eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych 15,6ʺ, urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32ʺ do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/csp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkolenie Policji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów przenośnych 15,6ʺ, urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32ʺ do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93891dee-d90a-4c2b-9c7c-4f6db3ec427c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.31 Dostawa komputerów przenośnych 15,6ʺ, urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32ʺ do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617328

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 71/24/WŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255295,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części I była dostawa komputerów przenośnych 15,6ʺ do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Zamówienie podstawowe:
- komputer przenośny 15,6ʺ – 45 kompletów;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
- komputer przenośny 15,6ʺ – 15 kompletów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ
„Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający skorzystał z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji była uzależniona od posiadanych środków finansowych.
5. Zamawiający skorzystał z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów umowy.
6. Rozliczenie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.
7. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
9. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
10. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musiało być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie musiało być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
11. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
12. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie Polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
13. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
14. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
17. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego wraz z zamówieniem w ramach prawa opcji powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie do dnia 23 grudnia 2024 r.
18. Wykonawca zobowiązany był dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego oraz dokona jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
19. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 128146,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części II była dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego A3 kolor do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Zamówienie podstawowe:
- urządzenie wielofunkcyjne laserowe A3 kolor – 7 kompletów;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
- urządzenie wielofunkcyjne laserowe A3 kolor - 1 komplet.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ
„Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający skorzystał z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji była uzależniona od posiadanych środków finansowych.
5. Zamawiający skorzystał z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów umowy.
6. Rozliczenie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.
7. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
9. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
10. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
11. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie Polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
13. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
17. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego wraz z zamówieniem w ramach prawa opcji powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie do dnia 23 grudnia 2024 r.
18. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego oraz dokona jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
19. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 113549,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części III była dostawa monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Monitor komputerowy 32ʺ – 8 kompletów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ
„Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
6. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
7. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
8. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie Polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
9. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
10. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
11. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
12. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
17. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie do dnia 23 grudnia 2024 r.
18. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego oraz dokona jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
19. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 13599,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118947,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172636,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118947,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158596,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130872,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPY.NET.PL Piotr Sójka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260017218

7.3.3) Ulica: Łączyny 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16226,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23005,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16226,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.It Solutions Michał Daszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16226,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.