Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00517846/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Ruda-Huta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA-HUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Ruda-Huta
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 60 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-huta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06df1771-24bd-4f11-875b-2afb281312861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Ruda-Huta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06df1771-24bd-4f11-875b-2afb28131286
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029432/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Ruda-Huta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS-I.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 670291,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Ruda-Huta”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) prace przedprojektowe, wykonane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia poprzez m.in.:
1. wizję lokalną na terenie wszystkich przewidzianych do przebudowy opraw oświetlenia ulicznego oraz określenie zakresu niezbędnych prac instalacyjnych;
2. opracowanie założeń doborowych mocy opraw na podstawie inwentaryzacji lokalizacji opraw oświetlenia ulicznego oraz wstępnych obliczeń technicznych wykonanych przez Wykonawcę;
3. sprawdzenie założeń techniczno-technologicznych zawartych w PFU oraz ogólnych założeń realizacji zadania;
2) Przygotowanie dokumentacji projektowej - wykonawczej.
1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej wraz z jej uzgodnieniem i zatwierdzeniem przez Zamawiającego.
2. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 3 egzemplarzach i będzie zawierać następujące elementy:
a) część opisowa,
b) część rysunkowa: plan sytuacyjny - PZT na mapie do celów opiniodawczych, rysunki, schematy, itp.,
c) uzyskanie mapy do celów opiniodawczych,
d) informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia,
e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
f) wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia; w tym uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej w zakresie demontażu i montażu opraw oświetleniowych na majątku gestora sieci,
g) zgłoszenie robót budowlanych – wydane dla Zamawiającego (jeśli wymagane),
h) przedmiary i kosztorysy, harmonogram rzeczowo-finansowy
i) obliczenia fotometryczne,
3) Prace instalacyjno-budowlane modernizacja oświetlenia Gmina Ruda Huta
1. dokonanie koniecznych zgłoszeń i uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń, wymaganych przepisami prawa budowlanego i innych obowiązujących aktów prawnych;
2. demontaż istniejących opraw i wysięgników przewidzianych do modernizacji/wymiany oraz przekazanie ich do Urzędu Gminy/Gestora Sieci zgodnie z ustaleniami i dokumentacją techniczną. Kompletne oprawy wraz z wysięgnikami będące własnością urzędu gminy należy dostarczyć w wyznaczone miejsce wskazane przez urząd; lub dokonać ich utylizacji na koszt własny;
3. wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED – 388 szt. z indywidualną redukcją mocy oraz z nowymi wysięgnikami;
4. wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi i poprawnej pracy wykonanej instalacji;
5. przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania;
6. poprawne uruchomienie całej instalacji oraz wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
7. uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokoły, karty gwarancyjne oraz książki serwisowe) związanych z przekazaniem do użytkowania przebudowanych opraw;
8. przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji oraz zamontowanych urządzeń (szkolenie potwierdzone protokołem, w którym opisany zostanie zakres szkolenia),
9. przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Ponadto:
a) zainstalowane oprawy oświetleniowe LED muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC lub równoważny, ENEC+ lub równoważny, ZD4i lub równoważny.
b) Zamawiający wymaga użycia przez Wykonawcę nowych opraw oświetleniowych LED wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Programie Funkjconalno-Użytkowym (PFU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696698,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944731,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696698,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TNL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123346596
7.3.3) Ulica: Bursaki
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696698,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Zarębie
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego w miejscowości Koneck - etap I
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.