Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525117/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu oświetlenia awaryjnego i wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639770708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dziekanowice 32
1.5.2.) Miejscowość: Lednogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-261
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lednica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lednica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-295916db-d503-47d9-9985-02d8d82bdcdc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu oświetlenia awaryjnego i wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-295916db-d503-47d9-9985-02d8d82bdcdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPP-08-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:Zadanie 1 Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu – teren Małego Skansenu
1.1. Analiza istniejącego stanu instalacji elektrycznej w obiekcie Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Dziekanowice 32, Lednogóra 62-261 – teren Małego Skansenu:
• Ocena stanu technicznego istniejącej instalacji elektrycznej.
• Analiza dostarczonej dokumentacji technicznej.
• Analiza projektu przeciwpożarowego wyłącznika prądu dostarczonego przez inwestora.
• Uzgodnienia z inwestorem dotyczące harmonogramu realizacji oraz sposobu wykonania prac montażowych.
1.2. Dostarczenie oraz montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu:
• Dostarczenie oraz montaż nowej rozdzielnicy z głównym przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu zgodnie z dostarczoną dokumentacją.
• Dostarczenie i montaż instalacji z przyciskiem wyzwalającym na zewnątrz budynku.
• Umieszczenie przycisku wyzwalającego zgodnie z obowiązującymi przepisami w miejscu widocznym, dostępnym, z uwzględnieniem istniejących przeszkód, ruchu turystycznego oraz możliwości przypadkowego uruchomienia.
• Przeprowadzenie testów funkcjonalnych.
• Odbiór techniczny przez odpowiednie służby.
• Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzenia.
• Prawidłowe oznakowanie urządzeń.
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej składającej się z:
- Szczegółowy opis wyłącznika, jego parametry techniczne, zasada działania, przeznaczenie i specyfikacja techniczna
- Schemat ideowy i wykonawczy układu, w którym zainstalowano wyłącznik.
- Rysunki techniczne i schematy instalacji elektrycznej, w tym schematy połączeń
- Dokumentacja potwierdzająca przeprowadzenie odbioru technicznego, w tym protokoły z badań i pomiarów elektrycznych
- Instrukcja obsługi i konserwacji wyłącznika oraz informacje o wymaganiach dotyczących jego przeglądów i serwisowania
- Procedury postępowania w przypadku awarii lub konieczności wyłączenia zasilania
- Ostateczna wersja dokumentacji projektowej, uwzględniająca wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie realizacji inwestycji
- Deklaracje zgodności urządzeń z odpowiednimi normami i dyrektywami zawartymi w projekcie.
- Certyfikaty jakości oraz dopuszczenia urządzenia do użytku
- Karty gwarancyjne urządzeń, w tym głównego wyłącznika
- Wytyczne dotyczące bezpiecznego użytkowania i konserwacji wyłącznika, w tym przepisy BHP związane z eksploatacją urządzeń elektrycznych
1.3. Wymagania:
• Główny wyłącznik prądu powinien być odporny na zaniki zasilania podstawowego.
• Przycisk wyzwalający musi posiadać optyczną sygnalizację zadziałania.
• Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi w Polsce normami i przepisami zawartymi w projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31211310-4 - Wyłączniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 49200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Wykonanie systemu oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu – oddział Wielkopolski Park Etnograficzny2.1. Analiza istniejącego stanu instalacji elektrycznej w obiekcie Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Dziekanowice 32, Lednogóra 62-261 – oddział Wielkopolski Park Etnograficzny:
• Ocena stanu technicznego istniejącej instalacji elektrycznej.
• Analiza wyposażenia istniejącej rozdzielnicy elektrycznej w budynku „Lubczynek” we współpracy z inwestorem oraz zaprojektowanie nowej rozdzielnicy wraz z wyposażeniem odpowiadającym wymaganiom technicznym dla istniejących obwodów elektrycznych.
• Analiza dostarczonej dokumentacji technicznej.
• Analiza projektu przeciwpożarowego wyłącznika prądu dostarczonego przez inwestora.
• Uzgodnienia z inwestorem dotyczące harmonogramu realizacji oraz sposobu wykonania prac montażowych.
2.2. Montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu:
• Dostarczenie oraz montaż nowej rozdzielnicy z głównym przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu zgodnie z dostarczoną dokumentacją.
• Dostarczenie i montaż instalacji z przyciskiem wyzwalającym na zewnątrz budynku.
• Umieszczenie przycisku wyzwalającego zgodnie z obowiązującymi przepisami w miejscu widocznym, dostępnym, z uwzględnieniem istniejących przeszkód, ruchu turystycznego oraz możliwości przypadkowego uruchomienia.
• Wymiana istniejącej rozdzielnicy elektrycznej w budynku „Lubczynek”.
• Przeprowadzenie testów funkcjonalnych.
• Odbiór techniczny przez odpowiednie służby.
• Wykonanie pomiarów elektrycznych nowej instalacji i sporządzenie protokołu.
• Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzenia.
• Oznakowanie urządzeń wynikające z projektu i obowiązującymi normami.
• Wykonanie dokumentacji powykonawcze składającej się z:
- Szczegółowy opis wyłącznika, jego parametry techniczne, zasada działania, przeznaczenie i specyfikacja techniczna
- Schemat ideowy i wykonawczy układu, w którym zainstalowano wyłącznik.
- Rysunki techniczne i schematy instalacji elektrycznej, w tym schematy połączeń
- Dokumentacja potwierdzająca przeprowadzenie odbioru technicznego, w tym protokoły z badań i pomiarów elektrycznych
- Instrukcja obsługi i konserwacji wyłącznika oraz informacje o wymaganiach dotyczących jego przeglądów i serwisowania
- Procedury postępowania w przypadku awarii lub konieczności wyłączenia zasilania
- Ostateczna wersja dokumentacji projektowej, uwzględniająca wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie realizacji inwestycji
- Deklaracje zgodności urządzeń z odpowiednimi normami i dyrektywami zawartymi w projekcie.
- Certyfikaty jakości oraz dopuszczenia urządzenia do użytku
- Karty gwarancyjne urządzeń, w tym głównego wyłącznika
- Wytyczne dotyczące bezpiecznego użytkowania i konserwacji wyłącznika, w tym przepisy BHP związane z eksploatacją urządzeń elektrycznych
2.3. Wymagania:
• Główny wyłącznik prądu powinien być odporny na zaniki zasilania podstawowego.
• Przycisk wyzwalający musi posiadać optyczną sygnalizację zadziałania.
• Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi normami i przepisami.
2.4. Analiza istniejącego stanu instalacji elektrycznej w obiekcie Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Dziekanowice 32, Lednogóra 62-261 – oddział Wielkopolski Park Etnograficzny:
• Ocena stanu technicznego istniejącej instalacji elektrycznej.
• Analiza dostarczonej dokumentacji technicznej.
• Analiza projektu oświetlenia awaryjnego dostarczonego przez inwestora.
• Uzgodnienia z inwestorem dotyczące harmonogramu realizacji oraz sposobu wykonania prac montażowych.
2.5. Dostarczenie oraz montaż oświetlenia awaryjnego:
• Wykonanie kompleksowej instalacji elektrycznej zasilającej lampy awaryjnego oświetlenia z istniejącej rozdzielnicy wskazanej przez inwestora.
• Dostosowanie wyposażenia istniejącej rozdzielnicy do potrzeb zasilania obwodów lamp awaryjnych przy współudziale inwestora.
• Dostawa i montaż lamp awaryjnych zgodnie z założeniami projektowymi zawartymi w dokumentacji posiadanej przez inwestora.
• Przeprowadzenie testów funkcjonalnych.
• Wykonanie pomiarów elektrycznych nowej instalacji i sporządzenie protokołu.
• Wykonanie pomiarów skuteczności oświetlenia awaryjnego i sporządzenie protokołu.
2.6. Wymagania:
• Dostarczone lampy muszą posiadać certyfikaty zgodne z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej oraz Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31211310-4 - Wyłączniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 184500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERNISE POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380078418
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERNISE POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380078418
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kępnie i Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
więcej: Wyłączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.