Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00604112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 10 00
1.5.8.) Numer faksu: 44 634 13 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12a37583-7212-4be4-bea6-b41f0343f15e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12a37583-7212-4be4-bea6-b41f0343f15e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019374/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Zelów w okresie od 1 stycznia 2025r. do 27 czerwca 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279876,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 w Zelowie.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 311 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r., podana według stanu w miesiącu październiku 2024 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 560 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 stycznia 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.
9) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę opiekuna i kierowcę wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j . Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.):
a) sposób dokumentowania zatrudnienia opiekuna i kierowcy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95:
- w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
b) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:
- Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
10) W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni taką ilość pojazdów, aby była ona dostosowana do ilości przewożonych uczniów na danej trasie.
11) Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu uczniów w trakcie trwania roku szkolnego wynikających z harmonogramu zajęć szkolnych. Dyrektorzy szkół po wcześniejszym ustaleniu z organem prowadzącym poinformują Wykonawcę o zmianach telefonicznie nie później niż dwa dni przed wprowadzanymi zmianami. Istnieje również możliwość zmiany długości trasy oraz zmiany liczby przystanków.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowany przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
13) W momencie wystąpienia w kraju stanu epidemii, pandemii lub zwalczania chorób zakaźnych u ludzi, Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania realizacji umowy w całości lub w części.
14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Odbiór uczniów na wyznaczonych trasach będzie się odbywał z istniejących przystanków autobusowych.
16) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełni ww. obowiązek, Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 35220,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 4 w Zelowie.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 311 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r., podana według stanu w miesiącu październiku 2024 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 560 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 stycznia 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.
9) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę opiekuna i kierowcę wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j . Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.):
a) sposób dokumentowania zatrudnienia opiekuna i kierowcy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95:
- w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
b) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:
- Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
10) W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni taką ilość pojazdów, aby była ona dostosowana do ilości przewożonych uczniów na danej trasie.
11) Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu uczniów w trakcie trwania roku szkolnego wynikających z harmonogramu zajęć szkolnych. Dyrektorzy szkół po wcześniejszym ustaleniu z organem prowadzącym poinformują Wykonawcę o zmianach telefonicznie nie później niż dwa dni przed wprowadzanymi zmianami. Istnieje również możliwość zmiany długości trasy oraz zmiany liczby przystanków.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowany przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
13) W momencie wystąpienia w kraju stanu epidemii, pandemii lub zwalczania chorób zakaźnych u ludzi, Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania realizacji umowy w całości lub w części.
14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Odbiór uczniów na wyznaczonych trasach będzie się odbywał z istniejących przystanków autobusowych.
16) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełni ww. obowiązek, Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 34533,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wygiełzowie.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 311 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r., podana według stanu w miesiącu październiku 2024 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 560 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 stycznia 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.
9) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę opiekuna i kierowcę wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j . Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.):
a) sposób dokumentowania zatrudnienia opiekuna i kierowcy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95:
- w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
b) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:
- Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
10) W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni taką ilość pojazdów, aby była ona dostosowana do ilości przewożonych uczniów na danej trasie.
11) Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu uczniów w trakcie trwania roku szkolnego wynikających z harmonogramu zajęć szkolnych. Dyrektorzy szkół po wcześniejszym ustaleniu z organem prowadzącym poinformują Wykonawcę o zmianach telefonicznie nie później niż dwa dni przed wprowadzanymi zmianami. Istnieje również możliwość zmiany długości trasy oraz zmiany liczby przystanków.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowany przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
13) W momencie wystąpienia w kraju stanu epidemii, pandemii lub zwalczania chorób zakaźnych u ludzi, Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania realizacji umowy w całości lub w części.
14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Odbiór uczniów na wyznaczonych trasach będzie się odbywał z istniejących przystanków autobusowych.
16) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełni ww. obowiązek, Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 92916,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w KociszewiePrzedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 311 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r., podana według stanu w miesiącu październiku 2024 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 560 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 stycznia 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.
9) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę opiekuna i kierowcę wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j . Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.):
a) sposób dokumentowania zatrudnienia opiekuna i kierowcy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95:
- w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
b) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:
- Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
10) W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni taką ilość pojazdów, aby była ona dostosowana do ilości przewożonych uczniów na danej trasie.
11) Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu uczniów w trakcie trwania roku szkolnego wynikających z harmonogramu zajęć szkolnych. Dyrektorzy szkół po wcześniejszym ustaleniu z organem prowadzącym poinformują Wykonawcę o zmianach telefonicznie nie później niż dwa dni przed wprowadzanymi zmianami. Istnieje również możliwość zmiany długości trasy oraz zmiany liczby przystanków.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowany przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
13) W momencie wystąpienia w kraju stanu epidemii, pandemii lub zwalczania chorób zakaźnych u ludzi, Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania realizacji umowy w całości lub w części.
14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Odbiór uczniów na wyznaczonych trasach będzie się odbywał z istniejących przystanków autobusowych.
16) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełni ww. obowiązek, Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 78946,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łobudzicach z Filią w Bujnach Szlacheckich.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 311 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r., podana według stanu w miesiącu październiku 2024 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 560 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 stycznia 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.
9) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę opiekuna i kierowcę wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j . Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.):
a) sposób dokumentowania zatrudnienia opiekuna i kierowcy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95:
- w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
b) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:
- Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
10) W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni taką ilość pojazdów, aby była ona dostosowana do ilości przewożonych uczniów na danej trasie.
11) Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu uczniów w trakcie trwania roku szkolnego wynikających z harmonogramu zajęć szkolnych. Dyrektorzy szkół po wcześniejszym ustaleniu z organem prowadzącym poinformują Wykonawcę o zmianach telefonicznie nie później niż dwa dni przed wprowadzanymi zmianami. Istnieje również możliwość zmiany długości trasy oraz zmiany liczby przystanków.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowany przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
13) W momencie wystąpienia w kraju stanu epidemii, pandemii lub zwalczania chorób zakaźnych u ludzi, Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania realizacji umowy w całości lub w części.
14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Odbiór uczniów na wyznaczonych trasach będzie się odbywał z istniejących przystanków autobusowych.
16) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełni ww. obowiązek, Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 38260,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32532,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41534,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32532,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691006947
7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok.1
7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-160
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32532,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34164,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691006947
7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok.1
7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-160
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88614,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99106,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88614,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691006947
7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-160
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88614,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77840,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71064,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691006947
7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-160
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36504,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691006947
7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok.1
7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-160
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZELÓW
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmującą sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Kilińskiego w Zelowie
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta i gminy Zelów oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w gminie Zelów
więcej: przetargi ZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu autobusowego uczniów na podstawie biletów miesięcznych w ramach publicznej linii regularnej.
- SUKCESYWNY ZAKUP BILETÓW ELEKTRONICZNYCH DŁUGOOKRESOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NA TRANSPORT PUBLICZNY (ZBIOROWY) DO WYKORZYSTANIA PRZEZ PRACOWNIKÓW ŚUW.
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Skała w roku 2025
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.