Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00579103/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaręby Kościelne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kowalska 14
1.5.2.) Miejscowość: Zaręby Kościelne
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-323
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzar@zareby-kosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zareby-kosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d7e4106-7618-43f2-84b1-08d99428adc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020419/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1495528,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000 zł. ( słownie: trzy miliony dwieście tysięcy) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Postawienie kredytu do dyspozycji Gminy Zaręby Kościelne w wysokości podanych transz:
1. do dnia 16.12.2024 r. kwota 2.000.000,00 zł;
2. do dnia 27.12.2024 r. kwota 1.200 000,00 zł;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości poszczególnych transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągać za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony banku.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte na bazie stopy WIBOR 1M stanowiącej średnią arytmetyczną z poprzedniego miesiąca kalendarzowego powiększonej ewentualnie o stałą marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona.
Odsetki płatne w okresach miesięcznych na koniec danego miesiąca liczonych od kwoty pozostałej do spłaty.
W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej.
Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową.
Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a w roku przestępnym 366 dni
Spłata kapitału (wielkość zgodnie z załącznikiem do SIWZ).
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
• niewykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat
• możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów (naliczane odsetki w takim przypadku będą tylko za okres kredytowania)
• przelania kredytu na rachunek wskazany przez Zamawiającego
• udzielenie kredytu nie zobowiąże Gminę Zaręby Kościelne do przeniesienia konta bankowego do banku Wykonawcy
• możliwość przesunięcia spłat rat kredytu bez dodatkowej marży
Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
b) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1495528,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495528,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1495528,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7590002735
7.3.3) Ulica: 3 Maja 32
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1495528,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na rok 2025"
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.