eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia"Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni "



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001030701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawiszy Czarnego 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-374

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_pub@muzeumgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8480b6b5-37e8-462d-afa2-0782feed9dab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082522/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa sprzątania budynku oraz terenu Muzeum Miasta Gdyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8480b6b5-37e8-462d-afa2-0782feed9dab

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobierania i załączanie dokumentów:
- przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11 – zaleca się używanie najnowszych wersji przeglądarek,
- system operacyjny Windows 10 i późniejsze,
- maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 250 MB – można wysłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików;
2. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .zip, .rar, .7zip, .xades, .7z;
- dokumenty złożone w postaci plików: .jpg, .jpeg, .bmp, .gif lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzającym zostaną uznane za złożone nieskutecznie;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.23.10.2024.RF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynku, magazynów oraz terenu Muzeum Miasta Gdyni przy ulicy Zawiszy Czarnego 1, 81-374 w Gdyni.
1. sprzątanie sal wystawowych poza godzinami pracy muzeum
2. sprzątanie biur, w tym aneksu kuchennego
3. serwis dzienny porządkowy,
4. sprzątanie korytarzy,klatek schodowych, wiatrołapów,holi
5 sprzątanie sanitariatów
6. sprzątanie zapleczy technicznych, magazynów, pomieszczeń socjalnych
7. sprzątanie terenów zewnętrznych, w tym podlewanie, usuwanie narośli
8. sprzątanie terenu zewnętrznego, w tym odśnieżanie, usuwanie oblodzeń
9. mycie okien oraz przeszkleń elewacji do 2 m wysokości
10. czyszczenie spustów dachowych
11.Zapewnienie artykułów higienicznych do toalet ogólnodostępnych
12.Zapewnienie artykułów higienicznych do toalet związanych z przestrzeniami biurowymi

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł, dla jednej i wszystkich szkód oraz zakresem obejmującym przedmiot działalności Wykonawcy.
3.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej trzy zamówienie polegające na usłudze sprzątania i utrzymania czystości nie mniejszym niż 2.000 m2, przez okres co najmniej dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy, tzn. usługa winna być realizowana na jednym obiekcie, na podstawie jednej umowy, w tym co najmniej jedną usługę sprzątania w budynku, w którym prezentowane są zbiory muzealne, eksponaty, dzieła sztuki lub wyposażenie zabytków (np. muzeum, galerii sztuki, obiektu wystawienniczego, kościoła itp.)
4.dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Koordynatora Serwisu Sprzątającego tj. osobą bezpośrednio nadzorującą personelem oddelegowanym do realizacji przedmiotu zamówienia. Koordynator winien posiadać minimum 2 (dwu) letnie doświadczenie przy koordynowaniu i nadzorowaniu usług sprzątania ,w tym co najmniej jednej usługi sprzątania w budynku, w którym prezentowane są zbiory muzealne, eksponaty, dzieła sztuki lub wyposażenie zabytkowe(np. muzeum, galerii sztuki, obiektu wystawienniczego, kościoła itp.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami umowy § 12. Zmiana Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.