Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00611399/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1aed907-bdf6-48ee-9713-64408af9daae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1aed907-bdf6-48ee-9713-64408af9daae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie może być finansowane ze środków UMK, UMWM, Polska pomoc, FBW (ISF), Programu Ramowego KE Horyzont Europa (HE), EUAF, FENiKS, INTERREG,KPO, RPO EUROPOL EMPACT GRANTS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.162.2024
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych na potrzeby KWP w Krakowie.
2. Przedmiotem zamówienia są książeczki i kolorowanki dla dzieci o tematyce bezpieczeństwa a także linijka (zakładka) z informacjami na temat numerów alarmowych. Zamawiający oczekuje dostawy gotowych produktów lub zaprojektowania i wydrukowania produktów na potrzeby niniejszego zamówienia. Minimalne ilości zamawiane jednorazowo określone są w opisie asortymentu. Dodatkowo, w załączniku wskazano przewidywane ilości, które Zamawiający zamówi jednorazowo w bieżącym roku. Zamawiający dopuszcza logo drukowane na okładkach książeczek lub drukowane na naklejkach, które będą przyklejone na okładkach przez Wykonawcę
3. Szczegółowe określenie przedmiotu i wielkość zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – formularzu cenowym.
4. Maksymalna wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym.
5. Wszystkie dostarczane produkty muszą być właściwie ologowane, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Informacje dotyczące logowania zawarte są w załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie Umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6. Dostawy realizowane będą do KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109. Zamawiający wymaga należycie zabezpieczonej dostawy właściwej dla danego asortymentu.
7. Umowa ramowa będzie obowiązywać od daty jej zawarcia do dnia 31.12.2025r., lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości asortymentu w niej określonego.
8. Terminy realizacji zamówień cząstkowych do 14 dni kalendarzowych od daty akceptacji wizualizacji z logo, o którym mowa w § 4 ust. 7 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99511,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99511,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99511,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusława Kołda Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „BOGART”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290527283
7.3.4) Miejscowość: Kajetanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99511,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 6 części.
- Dostawa artykułów reklamowych na III Marszobieg terenowy im. prof. Macieja Mrowca dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
- Wykonanie teczek z flagą Płocka z okazji 200-lecia Ratusza
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.