Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504502/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00574453/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00653598/01 - Wynik z dnia 2024-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu z podziałem na 16 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42cb6871-7d74-446e-bc8b-93cb2446fbb4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/61/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213503,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 KMP Ostrołęka, CBŚP o/Ostrołęka, ul. Janusza Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 23780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2KMP Płock, CBŚP o/Płock, ul. Al. Kilińskiego 8, 09-400 Płock
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8195,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3KPP Białobrzegi, ul. Stefana Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7902,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4KPP Ciechanów, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5KPP Gostynin, ul. 3 – go Maja 17, 09-500 Gostynin
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 16829,27 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6KPP Grójec, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 18719,22 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7KPP Łosice, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 3672,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8KPP Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10541,85 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9KPP Płońsk, ul. 1 – go maja 3, 09-100 Płońsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8495,93 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10KPP Przasnysz, ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11KPP Pułtusk, ul. Marii Skłodowskiej
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 16829,27 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12KPP Sochaczew, ul. 1 – go Maja 10, 96-500 Sochaczew
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 38414,63 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13KPP Szydłowiec, ul. Tadeusza Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5463,41 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14KPP Wyszków, ul. Tadeusza Kościuszki 13, 07-200 Wyszków
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7219,51 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15KPP Żuromin, ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8741,46 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16KPP Żyrardów, ul. Fryderyka Chopina 4/6, 96-300 Żyrardów
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 19756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12498,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33022,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12498,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AGA" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130341499
7.3.4) Miejscowość: miejscowość ILINKO,
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12498,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Myjnia Samochodowa "Na Hubala" Aldona Nowakowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141396425
7.3.3) Ulica: ul. Majora Hubala, nr 47
7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzanie pojazdów służbowych KSP.
- Zakup paliw, produktów poza paliwowych do samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie oraz usługa mycia samochodów za pośrednictwem elektronicznych kart paliwowych.
- Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrza pojazdów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek jej podległych
- Sukcesywne , bezgotówkowe zakupy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do pojazdów eksploatowanych Starostwo Powiatowe w Ostrzeszowie na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.