Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577027/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00588385/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa wsparcia eksperckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-562
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 89 521 98 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@warmia.mazury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/warmia.mazury1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa wsparcia eksperckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d113bd2-d5eb-429d-81eb-b09fe9849238
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018931/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.96 Wsparcie eksperckie członka Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego w zakresie instrumentów finansowych.
1.3.97 Wsparcie eksperckie członka Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego w zakresie instrumentów finansowych.
1.3.98 Wsparcie eksperckie członka Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego w zakresie instrumentów finansowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.105.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129180 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Sektor naukiPrzedmiotem zamówienia jest wsparcie eksperckie członków Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.5.) Wartość części: 34990 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Sektor biznesuPrzedmiotem zamówienia jest wsparcie eksperckie członków Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.5.) Wartość części: 45190 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Sektor bankowyPrzedmiotem zamówienia jest wsparcie eksperckie członków Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40516,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40516,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40516,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Policy & Action Group Uniconsult sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261244347
7.3.3) Ulica: Ku Wiśle 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-707
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLICY & ACTION GROUP UNICONSULT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POLICY & ACTION GROUP UNICONSULT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40516,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40516,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40516,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40516,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Policy & Action Group Uniconsult sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5261244347
7.3.3) Ulica: Ku Wiśle 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-707
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLICY & ACTION GROUP UNICONSULT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POLICY & ACTION GROUP UNICONSULT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40516,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50922 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50922 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kujawa Qjawa Consulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7391221357
7.3.3) Ulica: Magellana 14A/9
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-288
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50922 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE OD LUTEGO DO GRUDNIA 2025 r.
- Dostawa aparatu do USG wraz z głowicami, akcesoriami i drukarką
- Remont/wymiana w trybie awaryjnym / -automatyki regulacyjnej- instalacji "Centralnego Ogrzewania podłogowego" COpodł w budynku "Centrum Gastronomii" przy ul. Słonecznej 45G w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Kompleksowa organizacja stacjonarnych szkoleń jedno i dwudniowych dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej
- Dostawa i tankowanie paliw na potrzeby KW PSP w Olsztynie w 2025 roku w systemie bezgotówkowych elektronicznych kart paliwowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjno studialnej dla projektów Miasta Bydgoszczy dofinansowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2024
- Wykonanie i opracowanie pomiarów ruchu wraz z opracowaniem niezbędnych analiz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa Centrum Sosnowca w rejonie Placu Stulecia"
- Analiza rynku kom. miejskiej w Bydg. oraz na terenie g. sąsiadujących, z którymi Miasto zawarło porozumienie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podst. przeprowadzonych badań rynku kom. miej.
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania pn.: "Analiza potencjału przemysłu obronnego i bezpieczeństwa w regionie świętokrzyskim"
- Opracowanie studium wykonalności elektryfikacji linii kolejowej nr 326 na odcinku Wrocław Zakrzów - Trzebnica
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.