Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571531/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bilska Wola – Kolonia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10084501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bilska Wola – Kolonia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-518c64b6-1434-4161-ba04-2d0c0480cb8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041854/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bilska Wola-Kolonia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 operacja typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 427053,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bilska Wola – Kolonia, gmina Sulejów, dz. ew. nr 141 obr. Kolonia Bilska Wola w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bilska Wola – Kolonia” finansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 operacja typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”. Celem operacji jest poprawa gospodarki wodnej poprzez budowę zbiornika retencyjnego w miejscowości Bilska Wola – Kolonia.
Podstawowe parametry zbiornika:
• Wymiary zewnętrzne zbiornika - długość ok 74,0m i szerokość ok 25,5 m
• Wymiary dna zbiornika – długość 60,0 m i szerokość 11,5 m
• Powierzchnia zbiornika –1 880 m2
• Głębokość zbiornika – 2,8 m
• Pojemność całkowita zbiornika od rzędnej 205,60 ÷ 202,80m n.p.m. - Vcz=3 880 m3
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• kompletną dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie);
• uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, decyzje, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami, za wyjątkiem:
uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, dla której postępowanie administracyjne jest aktualnie prowadzone w Urzędzie Miejskim w Sulejowie. Przewidywany termin wydania decyzji grudzień 2024r.;
• dokonać wycinki drzewostanu i zakrzewienia w przypadku wystąpienia kolizji z projektowanymi urządzeniami wodnymi;
• wykonać niezbędne badania geotechniczne;
• zrealizować wszystkie roboty budowlane zgodnie z przygotowaną dokumentacją oraz zapisami niniejszego Programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego dalej: PFU).
Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
• kosztorys powykonawczy pomocniczy wraz z zestawieniem ilości wbudowanych materiałów;
• certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów;
• dziennik budowy z potwierdzeniem inspektora nadzoru i kierownika budowy o zakończeniu robót;
• komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia;
• oświadczenie kierownika budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę (o ile dotyczy), przepisami i obowiązującymi normami;
• inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem końcowym do odbioru oświadczenie geodety o złożeniu robót geodezyjnych do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Tryb.
Wykonawca jest zobowiązany w terminie umownym do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu lub skutecznego zgłoszenia wykonania robót.
3.2 Podstawą do wyceny przedmiotu zamówienia jest SWZ oraz PFU zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.
Pozostałe informacje zawarte są w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332782,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982464,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332782,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monolit Global Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681843311
7.3.3) Ulica: Westerplatte
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332782,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULEJÓW
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.