Og³oszenie z dnia 2024-12-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00058202/01 - Wynik z dnia 2025-01-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi sprzêtowe na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA G£OGÓW MA£OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów Ma³opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glogow-mlp.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi sprzêtowe na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7bf145fb-7490-42bd-a2d7-6c3bac0daee1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00659503
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp zwanej dalej „Platform±”. Zamawiaj±cy dopuszcza,
fakultatywnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej : zamowienia@glogow-mlp.pl 2.
Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj±
korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja zosta³a zamieszona tak¿e bezpo¶rednio na ww.
Platformie oraz jest dostêpna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z Platformy w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty
przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie
brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w
art. 125 ust. 1 uPzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej. Rozszerzenia plików
wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia
Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI. Zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W
celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
.zip .7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±:
.rar.gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one. nieskutecznie. Ofertê, a tak¿e
o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod
rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê, zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje
Wykonawcy przekazuj±: poprzez Platformê. Zgodnie z 67 uPzp., Zamawiaj±cy podaje
wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:1) sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) Platforma zakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê
zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 8) Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w G³ogowie Ma³opolskim ul. Rynek 1, 36-060 G³ogów M³p.;
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@glogow-mlppl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 uPzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych uPzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.30.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprzêtowe w zakresie utrzymania dróg na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski w 2025 roku. Zamówienie obejmuje us³ugi transportowe samochodami samowy³adowczymi w zakresie transportu materia³ów drogowych typu kruszywo, ziemia, destrukt i inne zlecone przez Zamawiaj±cego oraz us³ugi maszynami i sprzêtem drogowym dla robót ziemnych (poszerzanie dróg, wykonanie rowów przydro¿nych, odprowadzaj±cych, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa/przebudowa przepustów, profilowanie nawierzchni) na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski;
- szacowana ilo¶æ ton kamienia do rozwiezienia w roku 2025 wynosi 6000 ton.
- szacowana ilo¶æ godzin pracy koparko-³adowarki w roku 2025 wynosi 300 godzin.
- szacowana ilo¶æ godzin pracy samochodu samowy³adowczego w roku 2025 wynosi 300 godzin.
- szacowana ilo¶æ godzin pracy walca drogowego w roku 2025 wynosi 60 godzin.
- szacowana ilo¶æ godzin pracy zagêszczarki gruntu w roku 2025 wynosi 60 godzin.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci ¶wiadczonych us³ug w stosunku do szacowanej ilo¶ci bez prawa Wykonawcy do roszczeñ odszkodowawczych z tego tytu³u przy czym zmniejszenie nie powinno przekroczyæ 30% od ilo¶ci szacowanej.
2. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe us³ugi sprzêtowe.2. Dodatkowe us³ugi uzale¿nione bêd± wy³±cznie od potrzeb Zamawiaj±cego.
3. Dodatkowe us³ugi nie przekrocz± 30 % ilo¶ci okre¶lonych w OPZ i Rozdziale IV SWZ.
4. Dodatkowe us³ugi w ramach prawa opcji obejmowaæ bêd± ¶wiadczenie us³ug to¿samych z okre¶lonymi w zamówieniu.
5. Dodatkowe us³ugi realizowane bêd± po cenach okre¶lonych w ofercie.
6. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowych us³ug w ramach prawa opcji.
7. Z uprawnieñ wynikaj±cych z prawa opcji Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowi±zuje siê zrealizowaæ zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu.
9. Niewykorzystanie przez Zamawiaj±cego uprawnieñ przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi ¿adnych roszczeñ po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane – min. 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug sprzêtowych (to¿samych z przedmiotem zamówienia) o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da, w ramach odrêbnych umów - za³±cznik nr 7 do SWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert);
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e na potrzeby zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³ sprzêtem tj.:
- co najmniej jednym samochodem samowy³adowczym z mo¿liwo¶ci± trójstronnego roz³adunku automatycznego o ³adowno¶ci od 5 - 7 ton,
- co najmniej jednym samochodem samowy³adowczym z mo¿liwo¶ci± trójstronnego roz³adunku automatycznego o ³adowno¶ci min. 10 ton,
- co najmniej jednym walcem drogowym o masie min. 3 tony,
- co najmniej jedn± zagêszczark± gruntu o wadze min. 200 kg,
- co najmniej jedn± koparko-³adowark± o pojemno¶ci ³y¿ki od 0,2 m3 do 0,6 m3, pojemno¶ci lemiesza min. 0,7 m3, dodatkowo wyposa¿ona w ³y¿kê tzw. „skarpówkê” o min. d³ugo¶ci 160 cm.
za³±cznik nr 8 do SWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert);
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 9 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert) - za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami Wykaz nale¿y sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ - (Za³±cznik nr 4 do SWZ)
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (Za³±cznik nr 5 do SWZ - je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ (je¿eli dotyczy).
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ (Za³±cznik nr 6 do SWZ - je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:– postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
– wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
– ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - za³±cznik nr 6 do SWZ.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la § 12 za³±cznika nr 3 do SWZ.2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzanie zmian za zgod± Zamawiaj±cego.
4. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 455 uPzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-31
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Podstawy wykluczenia z postêpowania jako sankcje w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej naUkrainê.
1) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) wyklucza
siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub
bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.
INNE PRZETARGI G£OGÓW MA£OPOLSKI
- Rozbudowa i przebudowa ul. Pod Borem - Szeligówka w G³ogowie Ma³opolskim wraz z infrastruktur± techniczn± w formule "zaprojektuj - wybuduj"
- Budowa o¶wietlenia drogowego na terenie gminy G³ogów Ma³opolski
wiêcej: przetargi G£OGÓW MA£OPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy t³ucznia granitowego (kruszywa) o granulacji 0-31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Kobyla Góra
- BUDOWA WRAZ Z WYKOÑCZENIEM I WYPOSA¯ENIEM BUDYNKU ¦WIETLICY W MIEJSCOWO¦CI RÓWNE
- Budowa mini tê¿ni solankowej wraz z infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w ramach Bud¿etu Obywatelskiego 2022 w parku miejskim przy ul. Aleksandra Fredry w Bia³ymstoku.
- Ochrona warto¶ci przyrodniczo-kulturowych Spa³y. Etap: Otoczenie zbiornika na rzece Gaæ
- Bud dr gm publ klasy D na odc od km 0+231,65 w msc: Jod³ówka, Gmina Rzezawa
- Dostawa kruszywa dla Gminy Kêtrzyn
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.