Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi konserwacji i napraw awaryjnych instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kudryk@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konserwacji i napraw awaryjnych instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9b50193-3dd1-4c32-bb16-14b64c3a4e9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226851/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Konserwacje i naprawy awaryjne instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10395973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1039597
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zostały określone w rozdziale 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 72-ZP-12-24-210
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związany z wykonaniem usługi konserwacji i napraw awaryjnych instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, znajdują się w :
Dla części 1 pn. Konserwacja i naprawy awaryjne kotłów grzewczych, węzłów cieplnych, kotłów pary, zmiękczaczy wody, systemów detekcji gazu ziemnego i urządzeń pomiarowych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG, w załączniku nr 4 do SWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia zawierającego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru usług, zakres prac konserwacyjnych, harmonogram wykonania usługi konserwacyjnej, wykaz urządzeń, w załączniku nr 6A do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwyższą liczbę punktów w toku oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związany z wykonaniem usługi konserwacji i napraw awaryjnych instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, znajdują się w :
Dla części 2 pn. Konserwacja i naprawy awaryjne stacji redukcyjno-pomiarowej gazu w kompleksie wojskowym w Choszcznie, ul. Drawieńska 42, w załączniku nr 5 do SWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia, zawierającego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru usługi, harmonogram usług konserwacyjnych, w załączniku nr 6B do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ. Przedmiot powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwyższą liczbę punktów w toku oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) w odniesieniu do zdolności technicznej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca (na załączniku nr 7 do SWZ – Wykaz usług) wykazał, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również na należytym wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:Dla 1 części zamówienia (kotły grzewcze):
• 1 (jednej) usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze obejmującej konserwacje lub serwisowanie lub remont urządzeń i instalacji grzewczych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
Przez 1 usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na podstawie
1 (jednej) umowy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia) określające, że usługi wskazane w wykazie usług (załącznik nr 7) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość wykonanych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia odpowiada wartości określonej w warunku.
b) w odniesieniu do zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na załączniku nr 8 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia tj.:
Dla 1 części zamówienia :
• jedna osoba nadzorująca, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych.
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji kotłów wodnych na paliwa stałe, płynne, gazowe, o mocy wyższej niż 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji związanych z kotłami wodnymi na paliwa stałe, płynne i gazowe
o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń sterowania związanych z urządzeniami i instalacjami gazowymi o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych
o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją kotłów wodnych na paliwa stałe, płynne, gazowe
o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji związanych z kotłami wodnymi na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń sterowania związanych z urządzeniami i instalacjami gazowymi o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa
Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca wykaże, że skieruje do wykonania mniejszą ilość osób spełniających łącznie postawione wyżej warunki z zastrzeżeniem osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne „E” i „D”. Prace związane z eksploatacją ww. urządzeń i instalacji oraz dozorem nad eksploatacją ww. urządzeń i instalacji muszą być wykonywane przez różne osoby.
Dla części 2 zamówienia:
• jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń gazowych ,
• jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń gazowych.
Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca wykaże, że skieruje do wykonania mniejszą ilość osób spełniających łącznie postawione wyżej warunki z zastrzeżeniem osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne „E” i „D”. Prace związane z eksploatacją ww. urządzeń i instalacji oraz dozorem nad eksploatacją ww. urządzeń i instalacji muszą być wykonywane przez różne osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych
środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie):
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1 ppkt. 4 lit. a) SWZ – dla części 1 zamówienia (według załącznika nr 7 do SWZ).
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat uprawnień i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 ppkt. 4 lit. b) SWZ – dla 1 i 2 części zamówienia (według załącznika nr 8 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:1) Formularz ofertowy, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ
2) Formularze cenowe, służący do celów rozliczeń finansowych i stanowiący załącznik do umowy (odpowiednio dla części załącznik nr 2A, 2B do SWZ). Formularz cenowy stanowi oświadczenie woli Wykonawcy odnoszące się do cen jednostkowych usług konserwacyjnych poszczególnych urządzeń.
3) Oświadczenia wstępne Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotów udostępniających zasoby (załączniki nr 3 do SWZ).
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz.
7) Oświadczenie wykonawcy o prawidłowości i aktualności podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada – jeżeli dotyczy. Wykonawca składa razem z ofertą dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 9 do SWZ- jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:Dla 1 części - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
Dla 2 części – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach (art. 97 ust. 7 ustawy Pzp):
1) w pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000, do upływu terminu wyznaczonego na składnie ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać „wadium w postępowaniu nr 72-ZP-12-24-210 dla części 1”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni:1) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące własnej firmy, a w szczególności:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym).
Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty, formularz cenowy) składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został zawarty we wzorach umów - załącznik nr 6A, 6B.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na https://platformazakupowa.pl/pn/15wog w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-02 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie 1 i 2 części zamówienia, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej oferty (tj. wartości usługi konserwacji osobno dla części – wynikająca z oferty Wykonawcy + kwota przeznaczona przez Zamawiającego na naprawy awaryjne).INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- TP-50/24 Dostawa zestawu laparoskopowego w technologii 4K z możliwością obrazowania w podczerwieni (IR) z użyciem zieleni indocyjaninowej wraz z narzędziami laparoskopowymi.
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Nabrzeże Starówka - Ścianka Szczelna.
- "Świadczenie usług pralniczo - naprawczych w zakresie prania wodnego czyszczenia chemicznego drobnej naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz dezynfekcji obuwia z podziałem na części."
- Szacowanie szkód wyrządzonych w uprawach i płodach rolnych przez dziki, jelenie, daniele, sarny i łosie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących napraw, usuwanie awarii oraz prowadzenie konserwacji w zakresie ogólnobudowlanym w nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy na okres od (...)
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Przeglądy, naprawy i konserwacje budowlane w budynkach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Wrocław - rejony J,K,C,L.
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.