Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup, dostawę i rozładunek artykułów żywnościowych
do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9
im. Gen. Władysława Sikorskiego w Sopocie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 9
1.3.) Oddział zamawiającego: SP9Sopot
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191411120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolberga, 15
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-881
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585519096
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp9@sp9.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawę i rozładunek artykułów żywnościowych
do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9
im. Gen. Władysława Sikorskiego w Sopocie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42cebd42-a387-433c-8ac5-91ebf271371f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42cebd42-a387-433c-8ac5-91ebf271371f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) poprzez Platformę e-Zamówienia, dostępną pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/- na stronie prowadzonego postepowania –
zakładka Formularze;
2) drogą elektroniczną: sp9@sp9.edu.pl
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym: Anna Wrzesińska - adres e-mail: wrzesinska@sp9.edu.pl
w zakresie merytorycznym: Aneta Walkusz - adres e-mail: intendent@sp9.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na
.pdf.
b) W celu Zamawiający rekomenduje ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
c) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem
zaufanym.
d) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację
podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików
składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym
PAdES.
e) Pliki w innych formatach niż Pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem
podpisywanym.
f) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować
podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
g) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował
możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
h) Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie e-
zamówienia. W wyjątkowych okolicznościach dopuszcza się możliwość komunikacji za
pośrednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: brak
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) W związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016), Dyrektor Szkoły
informuje, iż:
a) Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej z
Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Gen. Władysława Sikorskiego z siedzibą w Sopocie
przy ul. O. Kolberga 15.
Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy:
sp9@sp9.edu.pl, telefonicznie pod numerem 58 551-90-96 lub pisemnie na adres siedziby
administratora.
b) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan
skontaktować poprzez email rodo@cku.sopot.pl lub pisemnie na adres: Centrum
Kształcenia Ustawicznego, 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 22-24 z dopiskiem
„RODO”.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem
danych.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup dostawa i
rozładunek artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami
Integracyjnymi nr 9 im Gen. Władysława Sikorskiego w Sopocie, z podziałem na
dziewięć części.
3) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu
informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom, osobom
występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym
postępowania kontrolne.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich
przechowywania wynikającego z przepisów prawa.
5) Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich
sprostowania i ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
Informuję ponadto iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o
udzielenie zamówienia jest jawne, a dane podane w złożonej ofercie mogą zostać
upublicznione na stronie internetowej:
− Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9: sp9.edu.pl/bip
− Biuletynu Informacji Publicznej: bip.sopot.pl
− Biuletynu zamówień publicznych: https://ezamowienia.gov.pl/
Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2024/SP9
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożone owoce i warzywa
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż
podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, kiszonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż
podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby świeże, mrożone oraz przetwory
4.2.6.) Główny kod CPV: 15119600-1 - Mięso z ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze suche i inne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej
umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dania gotowe, garmażeryjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na udzieleniu
dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 305 ust 1. pkt 7 Pzp na poziomie 20%
wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia polegające na dodatkowych dostawach zostaną udzielone w przypadku, gdy
zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną
zapewnione środki finansowe na ten cel.
3) Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 Pzp.
4) Dostawy objęte zamówieniem dodatkowych dostaw będą podobne do zamówienia
podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem. Zakres powyższych zamówień będzie
polegał na powtórzeniu dostaw, jak w zadaniu podstawowym.
Mówiąc o podobieństwie zamawiający rozumie podobieństwo rodzajowe – dostawy objęte
zamówieniem podobnym będą rodzajowo podobne do dostaw objętych zamówieniem
podstawowym. Podobieństwo przejawiać się będzie również w zbliżonym rodzaju,
charakterze, specyfice dostaw. Zamówienie dodatkowych dostaw będzie związane
bezpośrednio z zamówieniem podstawowym.
5) Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej
następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą
starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym
kryteriami:
Cena (C) - 100 %
Cena - najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma propozycja zawierająca najniższą cenę, spośród wszystkich ważnych ofert złożonych przy okazji niniejszego postępowania.
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną cenę z podatkiem VAT.
Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie
Cn - najniższa cena spośród ofert złożonych w danej części
Cob - cena oferty badanej
2) Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w s prawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j.
Dz.U. 2023 poz. 872 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów,
które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1448 ze zm.), lub zaświadczenie o
wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkującychlub wprowadzających do obrotu
żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730).
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód,
zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres
trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym
składanym wraz z ofertą - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do
SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1689 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Aktualnej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarzaweterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo
przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U.2023 poz. 872 ze zm.), lub właściwego organu
Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego
lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1448 ze zm.), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007
r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. 2019 poz. 2097 ).
Dokument - jako dokument przedmiotowy - należy złożyć wraz z ofertą. Dokument nie podlega uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.- Informacja o podwykonawcach o ile są znani.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenie podmiotu trzeciego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. *
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. *
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik.*
Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. *
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii
dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej
uprawnienia notariusza.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:1) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
2) części zamówienia realizowanej przez Podwykonawcę, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) Podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny
Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
4) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych
wyłącznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie
notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu,
pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę,
5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy.
6. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż
odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena
produktu określona w „Zbiorczym zestawieniu artykułów spożywczych”.
2) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu określona w „Zbiorczym zestawieniu artykułów spożywczych”.
3) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu określona w „Zbiorczym zestawieniu artykułów spożywczych”.
Informacja o przewidywanych zmianach umowy zawarta jest we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Mocą art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507 ze zm.), zwaną dalej „specustawą sankcyjną” ustawodawca przewidział krajową obligatoryjną podstawę do badania wykonawcy pod kątem wykluczenia z postępowania, jeżeli:1. wykonawca oraz uczestnik konkursu wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
2. wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
3. wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. 2023 poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
5) Wykluczenie, o którym mowa w ust. 4 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
6) W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
7) Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 5 na podstawie:
a) Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
b) Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty,
wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN
8) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
1)Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2) Odwołanie przysługuje na:
a) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
c) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
3) Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup, dostawę i rozładunek artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 7 im. Tadeusza Kościuszki w Sopocie
- "Zakup, dostawę i rozładunek artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 9 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Sopocie"
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Sukcesywne dostawy worków na odpady.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Oczyszczanie lasów i placów zabaw w Sopocie z podziałem na części: część I - oczyszczanie lasów komunalnych miasta Sopotu część II - oczyszczanie placów zabaw w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- ZP2/12/2024: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Ostrówku w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Zespole Placówek Oświatowych w Obrytem w 2025 r
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na 6 części".
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.