Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573286/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00581919/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży wizytowej, szytej na miarę z logo Kopalni Soli „Wieliczka””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży wizytowej, szytej na miarę z logo Kopalni Soli „Wieliczka””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7d4768-3eb9-41c6-868e-00d724729f79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573286
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/EZM/110
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonawca zobowiązuje się pobrać miarę, uszyć oraz dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) na zasadach określonych w umowie odzież wizytową
z logo Kopalni Soli „Wieliczka” zwaną dalej „przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wytycznymi przekazywanymi przez Zamawiającego, postanowieniami umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
4.Wykonawca dokona obmiarów pracowników Zamawiającego w celu sporządzenia tabeli rozmiarowej (nie dotyczy krawatów), według której zostanie zrealizowany przedmiot zamówienia. Obmiary będą realizowane w dwóch terminach, w siedzibie Zamawiającego. Pierwszy termin wykonania obmiarów zostanie ustalony w okresie
7 dni od zawarcia umowy w godzinach od 7.00 do 15.00. Drugi termin obmiarów, jeżeli będzie konieczny zostanie ustalony w okresie 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu.
5.Wykonawca najpóźniej w dniu drugich obmiarów, przekaże Zamawiającemu wykaz rozmiarów (nie dotyczy krawatów) wraz określeniem odpowiednich dla danego rodzaju odzieży wymiarów każdego rozmiaru. Zamawiający w ciągu 5 dni od dokonania obmiarów wskazanych w punkcie 3.4. – drugi termin przekaże Wykonawcy rozmiary odzieży, według których Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie ubrań dla osób nieobecnych.
6.Przed czynnościami umieszczania haftu logo na odzieży, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu próbki wykonanego haftu logo celem weryfikacji jego poprawnego wykonania – wzór logo stanowi załącznik nr 3 do umowy.
7.Wykonawca w terminie 40 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dokonania obmiarów, o których mowa w pkt 3.4 – drugi termin dostarczy uszyte w ramach przedmiotu zamówienia garnitury, kostiumy do siedziby Zamawiającego, w celu umożliwienia pracownikom wykonania przymiarki w ramach pierwszego terminu. Wykonawca poinformuje Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej o planowanym terminie przymiarek – z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. Drugi termin przymiarek, jeżeli będzie konieczny zostanie ustalony w okresie 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu.
8.W przypadku braku możliwości dokonania przymiarek ubrań przez wszystkich pracowników we wskazanych w pkt 3.7 dwóch terminach, Wykonawca nie ma obowiązku ponownego dostarczania ubrań do przymiarek.
9.Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia poprawek w elementach przedmiotu umowy, wynikających z dokonanych przymiarek.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu umowy jednorazowo, po dokonaniu przymiarek oraz wprowadzeniu poprawek, w terminie 90 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183226,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423390,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183226,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janimen
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371040612
7.3.4) Miejscowość: Męcina 434
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Krawiecki "JANIMEN" Mieczysław Janczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Krawiecki "JANIMEN" Mieczysław Janczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184057,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie prac zabezpieczających w komorze Michałowice na poz. IIn"
- "Dostawa i montaż czujników rozwarstwienia stropu w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa jednej sztuki pojazdowej stacji transformatorowej budowy normalnej przeznaczonej do stosowania w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli "Wieliczka"
- "Przebudowa poprzeczni Radziejowski pomiędzy podłużnią Karaś a podszybiem szybu Daniłowicz na poz. I"
- "Przebudowa wyrobisk pod likwidację komory Tworzyjanki na poz. III - przebudowa poprzeczni Karolina Nowa na poz. III".
- Dostawa artykułów spożywczych do końca roku 2025 (Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliczce)
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Józefów
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego i odzieży roboczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części + OPCJA.
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2025 r"
- Dostawa odzieży roboczej, materiałów bhp oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. z o.o.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.