eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa pojazdów służbowych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pojazdów służbowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pojazdów służbowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abcb1f56-3775-4e57-8092-913882910fda

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/60/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Zakup i dostawa pojazdów służbowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 59/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 459485,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu nieoznakowanego z segmentu C

1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd:
a) był fabrycznie nowy,
b) był w pełni sprawny,
c) był wolny od wad,
d) posiadał dokumenty określone w specyfikacji technicznej,
e) był zatankowany taką ilością paliwa, aby w pozycji „zapłon”, wskaźnik poziomu paliwa nie wskazywał pozycji „rezerwa”.

2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd, był wykonany zgodnie z:
a) specyfikacją techniczną,
b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,
c) posiadał wymagane atesty i homologacje w zakresie walorów użytkowych.

3. Wykonawca w dniu dostawy pojazdu przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wskazaną w specyfikacji technicznej.

4. Miejsce dostawy/odbioru pojazdu:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) projekcie umowy dla zadania nr 1
2) specyfikacji technicznej policyjnego pojazdu nieoznakowanego z segmentu C dla zadania nr 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 101680,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V.1 Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów nieoznakowanych TYPU SUV

1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd:
a) był fabrycznie nowy,
b) był w pełni sprawny,
c) był wolny od wad,
d) posiadał dokumenty określone w specyfikacji technicznej,
e) był zatankowany taką ilością paliwa, aby w pozycji „zapłon”, wskaźnik poziomu paliwa nie wskazywał pozycji „rezerwa”.

2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd, był wykonany zgodnie z:
a) specyfikacją techniczną,
b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,
c) posiadał wymagane atesty i homologacje w zakresie walorów użytkowych.

3. Wykonawca w dniu dostawy pojazdu przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wskazaną w specyfikacji technicznej.

4. Miejsce dostawy/odbioru pojazdu:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) projekcie umowy dla zadania nr 2
2) Minimalnych wymaganiach technicznych policyjnego pojazdu nieoznakowanego typu SUV dla zadania nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 357804,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie nr 1 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toyota & Lexus Romanowski sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9482398938

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 68/70

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.