eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoBudowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-673c5811-e973-47ca-9871-5ca221888921

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025460/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 ,,Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke'' wraz z budową zielonego parkingu realizowanego w ramach programu Interreg Polska - Słowacja 2021 - 2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EFRR program Interreg Polska - Słowacja 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587094

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje w szczególności:
2.1.Elementy komunikacji:
2.1.1.wykonanie ciągów pieszych z nawierzchni mineralnych o pow. ok. 530 m2;
2.1.2. wykonanie ciągów pieszo-jezdnych z nawierzchni przepuszczalnej o powierzchni ok. 967m2 z 10 miejscami postojowymi.
2.2.Elementy małej architektury:
2.2.1.kosze na odpady z możliwością segregacji - 14 szt.,
2.2.2.ławki parkowe – 22 szt. na stałe przytwierdzone do elementów betonowych ( prefabrykowanych lub wylewanych na
mokro),
2.2.3. latarnie ogrodowe zasilane z OZE na stałe przytwierdzone do elementów betonowych (prefabrykowanych lub
wylewanych na mokro) – 46 szt.,
2.2.4. tablice z kodami QR do ścieżki edukacyjnej formatu A-3 (16 szt.) i A-0 (7 szt.) – (stelaż ze stali nierdzewnej, tablice z dwóch warstw płyt aluminium połączonych rdzeniem wykonanym z polietylenu o niskiej gęstości),
2.2.5 wyposażenie placu zabaw wraz z wykonaniem podłoża w strefach bezpieczeństwa, zgodne z zaleceniami producenta urządzeń i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
2.3.Budowę altany z zielonym dachem;
2.4.Zieleń:
2.4.1.Ogrody deszczowe;
2.4.2.Łąki kwietne;
2.4.3.Strefa biorodnoróżności – tereny pozbawione koszenia (ok. 513m2) , tereny koszone I, II, III i IV. Do ułożenia tzw. „warkoczy” w strefie biorodnoróżności oznaczonej jako tereny nieobjęte koszeniem należy wykorzystać istniejące pnie, kłody, gałęzie itp. znajdujące się w obrębie terenu inwestycji.
2.4.4.Cięcia sanitarne oraz pielęgnacyjne - w celu zachowania bezpieczeństwa użytkowników przed zakończeniem realizacji inwestycji należy dokonać oględzin i wykonać niezbędne cięcia sanitarne istniejących drzew i krzewów;
2.4.5.Usunięcie pni kolidujących z planowaną inwestycją pozostałych po ściętych drzewach;
2.4.6.Wykonanie nasadzeń:
 żywopłot – ok. 774 m2;
 krzewy – ok. 2 268 m2;
 byliny – ok. 639 m2;
 trawy – ok. 408 m2;
 pnącza – ok. 552 m2;
 murawa rekreacyjna – ok. 1314 m2;
 łąka kwietna –ok. 362 m2;
 ogrody deszczowe- ok. 1 335 m2;
2.5. Pielęgnacja roślin w okresie gwarancji jakości i rękojmi. Okres pielęgnacji gwarancyjnej obejmuje nowo posadzone rośliny, poza trawnikami – które są objęte pielęgnacją wyłącznie do pierwszego koszenia po założeniu.
2.6.Staw hydrofitowy - pow. ok. 1 236,80m2 ( wraz z roślinnością);
2.7.Roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu pod ciągi piesze i pieszo-jezdne, pod budowę elementów wyposażenia placu
zabaw;
2.8.Odpowiednie ułożenie - w uzgodnieniu z Zamawiającym - na terenie parku istniejących kłód usuniętych drzew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3107183,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4482054,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3107183,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FK – Moving Andrzej Bobowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191530114

7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 4/2

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3107183,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.