Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572552/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00584930/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg i ZZ Gdańsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg i ZZ Gdańsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca59ed54-d96b-422c-b81e-78a9675c29a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.129 Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elblag i ZZ Gdańsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.ROZ.2710.52.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 395224,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg i ZZ Gdańsk - na potrzeby siedziby: Zarządu Zlewni w Elblągu, Aleja Tysiąclecia 11, 82-300 Elbląg.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 266600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg i ZZ Gdańsk - na potrzeby siedziby: Zarządu Zlewni w Gdańsku, Aleja Grunwaldzka 184, 80-266 Gdańsk.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 128624,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.11.2024r. do godz. 10:00 w ww. postępowaniu w części zamówienia nr 1 wpłynęła jedna oferta tj.:
oferta nr 1 – AUTODAS Sp. z o.o. ul. Mazurska 5E, 82-300 Elbląg, cena oferty brutto 194.389,20 zł
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 327.918,00 zł brutto.
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 14.11.2024r., przed terminem otwarcia ofert.
W toku badania i oceny oferty Zamawiający odrzucił ofertę spółki AUTODAS (oferta nr 1) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp gdyż Wykonawca nie wykazał, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp gdyż złożone wyjaśnienia w zakresie rażąco niskiej ceny są niezgodne przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono innych ofert, które nie podlegały odrzuceniu Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194389,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194389,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116813,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169726,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116813,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Obsługi Pojazdów FRED Tomasz Krauza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581272784
7.3.3) Ulica: Wybickiego 48
7.3.4) Miejscowość: Bojano
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116813,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy pojazdów służbowych dla sześciu jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
- Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostkach
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych"
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Brodnicy
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.