Og³oszenie z dnia 2024-12-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i ochrony w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyñskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472421
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wawelska 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.baran@ksap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ksap.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i ochrony w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4eca08df-4646-412c-b319-db57684dde7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00661239
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00276286/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i ochrony w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ksap.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://ksap.ezamawiajacy.pl.
2) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3) Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 4.7 niniejszego Rozdzia³u:
a) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ksap.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce "Pytania i odpowiedzi". Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do Systemu.
7) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem.
8) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
9) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
10) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
11) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.
14) Informacje dotycz±ce sposobu sporz±dzania i sk³adania Oferty mo¿na uzyskaæ od dostawcy rozwi±zania teleinformatycznego Platforma, którym jest „Marketplanet – Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.”, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 49, tel. +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WN.B.260.0009.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony i recepcyjna w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej w Warszawie przy ul. Wawelskiej 56 w Warszawie oraz Kolegium
w Al. Solidarno¶ci 87A w Warszawie, obejmuj±ca wielokondygnacyjne budynki, gara¿, teren wewnêtrzny oraz zewnêtrzny przyleg³y do budynków, ¶wiadczona w okresie od dnia 28.02.2025 r. do dnia 28.02.2029 r.
4) Przedmiot zamówienia w budynku przy ul. Wawelskiej 56 obejmuje ¶wiadczenie us³ugi recepcyjnej (w godzinach od 8:00 do 17:00 w dni robocze) oraz ¶wiadczenie us³ugi ochrony (w godzinach od 17:00 do 8:00 w dni robocze oraz 24 godziny na dobê w pozosta³e dni).
5) Przedmiot zamówienia w budynku Kolegium znajduj±cym siê przy Al. Solidarno¶ci 87A obejmuje ¶wiadczenie us³ugi ochrony (24 godziny na dobê we wszystkie dni roku).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79992000-4 - Us³ugi recepcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-28 do 2029-02-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Patrol interwencyjny
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ze posiada aktualn± koncesjê Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia. Czas na jaki udzielono koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotu zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿: 1 500 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim do¶wiadczeniem, tj. posiadaniem niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia w realizacji us³ug odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± zadaniu stanowi±cemu przedmiot zamówienia.
W celu potwierdzenia spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie analogiczne us³ugi (umowy) recepcyjne i ochrony trwaj±cych minimum 24 miesi±ce na kwotê co najmniej 500 000,00 PLN (piêæset tysiêcy z³otych) brutto ka¿da (warto¶æ dwuletnia).
Za analogiczne us³ugi Zamawiaj±cy uzna us³ugi recepcyjne i ochrony prowadzone w budynkach instytucji publicznych.
Pod pojêciem instytucji publicznej nale¿y rozumieæ podmiot publiczny w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U. 2024 poz. 1557 z pó¼n. zm.) lub podmiot realizuj±cy zadania publiczne lub dysponuj±cym maj±tkiem publicznym w rozumieniu art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (tj. Dz. U. 2022 poz. 902).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu ok³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
4) koncesja Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydanej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia.
5) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium na okres zwi±zania ofert±.2. Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawid³owy, zostanie odrzucona.
3. Wadium ustala siê w wysoko¶ci 30 000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych)
4. Dowód wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z pó¼n. zm,).
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno byæ wp³acone przelewem na konto Zamawiaj±cego: PEKAO S.A. V Centrum Korporacyjne w Warszawie na rachunek: 81 1240 5918 1111 0000 4908 5899 z oznaczeniem: „Wadium w Postêpowaniu WN-B.260.0009.24”.
7. Dowodem wniesienia wadium w pieni±dzu bêdzie potwierdzenie polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie okre¶lonym dla wniesienia wadium ¶rodki powinny znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Za moment wniesienia wadium uznaje siê moment uznania na rachunku Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
8. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Ustawie.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej w Warszawie;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
9. Wadium wniesione w formach okre¶lonych w przepisie art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy Pzp nale¿y wnie¶æ za po¶rednictwem Platformy zakupowej w formie elektronicznej – Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentu wadium poprzez wczytanie na Platformie zakupowej orygina³u dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/porêczyciela. Dokument wadium winien zostaæ przekazany Zamawiaj±cemu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta.
10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp zostanie odrzucona.
11. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy.
12. Wszelkie koszty zwi±zane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 Ustawy, sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
4.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.4 ppkt 1 i 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 PZP przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie tylko pisemnie w postaci aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci (w tym ewentualna zmiana kwoty umownej wynagrodzenia oraz pierwotnego terminu realizacji) w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia;
2) zmiana/wprowadzenie/rezygnacja z podwykonawcy wymaga wcze¶niejszego zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.
3) zaistnienia si³y wy¿szej (w szczególno¶ci: epidemia, pandemia, powód¼, po¿ar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, wojna, przerwy w dostawie energii elektrycznej) maj±cej wp³yw na realizacjê umowy lub uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy,
4) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego (tj. np. zmiany wprowadzone w schemacie organizacyjnym lub w zakresie dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego), co przyczyni siê do:
a) wprowadzenia koniecznych zmian w zakresie przedmiotu/sposobu, terminu realizacji zamówienia,
b) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy.
5) konieczno¶æ rozszerzenia zamówienia spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru zamówienia a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50 % warto¶ci pierwotnej zamówienia.
3. Zmiany umowy, które nie wymagaj± aneksu do umowy:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana osób odpowiedzialnych za realizacjê umowy oraz wyznaczonych do uzgodnieñ w trakcie realizacji umowy – zmiana ta wymaga poinformowania drugiej strony w formie elektronicznej za potwierdzeniem odbioru,
3) zmiana stawki podatku VAT.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (waloryzacja) w przypadku zmiany kosztów osobowych, niezale¿nie od mo¿liwo¶ci zmian przewidzianych w § 3 umowy z zachowaniem poni¿szych warunków:
1) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany nastêpuj±cych kosztów osobowych: minimalne ustawowe wynagrodzenia za pracê powiêkszone o nale¿no¶ci publicznoprawne obci±¿aj±ce wynagrodzenia ponoszone przez pracownika i pracodawcê (minimalne wynagrodzenie brutto brutto),
2) wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie podlega³o waloryzacji pocz±wszy od 1-go dnia miesi±ca kalendarzowego nastêpuj±cego po miesi±cu, gdy warto¶æ zmiany kosztów przekroczy 15 % w stosunku do stawek przyjêtych przez wykonawcê w ofercie,
3) warunkiem waloryzacji jest z³o¿enie przez Wykonawcê wniosku o waloryzacjê nie pó¼niej ni¿ w miesi±cu, od którego waloryzacja ma nast±piæ,
4) waloryzacja bêdzie odbywaæ siê w oparciu o wska¼nik wzrostu cen kosztów osobowych liczonych jako wynagrodzenie minimalne pracownika brutto (wynagrodzenie zasadnicze powiêkszone o nale¿ne sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne p³aconymi przez pracownika i pracodawcê)
5) waloryzacja nie mo¿e byæ dokonywana czê¶ciej ni¿ raz na 12 miesiêcy.
6) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji w sumie maksymalnie do 30 % wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ksap.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-29
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzy¿owania z ul. Sporn± do skrzy¿owania z ul. ¬ródlan± w miejscowo¶ci Nowy Pra¿mów - nr postêpowania 287/24
- Us³ugi realizacji czynno¶ci zwi±zanych z pe³nieniem funkcji Kierownika Dzia³u IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pañskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzie¿y roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesiêcy
- Sprzeda¿ i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy p³ynnych preparatów pior±cych dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Zapewnienie ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia (...) w budynku biurowo-us³ugowym w Warszawie przy ul. Zielone Zacisze 11 B
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli, przez okres 24 miesiêcy: od 31 stycznia 2025 do 31 stycznia 2027
- "Ochrona mienia Czysty Region Sp. z o. o. w Kêdzierzynie-Ko¼lu na rok 2025
- Us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu sta³ego, konserwacji i napraw systemów alarm. oraz zlecanych odrêbnie dodatkowych prac technicznych w OR KRUS w Lublinie oraz 22 podleg³ych PT.
- ¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i ochrony w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
- Zapewnienie ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.