Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10121121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80775019-608d-4fbc-9553-36477f3c9bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48/SZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 424232,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa płyt drogowych.Płyta betonowa drogowa żelbetowa o wymiarach 300x150x15 cm – 180 sztuk wraz z załadunkiem i rozładunkiem na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
w Elblągu.
Dostawy do Zamawiającego realizowane są od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00
Miejsce dostawy:
72 szt. Węgorzewo, Kolonia Rybacka GPS 54.190858, 21.784805;
36 szt. Biała Podlaska, ul. 61 Lotniczego Pułku Szkolno-Bojowego 6;
72 szt. Osowiec-Twierdza 54, 19-110 Goniądz;
Prefabrykowana żelbetowa płyta drogowa przeznaczona do stałych i tymczasowych nawierzchni drogowych.
CECHY TECHNICZNE PŁYTY DROGOWEJ:
- Typ: płyta drogowa żelbetowa
- Kształt: prostopadłościan
- Wymiary płyt drogowych: 300x150x15 cm
- Odchylenie wymiarowe: wg PN-EN 13369
- Podwójne zbrojenie siatka Ø10 oczko 20x20 cm
- Klasa betonu użytego do produkcji płyty drogowej: C 30/37
- Wytrzymałość: min. 50 kN /m²
- Cztery haki montażowe (zagnieżdżone)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 189203,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa płyt drogowych typu MON.Płyta betonowa drogowa pełna typu MON o wymiarach 300x150x15 cm – 181 sztuk wraz z załadunkiem i rozładunkiem na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu.
Dostawy do Zamawiającego realizowane są od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00
Miejsce dostawy:
126 szt. Węgorzewo, Kolonia Rybacka GPS 54.190858, 21. 784805;
30 szt. Biała Podlaska, ul. 61 Lotniczego Pułku Szkolno-Bojowego 6;
25 szt. Osowiec-Twierdza 54, 19-110 Goniądz;
Prefabrykowana żelbetowa płyta drogowa pełna typu MON przeznaczona do stałych i tymczasowych nawierzchni drogowych.
CECHY TECHNICZNE PŁYTY DROGOWEJ:
- Typ: płyta drogowa pełna MON
- Kształt: prostopadłościan
- Wymiary płyt drogowych: 300x150x15 cm
- Odchylenie wymiarowe: wg PN-EN 13369
- Zbrojenie: dwie siatki, stal A III (główne), stal A III (pozostałe)
- Klasa betonu użytego do produkcji płyty drogowej: C 30/37
- Wytrzymałość: min. 50 kN /m²
- Cztery haki montażowe (zagnieżdżone)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 143992,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa płyt drogowych typu YOMBPłyta betonowa drogowa wielootworowa typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm – 1044 sztuk wraz z załadunkiem i rozładunkiem na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu.
Dostawy do Zamawiającego realizowane są od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00
Miejsce dostawy:
432 szt. Węgorzewo, Kolonia Rybacka GPS 54.190858, 21. 784805;
216 szt. Biała Podlaska, ul. 61 Lotniczego Pułku Szkolno-Bojowego 6;
396 szt. Osowiec-Twierdza 54, 19-110 Goniądz;
Prefabrykowana płyta drogowa wielootworowa typu YOMB przeznaczona do stałych i tymczasowych nawierzchni drogowych.
CECHY TECHNICZNE PŁYTY DROGOWEJ:
- Typ: płyta drogowa wielootworowa typu YOMB
- Kształt: prostopadłościan
- Wymiary płyt drogowych: 100x75x12,5 cm
- Odchylenie wymiarowe: wg PN-EN 13369
- Zbrojenie: podwójne
- Klasa betonu użytego do produkcji płyty drogowej: C 25/30
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 91036,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152987,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261252,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153837,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233761,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211498,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211498,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105297,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139108,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139108,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139108,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- dla części zamówienia nr 1 – do 19 dni kalendarzowych (zgodnie ze złożoną ofertą ) od daty zawarcia umowy ale nie później niż do 13.12.2024 r.
- dla części zamówienia nr 2 - do 19 dni kalendarzowych (zgodnie ze złożoną ofertą ) od daty zawarcia umowy ale nie później niż do 13.12.2024 r.
- dla części zamówienia nr 3 - do 19 dni kalendarzowych (zgodnie ze złożoną ofertą ) od daty zawarcia umowy ale nie później niż do 13.12.2024 r.
Wykonawca zaoferował termin realizacji umowy 1 dzień kalendarzowy od dnia podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Remonty instalacji gazowych w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- OCHRONA UBEZPIECZENIOWA MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zewnętrznego w tym wykonania boiska i ogrodzenia na posesji Domu Studenckiego Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w administrowaniu ZBK.
- Dostawa serwerów w ramach realizacji projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.