Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00603418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŁDAP
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gołdap
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 33
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876150048
1.5.8.) Numer faksu: 876151421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goldap@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goldap.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10187211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8830a25-202a-417a-818c-bda53a063688
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342315/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248023,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą „Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim”
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ oraz w poniższych wymaganiach. Wymaga się zastosowania wyrobów wysokiej jakości, preferowane produkcji polskiej lub europejskiej.
3. Lokalizacja budynku: Osada Leśna 1, 19-504 Żytkiejmy, gmina Dubeninki
4. Zakres zamówienia polega w szczególności na:
Lokal mieszkalny
a) rozbiórka pieców kaflowych i trzonu kuchennego,
b) rozbiórka podłóg z parkietów drewnianych,
c) rozbiórka okładzin posadzek z płytek terakotowych,
d) demontaż grzejników wraz z rurami przyłączeniowymi,
e) demontaż drzwi drewnianych z ościeżnicą z przeznaczeniem do ponownego montażu,
f) skucie okładzin ścian z glazury,
g) przecieranie istniejących tynków na ścianach,
h) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo – kartonowych na
ruszcie z profili z izolacją termiczną z wełny mineralnej gr. 15cm,
i) wykonanie nowej ścianki działowej z płytek gazobetonowych gr. 12cm na zaprawie cienkowarstwowej,
j) wymiana instalacji elektrycznych,
k) modernizacja istniejących instalacji wod – kan z dostosowaniem do nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń,
l) wykonanie nowych instalacji centralnego ogrzewania podłogowego,
m) wykonanie nowych warstw posadzek: izolacji termicznej ze styropianu, posadzki cementowej oraz okładzin z gresu i deski wielowarstwowej na podkładzie „podłoga pływająca”
n) montaż listew przypodłogowych drewnianych na podłogach z deski oraz cokolików z płytek zlicowanych z tynkiem w pomieszczeniu kuchni i łazienki.
o) uzupełnienie tynków na ścianach,
p) okładziny ścian z płytek w łazience i kuchni,
q) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach,
r) malowanie ścian i sufitów.
Pomieszczenia użytkowe (aneks kuchenny):
a) rozbiórka ściany działowej pomiędzy kuchnią i łazienką,
b) skucie płytek na ścianach w części łazienki,
c) skucie posadzek z gresu w kuchni i części łazienki,
d) rozbiórka trzonu kuchennego,
e) przecieranie istniejących tynków na ścianach,
f) wykonanie ścianki działowej lekkiej na ruszcie z profili i okładziny z płyt gipsowo - kartonowych oddzielającej pozostałą część łazienki,
g) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie z profili z izolacją termiczną z wełny mineralnej gr. 15cm,
h) przeniesienie istniejącej umywalki w łazience,
i) warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej,
j) uzupełnienie okładzin ścian z glazury w łazience i kuchni między meblami,
k) szpachlowanie ścian masą naprawczą,
l) gładzie dwuwarstwowe na ścianach i sufitach,
m) okładziny podłóg z płytek gresowych z cokolikami zlicowanymi z tynkiem,
n) malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,
o) dostosowanie instalacji oświetleniowej,
p) wymiana osprzętu elektrycznego i sanitarnego w kuchni.
5. Zakres prac obejmuje:
a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w przedmiarze robót,
b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
c) uprzątnięcie wszelkich pozostałości po robotach budowlanych wewnątrz budynku (w tym wszelkie zapylenia, pobrudzenia itp.),
d) naprawienie nawierzchni trawników i podjazdów uszkodzonych lub zniszczonych w związku z prowadzeniem robót, z zastosowaniem materiałów występujących w nawierzchniach uszkodzonych, na własny koszt,
e) zabezpieczenie przed zniszczeniem i zabrudzeniem schodów wejściowych oraz drzwi do budynku,
f) zabezpieczenie przed zniszczeniem, zabrudzeniem i zapyleniem pomieszczeń nie będących przedmiotem robót (korytarzy i pozostałych pokoi i pomieszczeń)
g) wykonanie gruntownego sprzątania po zakończeniu prac zarówno pomieszczeń w których przeprowadzane będą roboty jak i pozostałych które uległy zabrudzeniu w wyniku prowadzonych prac,
h) zapewnienie w okresie gwarancji i rękojmi pełnego oraz nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
i) gromadzenie w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystanie gospodarcze lub utylizacja na swój koszt wszystkich demontowanych materiałów, w tym m.in. gruzu, starych elementów w drewnianych, itp. oraz odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji.,
j) gromadzenie w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazanie na swój koszt specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją odpadów niebezpiecznych powstałych w trakcie realizacji inwestycji,
k) elementy metalowe zostaną odłożone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej ofertyW wyznaczonym terminie do składania ofert, tj.: do dnia 04.12.2024 r. do godz. 10:00 zostały złożone następujące oferty:
Zestawienie złożonych ofert
Lp.
Nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców
1 Profit Instalacje i Budownictwo Sp. z o.o.
Ul. Bakałarzewska 30
16-400 Suwałki
Cena Brutto (zł) 281 784,36
2 Spektan Przemysław Bobowicz
Ul. Klonowa 8/2
16-400 Suwałki
Cena Brutto (zł): 340 694,62
3 Proniek Patryk Proniewicki
Ul. Warszawska 4A
19-500 Gołdap
Cena Brutto (zł): 319 080,01
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 233 788,44 zł brutto
Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319080,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340694,62 PLN
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury uzdrowiskowej w Uzdrowisku Gołdap
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. "ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL"
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi - powtórzone.
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.