eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LisięciceDOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2025r. Znak sprawy 21/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2025r. Znak sprawy 21/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klisino 100

1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774857593

1.5.8.) Numer faksu: 774857593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpsklisino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2025r. Znak sprawy 21/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b78cda-c5de-430a-883f-2202df2b1925

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026627/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2025R Część I Część II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576418

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 374047,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2025r. Znak sprawy 21/2024.
Temat: Część I Owoce, warzywa i podobne produkty
Wspólny Słownik Zamówień: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

L.p Nazwa Jedn.
miary Ilość

1. Dżem truskawkowy niskosłodzony op. 1 kg kg 1273
2. Przecier pomidorowy koncentr. min. 30% op.do 1 kg kg 159
3. Przecier ogórkowy op. 1 kg kg 169
4. Przecier szczawiowy op.1 kg kg 227
5. Kukurydza konserwowa op. od 0,4 do 1 kg kg 188
6. Groszek konserwowy op. od 0,4 do 1 kg kg 334
7. Papryka konserwowa cięta op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 1251
8. Chrzan konserwowy tarty z kwaskiem cytrynowym
op. do 1 kg kg 168
9. Ogórki konserwowe op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 2025
10. Kapusta kiszona kg op. pojemnik plastikowy 5 kg kg 2621
11. Powidła śliwkowe op. do 1 kg kg 187
12. Marmolada wieloowocowa – twarda op. do 1 kg kg 615
13. Ogórek kiszony op. pojemnik plastikowy do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 557
14. Pieczarki konserwowe marynowane op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 785
15. Fasola konserwowa – szparagowa kg kg
masa netto bez zalewy 474
16. Koncentrat z buraków op. do 1 l l 55
17. Grzyby suszone – podgrzybek kg kg 4
18. Śliwka suszona op. do 1 kg kg 3
19. Sałatka z pomidorów zielonych op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 309
20. Surówka buraczki z chrzanem op. 1 kg kg 62
21. Kapusta czerwona konserwowa op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 68
22. Pieczarka krojona solona op. do 1kg kg
masa netto bez zalewy 166
23. Sałatka wielowarzywna kg kg
masa netto bez zalewy 1019
24. Ogórek małosolny opakowanie - pojemnik plastikowy do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 90
25. Susz owocowy op. do 1kg kg
35
26. Morela suszona kg kg 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 155208,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2025r. Znak sprawy 21/2024.

Temat: Część II MROŻONKI
Wspólny Słownik Zamówień: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
L.p Nazwa Jedn. miary Ilość

1. Mieszanka warzywna (wielowarzywna) mrożona
op. 2,5 kg kg 1115
2. Kalafior mrożony op. 2,5 kg kg 629
3. Brokuł mrożony op. 2,5 kg kg 741
4. Szpinak mrożony op. 2,5 kg kg 623
5. Fasola szparagowa mrożona op. 2,5 kg kg 828
6. Mrożonki – pierogi z kapustą i grzybami op. 2 kg kg 272
7. Mrożonki – pierogi ruskie op. 2 kg kg 1748
8. Mrożonka – wiśnie op. 2,5 kg kg 270
9. Mrożonka – zupa pieczarkowa op. 2,5 kg kg 358
10. Mrożonka – zupa fasolowa op. 2,5 kg kg 6
11. Mrożonka – włoszczyzna op. 2,5 kg kg 4100
12. Mrożonka – leczo op. 2,5 kg kg 423
13. Mrożonka – seler op. 2,5 kg kg 240
14. Mrożonka – kluski śląskie op. 2 kg kg 940
15. Mrożonka – zupa grzybowa op. 2 kg kg 249
16. Lody śmietankowe op. 100 ml szt 1273
17. Mrożonka – czarna porzeczka op. 2,5 kg kg 445
18. Mrożonka – truskawka op. 2,5 kg kg 998
19. Mrożonka – marchew, groszek op. 2,5 kg kg 448
20. Mrożonka – marchew kostka op. 2,5 kg kg 1348
21. Mrożonka – marchew, kalafior, brokuł (bukiet)
op. 2,5 kg kg 612
22. Mrożonka kompotowa – mieszanka wieloowocowa
op. 2,5 kg kg 4155
23. Pierogi ze szpinakiem kg kg 545
24. Mrożonka – pyzy z mięsem op. 2 kg kg 1060
25. Mrożonka – pierogi z mięsem op. 2 kg kg 988
26. Mrożonka – pierogi z truskawką op. 2 kg kg 13
27. Mrożonka knedle ze śliwką op. 2 kg kg 1101
28. Mrożonka knedle z truskawką op. 2 kg kg 510
30. Mrożonki – zupa wiosenna op. 2,5 kg kg 5
31. Brukselka mrożona op. 1 kg kg 285
32. Mrożonka – papryka op. 2,5kg kg 2
33. Mrożona pietruszka kostka op. 2,5 kg kg 110

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 218839,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126702,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152572,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126702,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a 62-800 Kalisz

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126702,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193774,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247687,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193774,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200211

7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 4 15-399 Białystok

7.3.4) Miejscowość: 15-399 Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193774,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.