Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641698/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00649267/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 326303091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/186694/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c9137e8-cf1e-432b-b8a7-813f27a80c85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214247/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/30/MGW/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dzierżawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zestawów urządzeń w skład, których wchodzą:
a) terminal płatniczy POS – urządzenie elektroniczne służące do akceptowania transakcji płatniczych wykonywanych przy użyciu kart płatniczych wyposażonych w pasek magnetyczny, chip elektroniczny oraz funkcjonalność transakcji zbliżeniowej, obsługę płatności BLIK oraz NFC
b) współpracujące z w/w terminalem płatniczym POS urządzenie PIN – PAD umożliwiające obsługę transakcji bezstykowych,
c) inne akcesoria, w tym niezbędne przewody połączeniowe oraz oprogramowanie sterujące pozwalające na poprawną eksploatację zestawu,
d) instrukcja obsługi zestawu POS dla użytkowników w języku polskim
2) Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) oraz obsługę procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów.
3) Opisane w pkt od 1a) do 1d) zestawy w dalszej części zapytania będą nazywane zestawami POS.
4) Ilość zestawów POS – dzierżawa zestawów POS przez cały okres trwania umowy 20szt., w tym 5 urządzenia w wersji mobilnej oraz dzierżawa sezonowa 8 zestawów POS w wersji mobilnej użyczone na miesiące sierpień oraz grudzień, które powinny mieć zapewnioną transmisję danych za pomocą karty SIM. Pozostałe zestawy będą wpięte w sieć Ethernet za pomocą interfejsu RJ45.
5) Wykonawca zapewni ponadto realizację poniżej wymienionych usług wykonywanych na rzecz Zamawiającego:
a) uruchomienie obsługi transakcji bezgotówkowych realizowanych na ww. terminalach będących w posiadaniu Zamawiającego na warunkach obsługi i rozliczania płatności określonych w niniejszej Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony,
b) instalację / deinstalację terminali płatniczych we skazanych przez Zamawiającego lokalizacjach
c) kontrolę i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom kartowym, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw,
d) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczanych operacji dokonywanych za pośrednictwem terminali płatniczych w terminie 30 dni od daty ich realizacji,
e) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie jego danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego. Dane kontaktowe obejmują wszelkie informacje, które umożliwiają skuteczną wymianę informacji pomiędzy stronami umowy. W szczególności chodzi tu o:
1. Adres korespondencyjny – miejsce, na które należy wysyłać wszelkie pisma, faktury, zawiadomienia czy inne dokumenty.
2. Adres e-mail – elektroniczny sposób komunikacji, który jest szczególnie istotny w kontekście przesyłania dokumentów, powiadomień czy zapytań.
3. Numer telefonu – kontakt telefoniczny, który umożliwia szybkie skontaktowanie się z Zamawiającym w sprawach pilnych.
4. Adres siedziby – w przypadku firm może to dotyczyć również zmiany adresu fizycznego firmy, który może mieć znaczenie w kontekście dostaw, odbioru dokumentów czy korespondencji.
5. Osoby uprawnione do reprezentacji zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub aktualnymi pełnomocnictwami.
Zmiana tych danych powinna być niezwłocznie zgłoszona Zamawiającemu, aby uniknąć sytuacji, w których strony nie mogą się ze sobą skutecznie komunikować, co mogłoby prowadzić do problemów w realizacji umowy.
f) umożliwienie przesyłania kwoty transakcji do terminala z zewnętrznego oprogramowania sprzedażowego (brak konieczności wpisywania kwoty na terminalu przez obsługę). Zamawiający korzysta z trzech różnych systemów sprzedażowych:
1. Optima Detal, producent: Comarch S.A, liczba terminali: 5
2. Gastro Pos, producent: LSI Software, liczba terminali: 5 oraz 8 terminali sezonowych
3. Własny program sprzedażowy, napisany specjalnie na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, liczba terminali: 10
Zakładamy możliwość komunikacji naszego oprogramowania z terminalem płatniczym (np. API, socket itp.), co umożliwi przesyłanie kwoty transakcji do terminala w momencie wybrania metody płatności typu karta.
Każdy z powyższych programów połączony jest z drukarką fiskalną typu POSNET TERMAL.
g) wsparcie techniczne prowadzone co najmniej w godzinach 8:00 – 18:00
h) obsługę i realizację płatności za pośrednictwem terminali płatniczych przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę SLA (Service Level Agreement) na poziomie nie niższym niż 99%. Do SLA nie są liczone przerwy techniczne, które mogą występować tylko w godzinach od 22:00 do 6:00 czasu lokalnego, o których Wykonawca musi powiadomić Zamawiającego nie później niż 2 dni przed planowaną przerwą techniczną. Ilość godzin przerw technicznych nie może być większa niż 10 godzin w skali miesiąca i jednocześnie jednorazowa przerwa w działaniu systemu nie może być dłuższa niż 3 godziny.
i) serwis terminali płatniczych, w tym, usuwanie wszelkich awarii terminali zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie nie później niż w ciągu 2 dni roboczych
j) dostęp do raportów online z wykazem transakcji realizowanych na każdym z terminali we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach
k) ewentualne zmiany instalacyjne i konfiguracyjne terminali po uprzednim uzgodnieniu przez obie strony konieczności oraz sposobu przeprowadzenia tych czynności;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Jednorazowy sprzęt medyczny do wstrzykiwaczy kontrastu
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
- Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Sukcesywna dostawa gazów wraz z dzierżawą butli
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.