Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00637583/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż obiektu socjalnego w systemie kontenerowym dla Klubu Sportowego KS Nasutów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 121
1.5.2.) Miejscowość: Niemce
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@niemce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niemce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/pn/gminaniemce/demand/187050/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż obiektu socjalnego w systemie kontenerowym dla Klubu Sportowego KS Nasutów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-637441b0-2c6e-41db-9f4f-4c82df30f87a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040022/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż obiektu socjalnego w systemie kontenerowym dla Klubu Sportowego KS Nasutów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż obiektów kontenerowych przeznaczonych na sanitarno – szatniowe zaplecze boiska sportowego. Obiekt użytkowany będzie sezonowo, w okresie wiosenno – jesiennym. Kontenery nie są przeznaczone na stały pobyt ludzi. Dostarczony obiekt nie będzie trwale związany z gruntem. Zamawiający informuje, że prefabrykanty na których należy posadowić kontenery są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis pomieszczeń i wyposażenia sporządzony na podstawie wymogów licencyjnych LZPN i potrzeb zamawiającego. Tj. zał nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyćna sfinansowanie zamówienia w wysokości: 380 000,00 zł brutto. W Kryterium oceny ofert oprócz kryterium Ceny Zamawiający również brał pod uwagę kryterium w zakresie okresu gwarancji, na który można było otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty wskazanej w poz. 4 (461 250,00 zł) tj. oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik 2012 w Jaśle
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Zakup kontenera gastronomicznego wraz z montażem oraz wyposażeniem gastronomicznym
- "Zakup wraz z dostawą i montażem kontenera na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Suskowola"
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
- Dostawa (wynajem) sztucznego lodowiska mobilnego wraz z infrastrukturą techniczną na sezon 2025 / 2026
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.