eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZakup i dostarczenie artykułów promocyjno - reklamowych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87981df7-ea21-4d2e-8acf-d01144cb5ff2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535443

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.84.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322474,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na
2 (dwie) części:
• Część 1. Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych
• Część 2. Zakup i dostarczenie cukierków typu krówka
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1 do SWZ
i w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a i załącznik nr 2b do SWZ.
5. Podane wymiary artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od wymiaru podanego dla danego artykułu. Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.
6. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku
i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe
i bezproblemowe z nich korzystanie,
2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),
3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
7. Wykonawca, zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).
8. Wszystkie artykuły promocyjne, muszą zawierać logotypy naniesione odpowiednią techniką nadruku. Nadruk ma być wykonany trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.
9. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.
10. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie logotypy oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2a do SWZ.
12. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być:
1) wolny od wad fizycznych,
2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski,
3) spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
13. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na zasadach określonych w § 7 wzoru umowy dla części 1, stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.
14. Dostawy przedmiotu zamówienia zostaną potwierdzone protokołami zdawczo-odbiorczymi. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
15. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
16. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
18. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
19. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
23. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
24. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
25. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
26. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 309373,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części:
• Część 1. Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych
• Część 2. Zakup i dostarczenie cukierków typu krówka
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1 do SWZ i w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a i załącznik nr 2b do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia musi być spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) Krówka mleczna na maśle, bez dodatku oleju palmowego, sztucznych aromatów i barwników, o smaku śmietankowym,
2) Wyprodukowana w Polsce, z polskiego mleka, według tradycyjnej receptury opartej o mleko i masło,
3) Cukierki mają ciągnącą konsystencję, następnie stają się kruche,
4) Pakowane pojedynczo w zewnętrzne opakowanie 2 warstwowe: wewnętrzny papierek biały umożliwiający łatwe odwijanie i zewnętrzny z kolorowym nadrukiem zgodnie z projektem Zamawiającego,
5) Ilość cukierków na 1 kg około 70 sztuk (+/- 5 sztuk),
6) Pakowane luzem w kartonach po 5 kg,
7) Okres przydatności do spożycia minimum 9 miesięcy,
8) Cukierki dostarczone w 3 dostawach (po 100 kg każda).
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cukierki na swój koszt do siedziby Zamawiającego, w terminach, o którym mowa w Rozdziale VI SWZ dla części 2, w godzinach od 8.00 do 15.00. O dostawie towaru artykułów Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić telefonicznie Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem.
7. Cukierki powinny być dostarczone w nienaruszonych kartonach zbiorczych, z umieszczonym na nich terminem przydatności do spożycia.
8. W terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Zamawiający prześle Wykonawcy drogą elektroniczną projekt opakowania (papierka) do cukierków.
9. Wykonawca, w zakresie części 2 zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na zasadach określonych w § 7 wzoru umowy dla części 2, stanowiący załącznik nr 2b do SWZ.
10. Dostawy przedmiotu zamówienia zostaną potwierdzone protokołami zdawczo-odbiorczymi. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
15. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
20. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 13101,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304300,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304300,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852

7.3.3) Ulica: ks. Czesława Klimasa 41d/27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304300,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części 2, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2, na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.