Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047
1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83651f01-df2a-466a-8ca2-a236a7348d28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035965/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi transportowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2.PRZ.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 509326,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi codziennie w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 wRzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury
organizacyjnej Zamawiającego.
PAKIET Nr 1 – usługi transportowe w rejonie Gmin: Trzebownisko, Chmielnik
1.2. Usługi transportowe obejmują:
- obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych,
- transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego,
- transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 17 sierpnia
2020 r. o symbolu KZ 9.1.1 wraz z kartami zmian pn. „Transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów leczniczych”,
która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 102962,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi codziennie w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 wRzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury
organizacyjnej Zamawiającego.
PAKIET Nr 2 – usługi transportowe w rejonie Gmin: Boguchwała, Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Rzeszowie ul. Dębicka 160
1.2. Usługi transportowe obejmują:
- obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych,
- transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego,
- transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 17 sierpnia
2020 r. o symbolu KZ 9.1.1 wraz z kartami zmian pn. „Transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów leczniczych”,
która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 83984,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi codziennie w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 wRzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury
organizacyjnej Zamawiającego.
PAKIET Nr 3 – usługi transportowe w rejonie Gminy: Lubenia, Przychodnia Rejonowa Nr 3 w Rzeszowie
1.2. Usługi transportowe obejmują:
- obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych,
- transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego,
- transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 17 sierpnia
2020 r. o symbolu KZ 9.1.1 wraz z kartami zmian pn. „Transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów leczniczych”,
która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 94759,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi codziennie w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 wRzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury
organizacyjnej Zamawiającego.
PAKIET Nr 4 – usługi transportowe w rejonie Gminy: Świlcza
1.2. Usługi transportowe obejmują:
- obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych,
- transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego,
- transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 17 sierpnia
2020 r. o symbolu KZ 9.1.1 wraz z kartami zmian pn. „Transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów leczniczych”,
która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 95167,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie wgodzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury organizacyjnej
Zamawiającego.
PAKIET Nr 5 – usługi transportowe w rejonie Gminy: Krasne – trzy razy w tygodniu (środa, czwartek, piątek)
1.2. Usługi transportowe obejmują:
- obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych,
- transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego,
- transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 17 sierpnia
2020 r. o symbolu KZ 9.1.1 wraz z kartami zmian pn. „Transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów leczniczych”,
która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57286,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi codziennie w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 wRzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury
organizacyjnej Zamawiającego.
PAKIET Nr 6 – usługi transportowe w rejonie Gminy: Głogów Małopolski
1.2. Usługi transportowe obejmują:
- obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych,
- transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego,
- transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 17 sierpnia
2020 r. o symbolu KZ 9.1.1 wraz z kartami zmian pn. „Transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów leczniczych”,
która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 49801,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi codziennie w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 wRzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury
organizacyjnej Zamawiającego.
PAKIET Nr 6 – usługi transportowe w rejonie Gminy: Sokołów Małopolski
1.2. Usługi transportowe obejmują:
- obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych,
- transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego,
- transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 17 sierpnia
2020 r. o symbolu KZ 9.1.1 wraz z kartami zmian pn. „Transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów leczniczych”,
która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 66111,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102633,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102633,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102633,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Freń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151125347
7.3.4) Miejscowość: Sietesz
7.3.5) Kod pocztowy: 37-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102633,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82834,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82834,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82834,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Freń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151125347
7.3.4) Miejscowość: Sietesz
7.3.5) Kod pocztowy: 37-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82834,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94457,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94457,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94457,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Freń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151125347
7.3.4) Miejscowość: Sietesz
7.3.5) Kod pocztowy: 37-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94457,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94726,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94726,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94726,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Freń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151125347
7.3.4) Miejscowość: Sietesz
7.3.5) Kod pocztowy: 37-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94726,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56501,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56501,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56501,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Freń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151125347
7.3.4) Miejscowość: Sietesz
7.3.5) Kod pocztowy: 37-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56501,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Zamawiającego do godz. 10:00 w dniu 26 listopada 2024 r. (termin składania ofert) wpłynęła ww. oferta w PAKIECIE NR 6 na Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie.
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w PAKIECIE NR 6 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2,48 zł brutto / 1 km.
Podstawa prawna:
art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82200,90 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61214,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61214,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61214,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVANTI Cemerys Adam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170180156
7.3.4) Miejscowość: Wólka Niedźwiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 36-050
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61214,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
- Zakup i dostawa komputerów oraz licencji na oprogramowanie biurowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na pięć części
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Dostawa manipulatora 6-osiowego
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- "Transport (tam i z powrotem) dzieci, młodzieży i ich opiekunów wraz z bagażem na placówkę letniego wypoczynku organizowanego przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu w miejscowości Szczyrk".
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Usługi transportu drogowego lokalnego i krajowego samochodem ciężar. instrumentów muz., elementów sceny, widowni i przedmiotów gabaryt. wraz z usługą (...) na potrzeby NFM w latach 2025-26.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.