Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie Zamawiającego w przeprowadzeniu badania ankietowego dot. stopnia informatyzacji podmiotów leczniczych poprzez opracowanie Raportu końcowego z badania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08e00fe1-c853-49b0-b452-6f206b814c7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie Zamawiającego w przeprowadzeniu badania ankietowego dot. stopnia informatyzacji podmiotów leczniczych poprzez opracowanie Raportu końcowego z badania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e00fe1-c853-49b0-b452-6f206b814c7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00282039/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wsparcie Zamawiającego w przeprowadzeniu badania ankietowego dot. stopnia informatyzacji podmiotów leczniczych poprzez opracowanie raportu końcowego z badania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział we Wniosku o przeprowadzenie postępowania oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu, znak sprawy: WRZ.270.27.2022 możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp, w wyniku którego została zawarta Umowa nr CeZ/28/2022 z dnia 3 marca 2022 r. z Konsorcjum firm: Pełnomocnik Konsorcjum - Grupa BST Sp. z o. o. i Partner Konsorcjum - EU-CONSULT Sp. z o.o.
Wobec powyższego zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3836b3cc-7cfa-11ec-beb3-a2bfa38226ab
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.94.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 66266,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19079,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie Zamawiającego w przeprowadzeniu badania ankietowego dot. stopnia informatyzacji podmiotów leczniczych poprzez opracowanie Raportu końcowego z badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23468,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23468,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23468,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa BST Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „EU-CONSULT” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360394572
7.3.3) Ulica: Mieczyków 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23468,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.