eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42cb6871-7d74-446e-bc8b-93cb2446fbb4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/61/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213503,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 KMP Ostrołęka, CBŚP o/Ostrołęka, ul. Janusza Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 23780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
KMP Płock, CBŚP o/Płock, ul. Al. Kilińskiego 8, 09-400 Płock

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8195,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
KPP Białobrzegi, ul. Stefana Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7902,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
KPP Ciechanów, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
KPP Gostynin, ul. 3 – go Maja 17, 09-500 Gostynin

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16829,27 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
KPP Grójec, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 18719,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
KPP Łosice, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 3672,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8
KPP Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 10541,85 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9
KPP Płońsk, ul. 1 – go maja 3, 09-100 Płońsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8495,93 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10
KPP Przasnysz, ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11
KPP Pułtusk, ul. Marii Skłodowskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16829,27 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12
KPP Sochaczew, ul. 1 – go Maja 10, 96-500 Sochaczew

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 38414,63 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13
KPP Szydłowiec, ul. Tadeusza Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 5463,41 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14
KPP Wyszków, ul. Tadeusza Kościuszki 13, 07-200 Wyszków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7219,51 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15
KPP Żuromin, ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8741,46 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16
KPP Żyrardów, ul. Fryderyka Chopina 4/6, 96-300 Żyrardów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 19756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12498,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33022,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12498,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AGA" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130341499

7.3.4) Miejscowość: miejscowość ILINKO,

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12498,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7848,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7848,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7848,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Myjnia Samochodowa "Na Hubala" Aldona Nowakowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141396425

7.3.3) Ulica: ul. Majora Hubala, nr 47

7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7848,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres obowiązywania Umowy 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.