I BETONU.
- ZAGĘSZCZARKA REWERSYJNA.
- ZGRZEWARKA DOCZOŁOWA HYDRAULICZNA AUTOMATYCZNA Z REJESTRACJĄ PARAMETRÓW ZGRZEWANIA.
- ZGRZEWARKA ELEKTROOPOROWA AUTOMATYCZNA Z REJESTRACJĄ PARAMETRÓW ZGRZEWANIA
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wyprodukowany w 2024 roku, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
3. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
6. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Wobec powyższego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 9 do SWZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta
8. Nomenklatura
Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
43130000-3 Sprzęt wiertniczy
42924740-8 Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
42641000-1 Obrabiarki do obróbki kamienia, ceramiki, betonu lub szkła
43315000-4 Maszyny do zagęszczania gruntu
42997000-1 Maszyny do rurociągów
42664100-9 Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych
Wymagany okres gwarancji – Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji j min. 12 miesięcy obejmującej swoim zakresem wykonanie bezpłatnych przeglądów, obsługi okresowej wg harmonogramu fabrycznego jako obowiązkowe i usunięcie skutków awarii, usterek mechanicznych i elektrycznych części przedmiotu zamówienia wynikających z wad produkcyjnych, wymiany części eksploatacyjnych na skutek normalnego zużycia wraz z materiałami koniecznymi do ich wymiany z zastosowaniem oryginalnych elementów i części zamiennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42997000-1 - Maszyny do rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43130000-3 - Sprzęt wiertniczy

42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca

42641000-1 - Obrabiarki do obróbki kamienia, ceramiki, betonu lub szkła

43315000-4 - Maszyny do zagęszczania gruntu

42664100-9 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213167,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213167,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213167,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: USŁUGOWA 4,

7.3.4) Miejscowość: MIĘDZYRZECZE DOLNE

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213167,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.