eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłubiceKompleksowe, całoroczne utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe, całoroczne utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bohaterów 13

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zamk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zamkslubice.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-385e2647-ccf1-48cf-bbca-c4862bb28744

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe, całoroczne utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-385e2647-ccf1-48cf-bbca-c4862bb28744

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037098/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe, całoroczne utrzymanie w czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAMK.ZP.320.K.4.2024.DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje całoroczne utrzymanie w czystości i utrzymanie zimowe terenu targowiska miejskiego położonego w Słubicach przy ul. Sportowej, a w szczególności sprzątanie ciągów pieszych, chodników, parkingu wewnętrznego i drogi przeciwpożarowej usytuowanej w środkowej części targowiska od poniedziałku do niedzieli (powierzchnia 9.262,54 m²) w ciągu dnia i w godzinach popołudniowych po zamknięciu targowiska, sprzątanie chodników przylegających do targowiska, utrzymanie zieleni, sprzątanie toalet, sprzątanie pomieszczeń biurowych (w tym mycie okien), mycie tablic ogłoszeniowych, utrzymanie porządku wokół kontenerów i pojemników na odpady komunalne, bieżące składanie kartonów i umieszczenie ich w kontenerach, bieżące usuwanie śniegu i zlodowaceń na ciągach pieszych i drodze pożarowej wraz posypywaniem środkami antypoślizgowymi, usuwanie śniegu z połaci dachowej targowiska, czyszczenie rynien, rur spustowych, odwodnienia liniowego, wpustów i kanalizacji deszczowej oraz piaskownika, bieżące uzupełnianie środków higienicznych, bieżące udrażnianie kanalizacji sanitarnej w toaletach, codzienne opróżniane koszy ulicznych usytuowanych przy ul. Sportowej i Kupieckiej (włącznie z przystankiem autobusowym) w pasie przyległym do targowiska, bieżąca wymiana spalonych żarówek w toaletach – żarówki zapewnia Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progress Adam Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081010751

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 4

7.3.4) Miejscowość: Sulęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 69-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.