Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
”Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134435140
1.5.8.) Numer faksu: 134462868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-639b87f1-131c-40c2-995b-55a807104eca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016964/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 394560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR IPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup:
1) Benzyna bezołowiowa E10 (Pb95) – 3 000 l
2) Olej napędowy – 65 000 l
2. Wykonawca zapewni że paliwo będące przedmiotem umowy będzie spełniało wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1018 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2024 r., poz. 1209 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 20
t.j.) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw.
3. Realizacja zamówienia polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów służbowych/urządzeń oraz w kanistry z przeznaczeniem do ręcznych narzędzi zmechanizowanych z napędem spalinowym.
4. Dostawa benzyny bezołowiowej E10 (Pb95) i oleju napędowego odbywać się będzie w stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Jasła oraz na terenie Mytarzy.
Wykonawca zapewni sprzedaż paliw w sposób ciągły w miarę potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby stacje paliw były dostępne siedem dni w tygodniu (również w okresie świątecznym).
6. Wydawanie, objętych dostawą, paliw odbywać się będzie w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
7. Określona ilość paliwa jest ilością szacunkową w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość zakupu stosownie do potrzeb. Zakupiona mniejsza ilość paliwa w czasie obowiązywania umowy nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wykorzystanej przez Zamawiającego jego ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 410870,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR IIPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup:
1) Benzyna bezołowiowa E10 (Pb95) – 1 000 l
2) Olej napędowy – 11 000 l
2. Wykonawca zapewni że paliwo będące przedmiotem umowy będzie spełniało wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1018 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2024 r., poz. 1209 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 20
t.j.) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw.
3. Realizacja zamówienia polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów służbowych/urządzeń oraz w kanistry z przeznaczeniem do ręcznych narzędzi zmechanizowanych z napędem spalinowym.
4. Dostawa benzyny bezołowiowej E10 (Pb95) i oleju napędowego odbywać się będzie w stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Jasła oraz na terenie Mytarzy.
Wykonawca zapewni sprzedaż paliw w sposób ciągły w miarę potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby stacje paliw były dostępne siedem dni w tygodniu (również w okresie świątecznym).
6. Wydawanie, objętych dostawą, paliw odbywać się będzie w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
7. Określona ilość paliwa jest ilością szacunkową w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość zakupu stosownie do potrzeb. Zakupiona mniejsza ilość paliwa w czasie obowiązywania umowy nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wykorzystanej przez Zamawiającego jego ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 74440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrodom Paliwa Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223011428
7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 61
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PETRODOM PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PETRODOM PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROSAR SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870006544
7.3.3) Ulica: UL. ZAPOLSKIEJ 30,
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W RZEPEDZI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W RZEPEDZI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Miasta Jasła w 2025 r.
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Budowa sieci wodociągowej w Gminie Brzostek i Gminie Skołyszyn
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby MIR-EKO Sp. z o.o. w Mirczu
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Gospodarowania Odpadami w 2025 roku
- Dostawa paliw na potrzeby Gminy Dąbrówno.
- Dostawa i tankowanie paliw na potrzeby KW PSP w Olsztynie w 2025 roku w systemie bezgotówkowych elektronicznych kart paliwowych
- Dostawa paliw płynnych w 2025 r.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.