Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608837/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00609154/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego – kontrabas, fortepian cyfrowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 2
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323511719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego – kontrabas, fortepian cyfrowy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-086aed1d-7bf7-4d5e-8242-5d287eab860d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206914/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/AT/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kontrabas mistrzowski 5 strunowy posiadający następujące cechy:• Rozmiar 4/4
• Forma gambowa
• Ozdobne ornamenty na bokach(np. carnis)
• Płyta wierzchnia – świerk sitka sezonowany naturalnie przez minimum 20 lat
• Płyta spodnia, boki, szyjka – klon bośniacki płomienisty sezonowany naturalnie przez minimum 20 lat
• Lakierowanie: złotobrązowy lakier spirytusowy
• Mechanika Rubner lub równoważny z hebanowymi kołkami i zatrzaskiem bagnetowym dla szybszego nawijania strun
• Podstawek „Teller” – 3 gwiazdkowy model belgijski De Luxe lub równoważny
• Nóżka „Ackert” lub równoważna ze stopu brązu
• Długość korpusu ok. 1140 mm
• Menzura ok. 1055 mm
• Wymiary:
- Szerokość górnego łuku ok. 530 mm
- Szerokość środkowego przewężenia ok. 380 mm
- Szerokość dolnego łuku ok. 760 mm
- Głębokość korpusu ok. 225 mm
- Głębokość górnej części korpusu ok. 190 mm
• Struny G, D, A, E Thomastik Belcanto lub równoważny, struna H – Thomastik Spirocore lub równoważny
• Rok budowy 2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37313900-4 - Kontrabasy
4.5.5.) Wartość części: 104000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fortepian cyfrowy nowy, nieużywany model profesjonalny klasy mistrzowskiej do gry solistycznej i orkiestrowej marki Roland GP-6 lub równoważny. Szczegółowa specyfikacja instrumentu:• fortepian cyfrowy w kompaktowym rozmiarze,
• zaawansowana technologia modelowania brzmienia fortepianowego Piano Reality Modeling,
• ilość klawiszy: 88,
• rodzaj klawiatury: PHA-50 (Progressive Hammer Action z wymykiem),
• wielokanałowy system nagłośnienia,
• technologia Piano Reality Headphones Ambience pozwalająca na uzyskanie realistycznych i przestrzennych efektów podczas gry na słuchawkach,
• system MIDI poprzez Bluetooth do podłączania się do aplikacji takich jak Roland Piano APP, Piano Designer,
• liczba brzmień: 324,
• polifonia: nieograniczona dla brzmień kategorii Piano; 256 dla innych brzmień,
• pedały: Damper, Sostenuto, Soft,
• tryb pracy klawiatury: Dual, Split, TwinPiano,
• możliwość nagrywania: Standard MIDI Files (Format 0, 1); Audio File (WAV: 44.1 kHz, 16-bit linear format, MP3: 44.1 kHz, 64 kbps - 320 kbps, requires USB flash drive),
• wejścia i wyjścia: 2 słuchawkowe; Input jacks: Stereo miniature phone type; Output (L/Mono, R) jacks: 1/4-inch phone type; USB Computer port: USB B type (compatible with USB MIDI/Audio); USB Memory port: USB A type,
• wyświetlacz: Graphic LCD 128 x 64 dots,
• system nagłośnienia: Spatial Speakers: 12 cm (4-3/4 inches) x 2; Cabinet Speakers: 20 cm (7-7/8 inches) (with Speaker Box); Near-field Speakers: 5 cm (2 inches) x 2,
• znamionowa moc wyjściowa: 25 W x 2 + 20 W x 1 + 15 W x 2,
• wymiary: szerokość: ok. 141 cm, głębokość: ok. 96 cm,
• waga: ok. 90 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37311100-2 - Pianina
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179297,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arnold Röhrich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910307421
7.3.3) Ulica: Lipowa
7.3.4) Miejscowość: Szczedrzyk
7.3.5) Kod pocztowy: 46-042
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19065,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159763,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19065,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pianina.pl Henryk Kuźnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460007171
7.3.3) Ulica: Górnośląska
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19065,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Odczynniki laboratoryjne - 15 Pakietów
- Wykonywanie usług ochrony w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
- Dostawa tabletu
- Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.